Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
njugaj
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 18:15

Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: njugaj »

Witam, mam pewien problem i nie znam jego przyczyny, ponieważ koszty na umowie mojego abonamentu wraz z telefonem to niecałe 70 zł. Abonament 26zł + rata za telefon 46 zł (kwoty w zaokrągleniu).

A fakturą, którą otrzymuje to aż 94,96 zł. jest to ponad 20 zł więcej. W emailu otrzymuje fakturę, gdzie jest napisane o jakimś pakiecie wymiennym 120 UE ale nie ma nic napisane o tym czy on generuje te dodatkowe koszty. Czy dodatkowe koszty mogą być spowodowane tym pakietem?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: habish »

Nie, ten pakiet jest zawarty w taryfie. Wszystkie informacje masz zawarte w fakturze.
Czy to jest twoja pierwsza faktura?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Ewa_Plus »

njugaj,
- potwierdzam, pakiet wymienny 120 UE jest darmowy.
Przeczytaj jakie pozycje masz na fakturze.
Jeśli jest to Twoja pierwsza faktura, to poza abonamentem z góry za nowy okres rozliczeniowy doliczona jest też proporcjonalna wartość abonamentu od dnia aktywacji do końca pierwszego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
njugaj
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 18:15

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: njugaj »

To nie jest moja pierwsza faktura, 3 miesiace mialem tylko rate za telefon to bylo 46 zł a później po 3 miesiącach rachunki zaczęły być po 100 zł. Wyraźnie mam w umowie napisane ze abonament to 26 zł i nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.
grego
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 27 sty 2017, o 01:56

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: grego »

Wystarczy uważnie przeczytać co pisze na fakturze - poznasz składniki opłaty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Basia_Plus »

njugaj,
njugaj pisze:nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.
czy sprawdzałeś na fakturze za co jest naliczona dodatkowa opłata?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
huba21
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 maja 2017, o 00:19

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: huba21 »

Dołączę się do tematu. Ostatnio przeszedłem z oferty Plush na kartę na ofertę Plush ABO L, gdzie opłata regulaminowa z aktywną e-fakturą wynosi 24,99. Otrzymałem właśnie pierwszą fakturę opiewającą na kwotę 31,66 PLN. Spytam skąd taka rozbieżność?
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: zif »

Pierwsza faktura, czyli pewnie proporcjonalna opłata za pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Basia_Plus »

huba21,

zgodnie z tym, co napisał zif, jeśli jest to Twoja pierwsza faktura to opłata za abonament jest naliczana od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okres rozliczeniowego oraz na kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wisanow
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2017, o 08:57

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: wisanow »

Witam.Posiadam umowę internet 30GB oferta z telefonem + 3 abonamenty gratis.Kurierowi za sprzęt przy odbiorze zapłacone.Pierwszy rachunek(aktywacja plus rata) zapłacony.Drugi (rata) zapłacony.Dziś otrzymałam fakturę w kwocie 30 zł (rata) plus 7 zł za abonament? Z tego co rozumię po przeczytaniu umowy oraz po wcześniejszej rozmowie z pracownicą w Plus powinnam zapłacić tylko (trzecią i ostatnią) ratę w wysokosci 30 zł.Dopiero następna faktura 60zł (rata+abonament) plus doliczona opłata za kilka dni (od zawarcia umowy do początku okr.rozlicz).Więc pytanie skąd te 7 zł ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Marta_Plus »

Witaj wisanow,

podejrzewam, że jest to ta proporcjonalnie wyliczona opłata za kilka dni, od dnia aktywacji karty SIM do początku okresu rozliczeniowego. Jeśli chcesz to dokładnie sprawdzić, najlepiej skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wisanow
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 lis 2017, o 08:57

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: wisanow »

Dziękuję Marta za odpowiedź.Możliwe, że jest jak mówisz tylko dziwi mnie, że jest ona naliczona o miesiąc za wcześnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Basia_Plus »

wisanow,

powyższa sytuacja wymaga wglądu w Twoje konto. Zgodnie z tym co pisała Marta_Plus skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hara20
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:08

Płatność

Post autor: Hara20 »

Witam! Mam dziwny problem. A więc dnia 13.11.17r zawarłem umowę z plusem odnośnie telefonu na abonament. Według tego co przedstawiał mi pracownik miałem ogólnie płacić 69 zł, czy coś koło tego. połowa była z racji abonamentu, a druga jako rata za telefon. I tutaj zaczynają się schody, gdyż dostałem fakturę z czasem do zapłaty 4 grudzień, czyli po nie po miesiącu jak powinno być normalnie i jak przedstawiono mi w salonie, dodatkowo z tego co mi powiedział pracownik miało być tak, że do okresu wakacji z racji promocji nie płaci się za abonament, tylko za samą ratę za telefon. Nie mniej na rachunku jaki przyszedł jest kwota za to i za to, czy ktoś mi może wytłumaczyć z jakiej racji? Skoro na umowie jest inaczej i tu inaczej?
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, o 12:24 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Hara20,
- podaj proszę pełną nazwę promocji, w której podpisywałeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ