Brak LTE

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ethelgore
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:43

Re: Brak LTE

Post autor: Ethelgore »

Cześć, teraz ja się zwrócę z gorącą prośbą o pomoc. Na zamówienie kupiłem małżonce Xiaomi A1. Telefon max pokazuje 3G. Tutaj ciekawostka, zamieniłem nasze karty SIM i okazało się że obydwa telefony pokazały LTE/4G. Żona ma plusha abo, ja jeszcze playa i Nexusa 6P. A1 jest z dystrybucji global i ma band B20.
Bawię się telefonami od wielu lat i takiego cuda nie widziałem.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Brak LTE

Post autor: habish »

Sprawdź czy żona ma ustawiony APN: plus
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Ethelgore,

zgodnie z sugestią patryka7588, sprawdź proszę jaki APN jest wpisany w telefonie Xiaomi A1 gdy jest włożona karta Twojej żony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ethelgore
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:43

Re: Brak LTE

Post autor: Ethelgore »

Oczywiście przyczytałem cały wątek przed postowaniem. ;-) Zmieniałem to kilka razy (plus <=> internet) i nic. W ciągu dzisiejszego dnia, zadziałało samo z siebie. Dziękuję serdecznie za odpowiedź i chęć niesienia pomocy. :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

Ethelgore,
Ethelgore pisze:W ciągu dzisiejszego dnia, zadziałało samo z siebie. Dziękuję serdecznie za odpowiedź i chęć niesienia pomocy. :)
super - dziękuję za dobrą wiadomość! Cieszę się, że wszystko wróciło do normy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tasman121
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2017, o 16:07

Re: Brak LTE

Post autor: Tasman121 »

Witam
Przestał mi działać internet LTE po przełączeniu na inną karte , na karcie z abonamentem działa a na internetowej tylko 3g, już kiedyś miałem taki problem i tu uzyskałem pomoc mam nadzieję że i tym razem tak bedzie
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Tasman121,
Tasman121 pisze: a na internetowej tylko 3g
jaki APN masz ustawiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tasman121
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2017, o 16:07

Re: Brak LTE

Post autor: Tasman121 »

APN na Plus taki jak na abonament
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Tasman121,

jeśli to taryfa typu Plus Internet powinien być APN: internet w przypadku taryf głosowych APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tasman121
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2017, o 16:07

Re: Brak LTE

Post autor: Tasman121 »

dziękuje bardzo pomogło
ManiekW
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 paź 2017, o 08:16

Re: Brak LTE

Post autor: ManiekW »

Witam serdecznie, mam problem z zasięgiem Lte w swoim telefonie Galaxy s7 edge, ostatnio nawet została mi odpłatnie wymieniona karta bo było podejrzenie że to z tego powodu LTE nie łapie, ale problem nie zniknął.. . Konfiguracja również była robiona w salonie Plusa. W zasięgu Lte zapewni jestem bo jestem z Rzeszowa. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Brak LTE

Post autor: Marta_Plus »

Witaj ManiekW,

jaki APN masz wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Amraampl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2017, o 13:25

Re: Brak LTE

Post autor: Amraampl »

Witam mam problem może tu mi ktoś pomoże... 3 godziny się męczę i dalej nic.
Brak totalny internetu w telefonie. BRAK LTE, pojawia się tylko 3G! i H! (wykrzykniki są). Strony internetowe się nie ładują.

W dniu dzisiejszym przeniosłem abonament do PLUSHa. Telefon OnePlus one
APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
Typ APN: default,supl
(protokoły IPv4/IPv6 to automatycznie wskoczyło nie wiem czy ma znaczenie)
Typ uwierzytelnienia: brak chodź i tu ustawiałem PAP by sprawdzić.

W telefonie pokazuje mi sygnał -93dBm 8-10 asu
typ sieci: UMTS

W apce 4g switcher jak ustawie LTE to brak zasięgu całkowity (nawet się nie da dzwonić)

Przy normalnej pracy dzwonić można, smsy i MMS działają. Proszę o pomoc bo cierpliwość mi się już kończy.

(Rozmawiałem z konsultantem jakiś czas temu, po wspólnych ustaleniach APN działało przez chwile ale prędkości były niskie i dalszy ciąg brak LTE więc kombinowałem dalej, teraz nawet przy tych ustawieniach od konsultanta nie działa)

Miasto Radom więc problem z nadajnikiem nie powinien występować 500m do najbliższego nadajnika
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak LTE

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Amraampl,

czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, dalej nie możesz łączyć się z LTE?
Czy inna karta SIM była sprawdzana w Twoim aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Amraampl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2017, o 13:25

Re: Brak LTE

Post autor: Amraampl »

tak poprzednio działa karta SIM z PLAY i nie było problemu.

Podczas rozmowy z konsultantką nie stwierdziła że karta nie jest przystosowana do LTE.
Za niedługo sprawdzę na drugim telefonie ale na 99% to ustawienia telefonu.
ODPOWIEDZ