Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

superfly86,
w takim przypadku, z dniem dezaktywacji numeru abonamentowego automatycznie następuje konwersja numeru do oferty Plus na Kartę. Jak obecnie wygląda sytuacja? Czy na numerze działają krótkie kody USSD, np.*147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
superfly86
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20

Re: Zakończenie umowy

Post autor: superfly86 »

Jeden numer przeszedł na kartę, mimo wysłania komendy "przenies" dane rejestracyjne nie zostały wprowadzone i trzeba było rejestrować z wykorzystaniem numeru telefonu i nr seryjnego karty (komenda).
Drugi numer do obecnej chwili jest na abonamencie - nadal mozna sie logowac do plus online haslem abonamentowym i dzwonie mimo tego ze nie doladowywałem,
Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

superfly86,
superfly86 pisze:Prosiłbym o pomoc w przyspieszeniu realizacji tego przejscia na karte na nr z koncowka ...349
przepraszam za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dambeh78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 17:09

Odstąpienie od umowy

Post autor: dambeh78 »

Witam,
21.09.2017 podpisałem za pośrednictwem kuriera umowę na abonament Rodzina + wraz z dyspozycją przeniesienia numerów do sieci Plus. Po testach dnia 22.09.2017 wysłałem pismo na skrzynkę email, dostając potwierdzenie zgłoszenia od Państwa, o odstąpieniu od umowy wraz z odstąpieniem przeniesienia numerów. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek informacji z Państwa strony co dalej. Konsultanci każdy mówi co innego, telefon działa w waszej sieci ( więcej nie działa niż działa ) mija 14 dzień a ja dalej jestem uwiązany bądź co bądź nieważnie prawnie umową ( umowa zawarta na odległość wypowiedziana do 14 dni uważana jest za niebyłą - tak stanowi Wasz regulamin !!! )
Zwracam się z prośbą o przyjrzenie się tematowi. Nie mogę korzystać w pełni z usług GSM w Waszej sieci. Czy muszę podejmować jakieś kroki prawne, żeby umowa w końcu przestała obowiązywać ????
Ostatnio zmieniony 9 paź 2017, o 17:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: zif »

Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: habish »

Wysłanie na bok@plus.pl zdjęcia czy też skanu odstąpienia na którym są wszystkie wymagane dane oraz własnoręczny podpis także może być.
dambeh78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 17:09

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: dambeh78 »

zif pisze:Czeeekaj. Czyli - nie wysłałeś papiórka pocztą, a tylko jakiś tam mail? Jeśli tak, to... jak by ci to powiedzieć... nie odstąpiłeś od umowy, a termin, w którym mogłeś wysłać odstąpienie, minął.
Hmm na samym wniosku z odstąpieniem od umowy był podany zarówno adres pocztowy jak i email. Poza tym wniosek został przyjęty o czym Plus mnie poinformował i na tym koniec.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dambeh78,

odstąpienie od umowy może być wysłane także mailem na adres: bok@plus.pl.
W celu zweryfikowania opisanej sytuacji proszę Cię o kontakt poprzez formularz. Wówczas konsultant mający wgląd na Twoje konto wszystko sprawdzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dambeh78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 17:09

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: dambeh78 »

Formularz zgłoszeniowy wysłany.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Basia_Plus »

dambeh78,

podaj proszę numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dambeh78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2017, o 17:09

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: dambeh78 »

Zagadnienie:171009-001082

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Marta_Plus »

dambeh78,

dziękuję za informację. Już przyśpieszam udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: daniel_reds »

Witam.
W grudniu kończy mi się abonament i nie chce przedłużać umowy. Co muszę dokładnie zrobić, aby automatycznie mi go nie przedłużyli?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2017, o 11:14 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do właściwego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj daniel_reds,

wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Pamiętaj, że jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, we wniosku należy zaznaczyć, iż chodzi o rozwiązanie umowy z datą końca kontraktu. W przeciwnym razie, wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, który wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wypowiedzenie umowy.

Gdybyś jednak zmienił zdanie i chciał poznać ofertę dotyczącą przedłużenia kontraktu, to napisz do nas w tym wątku. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
micholr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 9 lip 2017, o 16:54

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Post autor: micholr »

Jak skutecznie odstąpić od umowy zawartej przez telefon? W kontakcie z bok otrzymałem dwie różne odpowiedzi:
1) za pomocą email na bok@plus.pl
2) listem poleconym.
Bardzo proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 2 lis 2017, o 15:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
ODPOWIEDZ