Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- przykro mi z powodu tej sytuacji :oops:
Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Dziękuję ale oczekiwanie mam inne.
Nie oczekuję specjalnego traktowania i rozpatrywania reklamacji specjalną, szybką ścieżką.
Oczekiwania mam zwyczajne - wystawiajcie niezawyżone faktury.
Składane wyrazy ubolewania są wręcz obraźliwe i trącają kpiną ponieważ wobec popełnianych systematycznie tych samych błędów są zwyczajnie niewiarygodne.
Tak, Polkomtel jest niewiarygodny i każdy kto chce korzystać z Waszych usług, z ostrożności powinien brać pod uwagę moje z Wami perypetie.
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Niestety mam to samo, ale jest jeden plus, bo w odpowiedzi na pierwszą reklamację w sierpniu z góry założyli korekty w kolejnych fakturach. A tu cytat z odpowiedzi na reklamację.
"Ponadto kolejne faktury dla ww. kont Abonenta, zostaną poddana wnikliwej analizie i w przypadku wystąpienia pozycji do korygowania, również wystawione zostaną stosowne korekty."
We wrześniu ponownie zareklamowałem, bo nie byłem pewny, czy będzie korekta i uzyskałem następującą odpowiedź.
"W poniższej sprawie składał już Pan reklamację. Zgodnie z otrzymaną odpowiedzią, do ostatniej faktury zostanie wystawiona korekta. "
Wiedzą o problemie i jakoś nie mogą go szybko rozwiązać. :-) Może muszą dokonać zmian w systemie rozliczeniowym, a to wiąże się z kosztami, na które ktoś z góry jak to w korporacji bywa nie wydał zgody, bo Plush Abo nie jest traktowany priorytetowo. Przynajmniej ja tak to widzę mając wiedzę wynikającą z doświadczenia w pracy w korpo na kilkudziesięciu aplikacjach, które nie są w stanie zrobić czegoś automatycznie i czekają w kolejce na wprowadzenie nowej funkcjonalności. Wtedy trzeba wprowadzać dane manualnie, co wymaga czasu ze względu na ilość rekordów.
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Tomasz_z_Wawy pisze:w odpowiedzi na pierwszą reklamację w sierpniu z góry założyli korekty w kolejnych fakturach.
Żenada.
Tomasz_z_Wawy pisze: Może muszą dokonać zmian w systemie rozliczeniowym, a to wiąże się z kosztami, na które ktoś z góry jak to w korporacji bywa nie wydał zgody, bo Plush Abo nie jest traktowany priorytetowo.
Mam nadzieję, że sobie żartujesz.
Nic mnie nie obchodzą problemy korporacji - to ich wewnętrzna sprawa.
A moze Polkomtel swoimi korporacyjnymi problemami chce budować "alternatywną" przewagę konkurencyjną?

Korporacja chce od klientów więcej pieniędzy niż jej się należy i ja mam mieć dla tego zrozumienie?
Ja rozumiem, że jest weekend ale nie przesadzajmy.
lippo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2017, o 17:33

Re: Plush Abonament

Post autor: lippo »

witam
czy jest jakaś różnica w prędkości sieci plus i plush ?
przeszedłem z virgin do plush-a ABO i jest 2-3 razy gorzej z prędkością internetu.
Mamy z żoną te same telefony , żona została jeszcze w Virgin , ja przeszedłem do Plush Abo, i testowałem w wielu lokalizacjach i jest dużo gorzej.
Myślałem , że Plus ma lepszy zasięg i szybkość niż operator virtualny :(
Jak wasze doświadczenia w tej dziedzinie ?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Masz dostęp do LTE w Plushu czy tylko 3G?
lippo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2017, o 17:33

Re: Plush Abonament

Post autor: lippo »

tak mam LTE
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj lippo,
lippo pisze:czy jest jakaś różnica w prędkości sieci plus i plush ?
w kontekście prędkości Internetu, wybór oferty nie ma tu znaczenia. Operator umożliwia równy dostęp do sieci niezależnie od posiadanej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Muszę pochwalić Plusa, że w końcu ogarnął duet w Plush abo. Ostatnia faktura z prawidłową kwotą. :-) Ale z drugiej strony, czemu tak długo to trwało?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

przepraszamy za napotkane niedogodności.
Dziękuję za wiadomość i mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie odbywać się pomyślnie i bez przeszkód.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
s.piotr
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2017, o 13:18

Re: Plush Abonament

Post autor: s.piotr »

Witam, chce zasięgnąć tu informacji, bo konsultant i bok mówią co innego.
Chciałem przenieść numer z Play do Plush (tylko SIM), jednak przyszła mi umowa na nowy numer. (Być może mój błąd przy wypisywaniu wniosku, może błąd w systemie). Odebrała ją żona i podpisała, umowa leży w domu.
W rozmowie z konsultantem dostałem informację, żeby mailem do bok wysłać odstąpienie,a zamówić drugi raz przeniesienie na stronie. Dlatego też zamówiłem przeniesienie drugi raz. Potwierdzałem numerem tego regon, wiec konsultant dobrze wiedział, że umowa jest na działalność. Bok nie przyjmuje odstąpienia (ze względu na działalność) i przesyła zgłoszenie do działu reklamacji, gdzie czeka mnie 30 dni oczekiwania na decyzję. A druga umowa z przeniesieniem jest w drodze.

Chcę mieć drugi numer w Plush, jednak przeniesiony nie nowy. Czy można zamówić aneks (zawierający przeniesienie numeru)? Kartę SIM z nowym numerem potraktować jako numer tymczasowy do przeniesienia. Lub po prostu przyjąć odstąpienie w tym wypadku?
Pierwszy numer przeniosłem bezproblemowo, przy drugim takie zamieszanie. Zależy mi na szybkim wyjściu z Play, wiec proszę, proszę, proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2017, o 15:07 przez s.piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kiziormizior
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 17:13

Re: Plush Abonament

Post autor: kiziormizior »

Witam,
posiadam cztery numery w PLUS abonament i jestem w okresie wypowiedzenia z plusa z dwoma, ponieważ przechodze do plusha ABO DUO 24 ( swoja droga te nazwy troche przypominaja mi kolejne modele POLONEZA SLX ATU PLUS :lol: ) oki pytanie brzmi czy te dwa numery przeniesione, beda na tym samym koncie internetowym ? Poki co, mam wgląd do czterech numerów ( wszystkie zarejestrowane na moje nazwisko )
Drugie pytanie, czy w moim przypadku, gdzie ja jestem w sieci POLKOMTEL, rowniez bedzie zastosowany numer tymczasowy ?

Pozdr
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj s.piotr,
s.piotr pisze:Bok nie przyjmuje odstąpienia (ze względu na działalność) i przesyła zgłoszenie do działu reklamacji, gdzie czeka mnie 30 dni oczekiwania na decyzję.
jeśli została zarejestrowana reklamacja w tej sprawie, to podaj mi proszę numer zgłoszenia lub numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz. Przyśpieszę odpowiedź.
s.piotr pisze:Czy można zamówić aneks (zawierający przeniesienie numeru)? Kartę SIM z nowym numerem potraktować jako numer tymczasowy do przeniesienia. Lub po prostu przyjąć odstąpienie w tym wypadku?
Rozumiem, że już jak pisałeś wcześniej, złożyłeś na stronie WWW takie zamówienie? Jeżeli tak, podaj mi proszę numer zamówienia - postaram się również wyjaśnić zaistniałą sytuację. Na karcie SIM otrzymanej od Plusa, przy przeniesieniu numeru aktywny będzie numer tymczasowy.

Witaj kiziormizior,
kiziormizior pisze:oki pytanie brzmi czy te dwa numery przeniesione, beda na tym samym koncie internetowym ?
aktualnie numery Plush ABO nie mogą znajdować się na jednym koncie z numerami w standardowych taryfach Plusa.
kiziormizior pisze:Drugie pytanie, czy w moim przypadku, gdzie ja jestem w sieci POLKOMTEL, rowniez bedzie zastosowany numer tymczasowy ?
Nie. Numer tymczasowy jest stosowany w przypadku przeniesienia numeru z innej sieci do oferty Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
s.piotr
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2017, o 13:18

Re: Plush Abonament

Post autor: s.piotr »

Zagadnienie nr 171023-002476 przekazane jako reklamacja przez Katarzynę XXXXXXX z BOK,
Zamówienie przeniesienia numeru nr 201710233776501
Ostatnio zmieniony 24 paź 2017, o 16:39 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie nazwiska.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

s.piotr,

dziękuję za informację. Sprawdź proszę swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
kiziormizior
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 17:13

Re: Plush Abonament

Post autor: kiziormizior »

Dzięki, mam jeszcze pytanie odnośnie zawarcia umowy na ABO. Sprawdzałem na mapie punktów Plusha i w moim mieście są cztery opisane jako Inmedio, a w innych miejscowościach mniejszych jako PLUSH ABO i teraz czy w Inmedio będę mógł podpisać umowę, czy muszę jechać do PLUSH ABO? Wiem że można to robić za pośrednictwem kuriera przez internet, ale jeżeli mogę dokonać MIGRACJI stacjonarnie to wolałbym?
ODPOWIEDZ