mati55, po sprawdzeniu - stacje działają poprawnie, ustawienia są w porządku, więc od strony sieci analiza nie wykazała problemu.
Daniel_Plus pisze:Sam odbiór może być jednak utrudniony w przypadku jakichś zakłóceń, które występują na drodze zasięgu (z powodu urządzeń lub budowy budynku, gdy jego konstrukcja skutecznie tłumi zasięg).
Zatem powodem być może jest powyższa teza.
W najbliższych tygodniach będzie uruchamiana jeszcze jedna nowa stacja przy ul. Korotyńskiego, więc zaczekajmy na rezultat tych działań
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Daniel_Plus pisze:mati55, po sprawdzeniu - stacje działają poprawnie, ustawienia są w porządku, więc od strony sieci analiza nie wykazała problemu.
Daniel_Plus pisze:Sam odbiór może być jednak utrudniony w przypadku jakichś zakłóceń, które występują na drodze zasięgu (z powodu urządzeń lub budowy budynku, gdy jego konstrukcja skutecznie tłumi zasięg).
Zatem powodem być może jest powyższa teza.
W najbliższych tygodniach będzie uruchamiana jeszcze jedna nowa stacja przy ul. Korotyńskiego, więc zaczekajmy na rezultat tych działań
Dzieki Ewa!
Stacja ta nie bedzie miala bezposredniego znaczenia dla omawianego tematu, ale jak wiadomo przy wlaczaniu nowych stacji sykronizuje sie sasiednie, wiec moze to cos zmieni.
Mam co prawda ofertę na kartę, ale tu jest wątek na temat zasięgu. Który bts obsługuje LTE w Gliwicach osiedle Gwardii Ludowej? Czy jest to Gliwice Karolinki?
Mam co prawda stary bo 2 letni telefon Samsung Galaxy Core Prime i przy włączonym LTE w mieszkaniu 1-2 kresek zasięgu ( konkurencja na tym samym telefonie w tym samym miejscu 3 kreski zasięgu ). Przy przełączeniu na 3G zasięg Plusa wzrasta. Który bts obsługuje LTE w tym rejonie?
Witam; może mi pomożecie w temacie: ktoś do mnie dzwoni wymienię z rozmówcą "halo" po czy rozmówca mnie nie słyszy. Dzwonimy do siebie ponownie i już wszystko jest ok - rozmowa bez "głuszy" w telefonie. Wcześniej miałem Tmobile i nie było tego problemu.
Ostatnio zmieniony 3 lis 2017, o 13:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Michal_L pisze: ktoś do mnie dzwoni wymienię z rozmówcą "halo" po czy rozmówca mnie nie słyszy. Dzwonimy do siebie ponownie i już wszystko jest ok - rozmowa bez "głuszy" w telefonie.
czy opisana sytuacja dotyczy połączeń z jednego konkretnego numeru czy też wszystkich połączeń? Sprawdzałeś, czy problem występuje w innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam;
prawie wszystkie rozmowy tak przebiegają - nie ma znaczenia odnośnie konkretnego numeru. Innego telefonu nie podłączałem. Tak jak pisałem wcześniej problem pojawił się po "przejściu" do Plusha - używam tego samego telefonu.
wyłączenie i włączenie telefonu nie przynosi poprawy? Czy podłączając słuchawki nadal nie słyszysz rozmówcy? Przeloguj telefon do technologii 2G (jeśli telefon jest zalogowany do 3G) i sprawdź, jak wygląda sytuacja. Podaj mi również proszę dokładną lokalizację (miejscowość, ulica), w której zaobserwowałeś utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeszedłem z Virgina do Plusha no i taka sytuacja najbliższy bts 300metrów. Mój telefon jak i innej marki żony telefon zanikamy-nie słychać nas losowo. My słyszymy do końca natomiast nawet konsultant powiedział też zanika mi Pan i 5 sekund i koniec. Czasem 3 połączenia po minucie czasem dłużej 5 minut czasem jeszcze dłużej się da pogadać.
87-140 Chełmża ul. Frelichowskiego
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 5 lis 2017, o 21:18 przez marchelmza, łącznie zmieniany 1 raz.
marchelmza pisze:Przeszedłem z Virgina do Plusha no i taka sytuacja najbliższy bts 300metrów. Mój telefon jak i innej marki żony telefon zanikamy-nie słychać nas losowo. My słyszymy do końca natomiast nawet konsultant powiedział też zanika mi Pan i 5 sekund i koniec. Czasem 3 połączenia po minucie czasem dłużej 5 minut czasem jeszcze dłużej się da pogadać.
87-140 Chełmża
Skasuj dokładny adres.
Co do nadajnika z tego co widać jest pełny zestaw do rozmów (2G/3G) - maszt własny na terenie Zakładu Energetycznego. Sprawdź jakie parametry sa ustawione:
Automat 2G/3G/4G(LTE)
Automat 2G/3G
Tylko 3G
Tylko 2G
Proponuję sprawdzić połączenia w technologi 2G, wejdź w ustawienia i najlepiej przelogować się na 2G Only. Następnie sprawdzić połączenia w 3G Only. Po wszystkim napisz czy problem dalej występuje