Teleprzelew - przekazanie środków.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Joanno,
nie, chodzi o bieżący rok, 2017.
========================================
EDYCJA:
Mój błąd, oczywiście chodzi o 07 października 2017.
nie, chodzi o bieżący rok, 2017.
========================================
EDYCJA:
Mój błąd, oczywiście chodzi o 07 października 2017.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
sl@w_es,
i przy ponownej próbie wysłania wiadomości, pojawia się ponownie taki sam komunikat?
i przy ponownej próbie wysłania wiadomości, pojawia się ponownie taki sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Tak, wiadomość wysłana po raz drugi skutkuje taką samą odpowiedzią.
Trzeci raz sprawdzał nie będę - nie dam Plusowi zarabiać za darmo, za nic.
Trzeci raz sprawdzał nie będę - nie dam Plusowi zarabiać za darmo, za nic.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Oczekuję od Plusa prawidłowości działania usług zgodnie z Regulaminami i nie mam ochoty po raz kolejny tracić czasu na opisywanie problemu, aby ten (Plus) mógł przywrócić coś do prawidłowego działania.Joanna_Plus pisze:sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracowników wówczas zweryfikuje sytuację.
Nikt mi nie zwróci straconego czasu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
sl@w_es,
powyższa sytuacja wymaga wglądu w konto numeru. Alternatywą może być kontakt telefoniczny z naszym BOK.
powyższa sytuacja wymaga wglądu w konto numeru. Alternatywą może być kontakt telefoniczny z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Joanno,
po raz kolejny napiszę, że z mojej strony warunki do wykonania Teleprzelewu zostały spełnione; posiadam wiadomości "z" i "na" nr 5511 z dnia 7 października i jestem na 1000% pewien, że nie jest inaczej.
To Plus ma problem ze swoim systemem.
Kontakt z BOK to loteria - raz pomogą, kolejnym razem nie potrafią zrozumieć o czym się do nich mówi, więc nawet nie będę próbował.
po raz kolejny napiszę, że z mojej strony warunki do wykonania Teleprzelewu zostały spełnione; posiadam wiadomości "z" i "na" nr 5511 z dnia 7 października i jestem na 1000% pewien, że nie jest inaczej.
To Plus ma problem ze swoim systemem.
Kontakt z BOK to loteria - raz pomogą, kolejnym razem nie potrafią zrozumieć o czym się do nich mówi, więc nawet nie będę próbował.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
sl@w_es,
Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy kontaktu, to podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Przekażę wówczas sprawę dalej.Joanna_Plus pisze:sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Pani Joanno,
Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.
Pozdrawiam
Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
zaab,
Przekazałam sprawę dalej.zaab pisze:Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Rozpatrzenie mojej reklamacji i odpowiedź jaką otrzymałem to chyba jakiś żart. Dodatkowe opłaty w roamingu nie powinny być pobrane. Jednakże reklamacja jest rozpatrzona negatywnie, czym nie jestem usatysfakcjonowany. Dodatkowo odpowiedź listownie pocztą jest w tym przypadku marnotrawstwem papieru i czasu na jej dostarczenie. Nie rozumiem dlaczego odpowiedź nie mogła być przesłana drogą elektroniczną na moje konto w bok.plusgsm.pl.
Duży minus dla Plusa.
Duży minus dla Plusa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
zaab,
opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Pani Joanno wysłałem reklamację ponownie. Nowy numer referencyjny to 171117-000911.Joanna_Plus pisze:zaab,
opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
zaab,
przekazane .
przekazane .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pieniądze na koncie
Witam. Mój stan konta to ponad 300zł. Czy jest możliwość gdzieś te pieniądze przelać/wysłać lub doładować komuś konto albo jakieś inne możliwości. Próbowałem wysyłać sms o treści: P [kwota przelewu] [numer osoby] ale u mnie to nie działa. Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 12 gru 2017, o 18:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.