Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kamillos,
nie, ponowiłam prośbę o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
nie, ponowiłam prośbę o ponowną weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Otrzymałem odpowiedź, że decyzja o kaucji zostaje podtrzymana, ale zero wyjaśnień skąd ta kaucja. Jak poprosiłem o wyjaśnienie, to zostałem odesłany do regulaminu ogólnego i salonu w celu dokonania zakupu. Przecież to jakaś kpina. W salonie nie mogę dokonać zakupu bo wyskakuje kaucja, a Pan z salonu się zdziwił skąd ta kaucja, zwłaszcza, że wszystko płacę i mam ledwie JEDEN abonament. Poza tym za sam telefon chciałem płacić przy odbiorze 399 zł, więc to raczej oznacza, że mnie stać. Nie rozumiem tego wszystkiego. Chyba czas przenieść się do konkurencji. Nie sądziłem, że dotychczasowy abonent płacący rachunki i chcący wziąć abonament w macierzystej sieci zostanie tak potraktowany. Jeżeli kogoś się za coś karze, to należą się tej osobie wyjaśnienia, a ja ich nie otrzymałem. Stwierdzenie, że nałożono kaucję i już jest niepoważne i wyraża raczej brak kompetencji. Odesłano mnie do regulaminu ogólnego który nie wskazuje jasno za co kaucja jest w moim przypadku. Po co zatem kazano mi wysyłać skan dowodu, skoro jestem już Waszym abonentem? Po co miałem przesyłać faktury za abonament który u Was mam i opłacam?
Myślałem, że wykupię nowy abonament z telefonem, zapłacę za niego jak człowiek i będę dalej Waszym abonentem. Nie tak chciałem być potraktowany. Miałem o Was dobre zdanie, ale uległo ono znacznemu pogorszeniu.
Myślałem, że wykupię nowy abonament z telefonem, zapłacę za niego jak człowiek i będę dalej Waszym abonentem. Nie tak chciałem być potraktowany. Miałem o Was dobre zdanie, ale uległo ono znacznemu pogorszeniu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Kamillos,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
No nic, pozostaje mi szukać szczęścia gdzie indziej.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:12
Zamowienie w sklepie internetowym Plus
złożyłem zamówienie dnia 8 października dziś mija 4 dzień a od państwa
0 odpowiedzi na temat zamówienia długo jeszcze to będzie trwać ?? nr
zamówienia to 201710083693780 nie da rady tego jakos przyspieszyc ?? w
orange czy play nie mialem takich problemow z czekaniem i nie czekalem
tak dlugo
0 odpowiedzi na temat zamówienia długo jeszcze to będzie trwać ?? nr
zamówienia to 201710083693780 nie da rady tego jakos przyspieszyc ?? w
orange czy play nie mialem takich problemow z czekaniem i nie czekalem
tak dlugo
Ostatnio zmieniony 13 paź 2017, o 10:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
thegame9308,
- sklep internetowy kontaktuje się głównie mailowo. Czy sprawdzałeś swoją skrzynkę? Wiadomość mogła trafić do folderu "spam", więc warto tam też zajrzeć.
- sklep internetowy kontaktuje się głównie mailowo. Czy sprawdzałeś swoją skrzynkę? Wiadomość mogła trafić do folderu "spam", więc warto tam też zajrzeć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witajcie, 3 października dokonałem zakupu przez esklep. Numer zamówienia 201710033664446. Dokumenty wymagane wysłałem na maila (zamówienie ma firmę), lecz do tej pory status jest w trakcie realizacji, kiedy mogę spodziewać się zrealizowania zamówienia?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj mikbie,
poprosiłam pracowników sklepu internetowego o weryfikację i przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
poprosiłam pracowników sklepu internetowego o weryfikację i przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam
Ciąg dalszy moich problemów ze sklepem internetowym i prześciem z pre-paid na PLUSH ABO L.
Po interwencji udało się usunąć kaucję. Umowa została do mnie wysłana (nawet dwie tego samgo dnia z innymi numerami listu przewozowego), niestety nikt nie poinformował mnie o tym fakcie (SMS, e-mail, telefon), i w tym dniu przebywałem na wyjeździe. Ustaliłem z kurierem że zaraz po moim powrocie dostarczy mi dokumenty do podpisania, nastapiło to 29.09.2017. Od tego dnia numer nie został jeszcze przeniesiony. W BOA poinformowano mnie że dokumenty na polecenie esklepu zostały zniszczone. Zadzwoniłem więc do TNT i poprosiłem o wyjasnienie, i faktycznie list o numerze 855798286 został doręczony (umowę podpisałem), a 855798290 został zniszczony. Złożyłem reklamację, czas na przeniesienie minął, lecz nic się nie dzieje. Mam umowę na abonament, a płace wciąż za pre-paid, co generuje koszty i problemy z użytkowaniem numeru (koszty za internet i rozmowy). Nikt nie wie co zrobić. Czy ta umowa obowiązuje? W BOA stwierdzili, że powinienem złożyć nowy wniosek, ale jak to zrobić skoro nie ma decyzji odnośnie poprzedniego.
Pozdrawiam
Ciąg dalszy moich problemów ze sklepem internetowym i prześciem z pre-paid na PLUSH ABO L.
Po interwencji udało się usunąć kaucję. Umowa została do mnie wysłana (nawet dwie tego samgo dnia z innymi numerami listu przewozowego), niestety nikt nie poinformował mnie o tym fakcie (SMS, e-mail, telefon), i w tym dniu przebywałem na wyjeździe. Ustaliłem z kurierem że zaraz po moim powrocie dostarczy mi dokumenty do podpisania, nastapiło to 29.09.2017. Od tego dnia numer nie został jeszcze przeniesiony. W BOA poinformowano mnie że dokumenty na polecenie esklepu zostały zniszczone. Zadzwoniłem więc do TNT i poprosiłem o wyjasnienie, i faktycznie list o numerze 855798286 został doręczony (umowę podpisałem), a 855798290 został zniszczony. Złożyłem reklamację, czas na przeniesienie minął, lecz nic się nie dzieje. Mam umowę na abonament, a płace wciąż za pre-paid, co generuje koszty i problemy z użytkowaniem numeru (koszty za internet i rozmowy). Nikt nie wie co zrobić. Czy ta umowa obowiązuje? W BOA stwierdzili, że powinienem złożyć nowy wniosek, ale jak to zrobić skoro nie ma decyzji odnośnie poprzedniego.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj krauzik,
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Pozdrawiam.
EDYCJA:
przeloguj proszę telefon, karta SIM powinna być już aktywna.
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Pozdrawiam.
EDYCJA:
przeloguj proszę telefon, karta SIM powinna być już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak kuriera
Witam,
2 tygodnie temu zamówiłam przez internet umowę na abonament z Plusha. I jak narazie kurier z umową jeszcze nie dotarł. A za kilka dni wyjeżdżam i potrzebuje internetu z tej oferty. Kiedy wpisuje nr mojego zamówienia wyświetla się "zamówienie jest w trakcie realizacji". Ale ile można czekać?
2 tygodnie temu zamówiłam przez internet umowę na abonament z Plusha. I jak narazie kurier z umową jeszcze nie dotarł. A za kilka dni wyjeżdżam i potrzebuje internetu z tej oferty. Kiedy wpisuje nr mojego zamówienia wyświetla się "zamówienie jest w trakcie realizacji". Ale ile można czekać?
Ostatnio zmieniony 23 paź 2017, o 16:16 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3147
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj osiaela,
podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
podaj mi proszę numer internetowego zamówienia poprzez ten formularz. Przekażę interwencję w Twojej sprawie do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień dobry,
co się dzieje z zamówieniem 201710303817837?
co się dzieje z zamówieniem 201710303817837?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj huer,
- sklep internetowy kontaktuje się mailowo w sprawie złożonych zamówień. Czasami wiadomości te trafiają do folderu "spam", więc warto tam poszukać.
Ponadto status zamówienia możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia lub kontaktując się bezpośrednio z pracownikami sklepu internetowego.
- sklep internetowy kontaktuje się mailowo w sprawie złożonych zamówień. Czasami wiadomości te trafiają do folderu "spam", więc warto tam poszukać.
Ponadto status zamówienia możesz sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/status-zamowienia lub kontaktując się bezpośrednio z pracownikami sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzien dobry, 12 listopada złozyłam zamowienie w sklepie internetowym, otrzymałam tylko maila o tresci:
Dziękujemy za wybór sieci Plus.
Twoje zamówienie wpłynęło do nas.
Plus Zamówienie numer:
Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia
Wybrana promocja:JA+ do wszystkich bez końca VII - Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY, ABOGRATIS)
Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
Kwota abonamentu: 59.99 zł/mies.
Opłata za sprzęt: 26 zł/mies. przez 36 mies.
Wybrany produkt: Samsung Galaxy J5 (2017) w kolorze Gold
HBO GO
oglądaj hity filmowe gdzie chcesz: aktywuj >
więcej na: www.plus.pl/answear
Dane kontaktowe
Adres dostawy:
Adres do korespondencji:
Sposób dostawy i płatności
Forma dostawy:
kurier
Forma płatności:
przy odbiorze
Do zapłaty:
1.00 zł
Odbiór przesyłki
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Aleksandra ****
Przygotuj kopię dowodu osobistego i wybranego na stronie dokumentu uwiarygadniającego:
Informujemy, że musi być ważna podczas odbioru przesyłki od kuriera i zawierać podstawowe dane osobowe oraz nazwę uczelni wyższej.
Przy odbiorze przesyłki okaż kurierowi oryginał dowodu osobistego oraz dokument uwiarygadniający.
Przekaż kopię dokumentów kurierowi.
Ciesz się swoim nowym zakupem.
Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl
Na stronie zamowienie ma status w trakcie realizacji. Probowalam wyczytac tutaj i na fp Plusa co to oznacza ale widzialam wiele sprzecznych informacji. Czy zamowienie zostalo przyjete czy jest weryfikowane?
Dziękujemy za wybór sieci Plus.
Twoje zamówienie wpłynęło do nas.
Plus Zamówienie numer:
Sprawdż status >
Szczegóły zamówienia
Wybrana promocja:JA+ do wszystkich bez końca VII - Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY, ABOGRATIS)
Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
Kwota abonamentu: 59.99 zł/mies.
Opłata za sprzęt: 26 zł/mies. przez 36 mies.
Wybrany produkt: Samsung Galaxy J5 (2017) w kolorze Gold
HBO GO
oglądaj hity filmowe gdzie chcesz: aktywuj >
więcej na: www.plus.pl/answear
Dane kontaktowe
Adres dostawy:
Adres do korespondencji:
Sposób dostawy i płatności
Forma dostawy:
kurier
Forma płatności:
przy odbiorze
Do zapłaty:
1.00 zł
Odbiór przesyłki
Przesyłkę może odebrać wyłącznie: Aleksandra ****
Przygotuj kopię dowodu osobistego i wybranego na stronie dokumentu uwiarygadniającego:
Informujemy, że musi być ważna podczas odbioru przesyłki od kuriera i zawierać podstawowe dane osobowe oraz nazwę uczelni wyższej.
Przy odbiorze przesyłki okaż kurierowi oryginał dowodu osobistego oraz dokument uwiarygadniający.
Przekaż kopię dokumentów kurierowi.
Ciesz się swoim nowym zakupem.
Dziękujemy,
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl
Na stronie zamowienie ma status w trakcie realizacji. Probowalam wyczytac tutaj i na fp Plusa co to oznacza ale widzialam wiele sprzecznych informacji. Czy zamowienie zostalo przyjete czy jest weryfikowane?