SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mover2002
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2016, o 13:32

Re: SmartDOM

Post autor: mover2002 »

Witam,
obecnie posiadam abonament w plusie za 59 zł i do tego telewizje jako 2 produkt w smart dom za którą płace po rabacie około 34 zł.
Niedługo kończy mi się abonament w plusie i pytanie moje brzmi jaki jest minimalny abonament upoważniający do zniżki i czy o zniżce decyduje tylko abonament czy abonament z ratami za telefon?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj mover2002,
- generalnie aby utrzymać rabaty z tyt. smartDOM należy zachować abonament na tym samym poziomie (ewentualnie wyższym). Istotny jest sam abonament, raty za telefon nie mają wpływu.
Ewa_Plus pisze: - jeśli będziesz przedłużał umowę przez nasz Dział Utrzymania Klienta (DUK), to jest szansa, że będzie można obniżyć abonament do 49,90 zł i zachować rabat. Musi to być jednak specjalna, dedykowana oferta. Konsultant DUK sprawdzi, czy jest dostępna dla Twojego numeru.
(...) Jeśli podesłałbyś mi ten numer przez formularz wraz z numerem kontaktowym (jeśli jest inny), to mogę zlecić kontakt naszego pracownika, który sprawdzi dostępne dla Ciebie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bogdanjan
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 lis 2017, o 20:29

Re: SmartDOM

Post autor: bogdanjan »

W dniu 30.10.2015 r. zawarłam z Polkomtelem umowę(aneks) na abonament Ja+79,99(69,99 zł po rabacie za e-fakturę) oraz umowę zintegrowaną z PlusBankiem na Konto Plus. Czas oznaczony umowy abonamentowej upływa 30.01.2018r. W dniu dzisiejszym w Puncie Sprzedaży przekonywano mnie, że jeśli przedłużę umowę i skorzystam np. z oferty "Abonament dla Dwojga" z ceną 59,99zł (49,99 zł w smartDom ?), to w dalszym ciągu będą mogła korzystać z bonusów obniżających mój rachunek za abonament, zależnie od ilości wybranych możliwości spośród:
- wydatki kartą min. 500 zł - bonus 10 zł,
- przelew wynagrodzenia na konto - bonus 10 zł,
- polecenie zapłaty za usługi Plus - bonus 5 zł
- przedłużenie umowy z Plus - bonus 15 zł
a od 12 do 24 miesiąca odpowiednio mniej - 10 zł za wydatki kartą i 5 zł za przelew wynagrodzenia.
Mam wątpliwości, czy nie zostałam wprowadzona w błąd, gdyż zgodnie z "Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" pkt. II ust. 2 z Promocji mogą skorzystać osoby fizyczne, które zawarły nie wcześniej niż 10.10.2017 roku z Bankiem Umowę Zintegrowaną lub umowę o Kartę kredytową lub umowę o Kredyt gotówkowy. Ja taką umowę mam już zawartą 30.10.2015 r. i nie zamierzam zawierać umowy na kartę kredytową , ani na kredyt gotówkowy.
Czy w ogóle mogę liczyć na jakiekolwiek bonusy? Proszę mi to wyjaśnić w miarę szczegółowo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

bogdanjan,

bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu. Nie będzie on również przyznany, zgodnie z regulaminem https://plusbank.pl/img/userfiles/pdf/c ... 423c45.pdf, pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, cyt.: jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Mam dwa telefony w Plusie na abonament. Na jednym kończy się niedługo umowa. Czy można na nim przedłużyć umowę i utworzyć smartdom z dwóch numerów telefonicznych? Drugi numer może być usługą uprawniającą, płace za niego 59,99 zł.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

w ramach Programu smartDOM, każda usługa musi być innego rodzaju, zatem rabat nie zostanie Ci naliczony. Na drugą usługę w Plus Abonament można otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Możesz natomiast skorzystać z oferty Duet, w ramach której jest możliwość skorzystania z 8 umów:
- umowy głównej i
- 7 umów dodatkowych, z czego pierwsza jest rabatowana 0 zł miesięcznie, a za kolejne miesięczna opłata wynosi 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

1. Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł? Jak wysokie muszą być abonamenty uprawniający i rabatowany?
2. Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie? Wtedy byłby on nierabatowany, a mój kosztowałoby 25 zł czyli 85 zł w sumie?
aqua
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17

Re: SmartDOM

Post autor: aqua »

Witam mam 2 numery w abonamencie po 49,99 każdy.Ile bym płacił za telewizję w najlepszym pakiecie i ile za internet w pakiecie bez limitu np. takim przy którym można oglądać treści z oferty VOD (hbo go , netflix itp.) ? Chodzi o internet domowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

torre24,
torre24 pisze:Wg jakiej procedury otrzymuje się rabat 10 zł
zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 2 punkt 2.
torre24 pisze:Duet mogę utworzyć z numerem, który ma jeszcze ponad rok zobowiązanie?
Podaj proszę numer tego telefonu poprzez ten formularz.

Witaj aqua,

na Nowej Umowie I otrzymasz 50% rabatu na abonament, natomiast zawierając Nową Umowę II uzyskasz upust na abonament w kwocie 18,99 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bogdanjan
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 lis 2017, o 20:29

Re: SmartDOM

Post autor: bogdanjan »

Witaj Marta_Plus
Marta_Plus pisze:bogdanjan,
bonus za płatności będzie Ci przyznany, pod warunkiem wykonania transakcji na odpowiednią kwotę. Bonus za polecenie zapłaty będzie naliczony, jeżeli będzie realizowany przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty zostanie w danym miesiącu wykonane. Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu.
Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??
Przeczytałam bardzo uważnie Regulamin Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" i w dalszym ciągu mam wątpliwości dotyczące przyznania pozostałych bonusów.
1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej. Chociaż zapis zawarty w pkt.II ust. 2 Regulaminu w dalszym ciągu budzi moje wątpliwości, bo uzależnia moje uczestnictwo w Promocji objętej Regulaminem od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017.
2) Bonusy za przelew wynagrodzenia i polecenie zapłaty mają wyraźne ograniczenie czasowe związane z terminem podpisania Umowy Zintegrowanej.
Odpowiednie cytaty z Regulaminu ..... pkt.II ust. 10
3) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został Bonus Plus 2 za
transakcje Kartą debetową naliczony zgodnie z pkt 2) powyżej i jednocześnie w danym Okresie
rozliczeniowym na Konto Plus Uczestnika Promocji przekazane zostało wynagrodzenie od pracodawcy
(nie dotyczy wpłat realizowanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
z rachunku firmowego na rachunek prywatny) lub świadczenie emerytalne/rentowe w kwocie min.
800 zł, przysługuje w danym miesiącu dodatkowy Bonus:
a) 10 zł od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej oraz
b) 5 zł od 13 do 24 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej
o ile spełnione zostały warunki określone w niniejszym punkcie.
4) Uczestnikom Promocji, którym w danym Okresie rozliczeniowym przyznany został dodatkowy Bonus
za wynagrodzenie lub świadczenie emerytalne/rentowe naliczony zgodnie z pkt 3) powyżej
i jednocześnie w danym Okresie rozliczeniowym na Koncie Plus Uczestnika Promocji zrealizowane
zostało (i nie odwołane) przynajmniej jedno (1) polecenie zapłaty na rzecz Polkomtel lub Cyfrowy
Polsat, przysługuje w danym Okresie rozliczeniowym dodatkowy Bonus w wysokości 5 zł. Dodatkowy
Bonus, o którym mowa w niniejszym punkcie przysługuje w okresie od 1 do 12 pełnego miesiąca kalendarzowego od podpisania Umowy Zintegrowanej o ile spełnione są warunki określone
w niniejszym punkcie
Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.
3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
Czy mylę się w tym co napisałam wyżej?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

Witaj bogdanjan,
bogdanjan pisze:Czyli co do bonusu z tytułu przedłużenia umowy sprzedawca wprowadził mnie w błąd??
nie mogę odnieść się do przeprowadzonej rozmowy, ale rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
bogdanjan pisze:1) Sprawa bonusu za płatność kartą wydaje się dość jasna, gdyż oprócz limitu wydatków min. 500 zł nie zawiera żadnych ograniczeń terminowych i można to chyba traktować jako kontynuację? Umowy Zintegrowanej.
Tak - bonus za spełnienie warunków transakcyjności przyznawany jest zawsze.
bogdanjan pisze:Oznacza to, że po 24 miesiącu mojej umowy, którą podpisałam przecież w październiku 2015 r. nie mogę otrzymać bonusu z tytułu przelewu wynagrodzenia, nie mówiąc już o bonusie za polecenie zapłaty.
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r. Jeżeli Klient nigdy nie miał naliczanych żadnych benefitów z tytułu podpisania umowy, to jeśli teraz przedłuży kontrakt, to benefity zaczną się naliczać. W odniesieniu do ostatniego cytowanego fragmentu, należy pamiętać, że jeżeli Klient miał wcześniej naliczane benefity w postaci 10 zł + 40 zł, a następnie 10 zł + 10 zł, to musi upłynąć 24 miesiące. Wynika to z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM” z dn. 01.07.2015 r., pkt. II. Zasady Promocji i tryb nagradza, cyt.: Bonus opisany w niniejszym punkcie może być przyznany raz na 24 miesiące.
bogdanjan pisze:3) A gdzie jest umieszczony ten zapis, że "Aby otrzymać kolejny bonus dodatkowy za przedłużenie umowy musi minąć 24 miesiące od poprzednio otrzymanego bonusu z tego tytułu".
W obecnym Regulaminie Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM” z dn. 10.10.2017 r. (II. Zasady Promocji i tryb nagradzania, pkt. 10, ppkt. 5) znajduje się zapis cyt.: Dodatkowy Bonus za podpisanie lub przedłużenie umowy o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat opisany w niniejszym punkcie 5) może być przyznany jeden raz w całym okresie korzystania przez Klienta z usług Polkomtel lub Cyfrowego Polsatu (w przypadku podpisania przez Klienta więcej niż 1 umowy spełniającej warunki do naliczenia dodatkowego Bonusu opisanego w niniejszym punkcie, kolejny dodatkowy Bonus nie zostanie naliczony).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bogdanjan
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 lis 2017, o 20:29

Re: SmartDOM

Post autor: bogdanjan »

Marta_Plus
Z dotychczasowej rozmowy nie mogę w dalszym ciągu zrozumieć jakie bonusy otrzymam po przedłużeniu umowy.
Dlaczego:
- na moją uwagę, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd odpisujesz, że
rzeczywiście informacja byłaby błędna, jeżeli nie minęły 24 miesiące od pierwszego dodatkowego bonusu za zawarcie umowy i podpisany byłby nowy aneks.
ale parę zdań niżej piszesz
Jeśli uruchomisz polecenie zapłaty i dodatkowo będziesz przelewała wynagrodzenie na konto dodatkowe, to benefity z tego tytułu będą Ci przyznane przez Bank, nawet jak teraz przedłużasz umowę i nie upłynęło 24 miesiące od kontraktu z 2015 r.
Ponadto raz odsyłasz do Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM" , a w innym miejscu do Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM".Konsekwentnie pomijasz moje uwagi dotyczące zapisów Regulaminu Promocji „Bonus Plus 2 w programie smartDOM", które jednoznacznie uzależniają możliwość uczestnictwa w Promocji od podpisania Umowy Zintegrowanej nie wcześniej niż 10.10.2017r. Wyciągam z tego wniosek, że w dalszym ciągu obowiązywałby mnie regulamin „Bonus Plus w programie smartDOM" - jeśli promocja nie została odwołana, bo tego nie wiem. Czy dobrze myślę ???A jeśli tak to na pewno nie otrzymam bonusu za polecenie zapłaty, bo ten jest przyznawany (zgodnie z Regulaminem Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" ) na okres 12 miesięcy od podpisania umowy o Konto Plus, a nie od przedłużenia umowy.
Proszę zatem o jednoznaczną i prostą odpowiedź w odniesieniu do konkretów, które przedstawiam poniżej.
1) Umowę na Abonament z Polkomtelem oraz Umowę Zintegrowaną, w wyniku której otwarte zostało Konto Plus, zawarłam w dniu 30.10.2015 r.
2)Okres oznaczony umowy upływa 30.01.2018 (27 miesięcy)
3)Pierwszy bonus za aktywne korzystanie z konta i za przedłużenie umowy naliczony został za miesiąc listopad 2015 i został on uwzględniony w fakturze wystawionej w grudniu 2015 r. ( mój okres rozliczeniowy 17.xx - 16.xx )
4) Bonus 40 zł + 10 zł otrzymywałam przez 6 miesięcy, a następnie 10 zł + 10 zł
5)W dniu 29.01.2018 r. udaję się do punktu sprzedaży i zawieram aneks do Umowy na Abonament.
6) Jakie bonusy i na jaki okres otrzymam po spełnieniu wymogów określonych w regulaminie - którym? : Bonus Plus czy Bonus Plus 2
7) Jeśli jest tak jak napisałam wyżej (patrz czerwony tekst) proszę uściślić zapisy z Regulaminu Promocji „Bonus Plus w programie smartDOM" z 1.03.2017 , że
dodatkowy Bonus opisany w punkcie 5) - 7) może być przyznany raz na 24 miesiące
Od którego momentu liczone jest te 24 miesiące - od rozpoczęcia naliczania bonusu (czyli w moim przypadku od 11.2015 r.) , czy od zakończenia jego naliczania (czyli w moim przypadku od 30.10.2017 ,bo to będzie 24 miesiąc przyznawania bonusu z tytułu przedłużenia umowy). W innym punkcie sprzedawca twierdził właśnie, że musi minąć 2 lata od zakończenia naliczania bonusu za przedłużenie umowy, żeby można skorzystać z nowego.
oraz
Dodatkowy Bonus opisany w punkcie 7) nie będzie przyznany, jeśli umowa, która jest podstawą przyznania ww. bonus, tj. umowa o świadczenie usług z Polkomtel lub Cyfrowy Polsat jest benefitowana rabatem smartDOM przyznawanym przez Polkomtel lub Cyfrowy Polsat.
.Co to za rabaty smartDom przyznawane przez Polkomtel.? Rozumiem, że to nie BonusPlus?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

bogdanjan,

zweryfikuję jeszcze opisane przez Ciebie kwestie i powrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bogdanjan
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 lis 2017, o 20:29

Re: SmartDOM

Post autor: bogdanjan »

Dziękuję i czekam cierpliwie :-)
ODPOWIEDZ