Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Marcin-01_00,
Marcin-01_00 pisze: Czy i kiedy zostanie mi naliczony rabat w wysokości 4.99zł za DUET?
aby otrzymać rabat za zakup kolejnej usługi w ofercie Plush ABO należy spełnić warunki z regulaminu: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... d4e1e36ce8. Rabaty są naliczane od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru. Czy dla tego drugiego numeru karta SIM została już aktywowana?

Witaj lucky86,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia. Kiedy kończy Ci się umowa u obecnego operatora? Sprawdzałeś status przeniesienia numeru na przykład na stronie: https://www.plus.pl/sprawdz-status-mnp?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lucky86
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 paź 2017, o 08:48

Re: Plush Abonament

Post autor: lucky86 »

Umowa skończyła się kilka lat temu:) i z miesiąca na miesiąc była z "automatu przedłużana". SMS przyszedł ale bez podanej jakiejkolwiek daty, o treści: "Twój dotychczasowy operator wyznaczył planowany termin przeniesienia numeru. Proces przeniesienia numeru trwa". Kto więc jest kompetentny do udzielenia mi odpowiedzi jaka to data i czemu to trwa już prawie miesiąc! I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

lucky86,
lucky86 pisze:I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?
na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie ma takiej informacji. SkoroTwój numer nie był już objęty kontraktem, mógł on zostać przeniesiony w trybie zgodnym z okresem wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora ( zwykle ten okres liczy 30 dni ). W zaistniałej sytuacji, aby zweryfikować sprawę, proszę skontaktuj z naszym BOK: https://www.plus.pl/kontakt. Tam pracownik mając wgląd w konto numeru, sprawdzi dokładnie etap realizacji przeniesienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin-01_00
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 2017, o 12:46

Re: Plush Abonament

Post autor: Marcin-01_00 »

[quote="Marta_Plus"]Witaj Marcin-01_00,
[Czy dla tego drugiego numeru karta SIM została już aktywowana?
Druga karta jest aktywna od 25.10.br. Na pierwszy nr wystawiono Fakture bez zniżki, na drugim numerze ciagle brak F VAT
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Marcin-01_00,

dziękuję za potwierdzenie. W zaistniałej sytuacji, za którą przepraszam, złóż proszę reklamację według opisanego tutaj sposobu. Podaj mi później numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu poprzez ten formularz, tak abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

Witam,

Muszę przyznać, że Plus od dwóch miesięcy już (przynajmniej mi) naliczył prawidłowo rabat za DUET, za to pochwała.

Mam za to inny problem, mianowicie:

Dnia 18.10.2017 została wystawiona faktura korygująca dotycząca nie naliczenia rabatu za DUET za okres 17.07.2017 do 16.08.2017 na kwotę 4,99 zł z terminem płatności 2.11.2017. Tego samego dnia została wystawiona również faktura za bieżący okres 17.09.2017 do 16.10.2017 na kwotę 20 zł. Dzwoniłem z pytaniem przed dokonaniem płatności do biura obsługi, gdyż w Plus online widniała kwota do zapłaty 20 zł (nie odliczyło korekty) i Pan po długiej analizie dokumentów stwierdził, że jeśli termin płatności jest ten sam to mam zapłacić 15,01 zł czyli samemu uwzględnić korektę.

Teraz pytanie dlaczego w Plus online saldo konta po dokonaniu płatności jest w dalszym ciągu 4,99 zł? Czy mam gdzieś z tym dzwonić czy pisać? Do windykacji? czy reklamacji? Nie chciałbym być ścigany przez windykację

Dodam, że płatność wykonałem już 20.10.2017 czyli 2 dni po wystawieniu faktury.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Miki983,
- tutaj potrzebny byłby wgląd na Twoje konto w systemie i dokładna analiza wszystkich naliczeń, korekt i płatności. Dlatego najlepiej byłoby, gdybyś napisał w tej sprawie na bok@plus.pl. Jeśli podałbyś nam tutaj potem nr zgłoszenia, moglibyśmy spróbować przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miki983
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 21:23

Re: Plush Abonament

Post autor: Miki983 »

@Ewa Plus

Dziękuję za zainteresowanie, zgodnie z zaleceniem napisałem do bok@plus.pl Zagadnienie: 171031-001832

Pozdrawiam, Miki983
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: tbfvrs »

Hej, u mnie nareszcie 4-te FV przyszły poprawnie (odliczony Duet) i mam nadzieję, że skończyły się moje problemy z reklamacjami w Plushu:)

Mam jednak problem natury technicznej; Jako, że nie znoszę poczty głosowej (żona również) to bardzo chciałbym ją wyłączyć tylko kody podane nie działają...
*122# (spr. statusu) - wywala mi: Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
*122*00# (wył.) - jw.

Proszę o podanie rozwiązania...
Ostatnio zmieniony 2 lis 2017, o 17:16 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Miki983,
- w sprawie tego zgłoszenia interweniowaliśmy rano do odpowiedniego działu. Powinieneś już mieć odpowiedź.

Witaj tbfvrs,
- na numerze abonamentowym Pocztę Głosową wyłączysz za pomocą komendy SMS: DEAKT PS wysłanej pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tbfvrs
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2017, o 10:29

Re: Plush Abonament

Post autor: tbfvrs »

Dziękuję za odpowiedź o dezaktywacji poczty.
Proszę jeszcze o pomoc jak włączyć informowanie o tym kto dzwonił w przypadku gdy numer zajęty lub wyłączony.
Gdy poczta była aktywna takie powiadomienie przychodziło ale z tego co wiem taka usługa osobno chyba również istnieje.
Jak ją uruchomić i ile to kosztuje?
Awatar użytkownika
kiziormizior
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 17:13

Re: Plush Abonament

Post autor: kiziormizior »

Basia_Plus pisze:kiziormizior,

oprócz drogi internetowej, zamówienie możesz zrealizować w wybranych punktach, na przykład Relay, 1 minute oraz inmedio. Ich adresy znajdziesz tutaj: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
NIESTETY NIE MA MOZLIWOSCI migracji z karty plus na ABO w plush. Zweryfikowane bezpośrednio w inmedio oraz potwierdzone przez obslugę PLUSH na facebooku ! Pozostaje tylko strona internetowa !

Kobieta w inmedio mówiła, że może jedynie sprzedać mi starter i zrobić z niego ABO :evil: :evil: :evil: :evil:
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Migracja Plus na kartę ---> Plush Abo jest możliwa TYLKO za pomocą kuriera.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

tbfvrs,

usługą „Kto dzwonił” możesz zarządzać samodzielnie za pomocą komend SMS-owych, które znajdziesz tutaj.

kiziormizior,

przepraszam Cię za napotkane niedogodności. :-( Udało Ci się zrealizować zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Plush Abonament

Post autor: Nikita_Bennet »

obecnie karta jest w simplusie, oferta plus na karte czy jakoś tak.
Pytanie - czy przy przejściu na abo w plushu pozostanę z tą samą kartą sim (mam do niej sentyment) czy też zostanie mi wymieniona na nowszą.

PS: fajne te reklamy plusha bo misiek nie nie weźmie tyle hajsu co gwiazdy ekranu/sportu w play.
ODPOWIEDZ