Teraz jest 21 lut 2018, o 04:20

Zostaw Kontakt





Bramka Email2SMS nie działa ?

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Offline
Avatar użytkownika

Arkadio

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 lis 2017, o 17:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Xiaomi

Bramka Email2SMS nie działa ?

Post1 lis 2017, o 17:49

Hej,

Od lat korzystam z usługi Plusa w której wysłanie e-maila na @text.plusgsm.pl dostarcza.
Od niedawna coś jednak chyba nie działa bo sms nie dochodzą. Ktoś ma podobny problem?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3556
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 269 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Bramka Email2SMS nie działa ?

Post10 lis 2017, o 17:19

@ Arkadio,

wiadomości dochodzą, co prawda trochę długo to trwa, bo wiadomość wysłana testowo 21.10.2017 r. dotarła do mnie 10.11.2017 r., czyli blisko po 3 tygodniach!
Aaa, dodam jeszcze, że dla potencjalnego odbiorcy wiadomość byłaby raczej niezrozumiała ze względu kodowanie znaków.
Offline
Avatar użytkownika

duchrysia

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 7 gru 2017, o 15:22
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Bramka Email2SMS nie działa ?

Post7 gru 2017, o 15:47

Dołączę do tematu bo problem analogiczny. Otóż niedawno przeniosłem numer z sieci heyah do plusa. Powodem była właśnie możliwość wysyłania sms przez e-mail. Czyli funkcjonalność tzw. starej bramki sms. Jakież było moje rozczarowanie kiedy okazało się, że u mnie ta funkcja nie działa. Wysyłam e-maila na swoj numer i nic... Wysyłam na numer żony i po chwili jest sms.

Oczywiście zgłaszałem problem w dziale serwisowym czy jakoś tak. Generalnie mnie nie rozumiano i przełączano od działu do działu. W końcu zarejestrowano zgłoszenie serwisowe. Zadzwonił następnego dnia ktoś, o sprawe wypytał i mam wrażenie, że zrozumiał o co mi chodzi. Po chwili dostałem sms, że moje zlecenie zostało zamknięte. Niestety bramka nie działa nadal. Po tygodniu znów zadzwoniłem i wielu mękach z przełączaniem od działu do działu w końcu ktoś mi powiedział szczerze, że nie wie jak mi pomóc. Poprosiłem o rejestracje zlecenia i przekazanie sprawy osobie kompetentnej. Odpowiedzi nie doczekałem do dzisiaj. Po następnym tygodniu złożyłem reklamacje na plusonline. Problem opisałem. Dzisiaj zadzwoniła uprzejma pani i powiedziała, że sprawę zbadano i stwierdzono że nowi użytkownicy plusa nie mają możliwości korzystania z email2sms. Poprosiłem o wydanie odpowiedzi na pismie. Oto co mi oficjalnie odpisano:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 6.12.2017 r., w informuję, że nadesłane zgłoszenie zostało szczegółowo przeanalizowane.

Przedstawione w rozmowie telefonicznej z 7.12.2017 r. wyjaśnienia opierały się na szczegółowej analizie danych zawartych w komputerowym systemie obsługi abonentów, określonych procedurach, warunkach obowiązujących promocji oraz regulaminie i cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych. Udzielone wyjaśnienia są wiążące i potwierdzam je niniejszą wiadomością.

Informuję, że usługa polegająca na wysyłaniu wiadomości SMS za pomocą poczty e-mail nie jest wspierana technicznie przez Polkomtel. Abonenci korzystają z ww. usługi na własną odpowiedzialność.

Zarówno postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel czy innych obowiązujących przepisów (np. Regulaminy Promocji, Cennik), nie przewidują świadczenia tej usługi.

Wyjaśniam, że odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy została określona w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów w dziale „Odpowiedzialność” (§ 6 Regulaminu). Natomiast reklamowana usługa jest usługą niekomercyjną, w związku z czym powyższy zapis Regulaminu tej usługi nie dotyczy i w tym przypadku nie ma zastosowania.



Moje pytanie - dlaczego mnie olano ciepłym moczem? Czy wymagam zbyt wiele wymagając takiej samej funkcjonalności mojego numeru jak maja tysiące innych ludzi? Czy to może brak kompetencji polegający na tym, ze oni po prostu nie umieją poprawić ustawień mojego konta?

Jeszcze takie pytanie, może ktoś z kolegów niedawno przechodził na plusa, albo kupił sobie kartę prepaid. Proszę o sprawdzenie czy rzeczywiście nowi użytkownicy plusa nie maja możliwosci korzystania z email2sms. Będę bardzo wdzięczny za taką informację.

Pozdrawiam
Tomek

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Inne Tematy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości