Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lis 2017, o 15:51
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
W styczniu dobiega końca umowa. Jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
W styczniu dobiega końca umowa. Jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj unido,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Czy przy przedłużeniu umowy przez telefon, przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy? Jeśli tak to w jakiej formie musiałby być dokonane?
Czy przy przedłużeniu umowy przez telefon, przysługuje mi 14 dni na odstąpienie od umowy? Jeśli tak to w jakiej formie musiałby być dokonane?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj alukard88,
jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM? Umowa jest zawarta na osobę fizyczną?
jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM? Umowa jest zawarta na osobę fizyczną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Umowa tylko sim, osoba fizyczna
Re: Przedłużenie umowy
Chciałbym napisać że jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony (chyba poraz pierwszy ) działem utrzymania klienta. Po pierwsze niesamowicie ekspresowy kontakt po zgłoszeniu - dosłownie minęły 2 godziny.
Po drugie konsultant (niestety nie pamiętam imienia) był naprawdę miły, zaangażowany w rozmowę i przede wszystkim czuć było jego profesjonalne podejście oraz bardzo dobrą znajomość w temacie zarówno ofert jak i telefonów. Naprawdę dawno nie byłem tak zadowolony po rozmowie z jakimś konsultantem.
Po trzecie oferta: w końcu poczułem się jak klient z długim stażem o którego operator chce zadbać. Nie wiem jaki jest regulamin tutaj więc nie będę podawał jej szczegółów, ktoś chce to priv. Mogę tylko powiedzieć że zdecydowałem się na nią prawie natychmiast..
Oby tak dalej : )
Po drugie konsultant (niestety nie pamiętam imienia) był naprawdę miły, zaangażowany w rozmowę i przede wszystkim czuć było jego profesjonalne podejście oraz bardzo dobrą znajomość w temacie zarówno ofert jak i telefonów. Naprawdę dawno nie byłem tak zadowolony po rozmowie z jakimś konsultantem.
Po trzecie oferta: w końcu poczułem się jak klient z długim stażem o którego operator chce zadbać. Nie wiem jaki jest regulamin tutaj więc nie będę podawał jej szczegółów, ktoś chce to priv. Mogę tylko powiedzieć że zdecydowałem się na nią prawie natychmiast..
Oby tak dalej : )
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
alukard88,
wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a, czy umowa została wysłana przez kuriera lub pocztą?
hafexo,
cieszymy się, że przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania i zostajesz z nami.
wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a, czy umowa została wysłana przez kuriera lub pocztą?
hafexo,
cieszymy się, że przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania i zostajesz z nami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jeśli w przedłużeniu są już oferty z abonamentem za 0 zł do wakacji to proszę o kontakt.
Re: Przedłużenie umowy
Umowa była przedłużana przez DUK telefonicznie, listownie otrzymałem potwierdzenie zmiany warunków umowy jest tam opisana możliwości odstąpienia aczkolwiek brak informacji o wzorze, formularzu czy w jakiej formie miałoby się odbyc.
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
- nie widzę na razie takich ofert :(
alukard88,
- czyli u kuriera nie podpisywałeś umowy, tak?
- nie widzę na razie takich ofert :(
alukard88,
- czyli u kuriera nie podpisywałeś umowy, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
U kuriera nie podpisywałem umowy, tylko list z informacją o zmianach.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
alukard88,
w przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
w przypadku potwierdzenia chęci przyjęcia nowej oferty podczas rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a to Klienci indywidualni i biznesowi mogą odstąpić od zmiany warunków umowy w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu, w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmian warunków umowy, należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres POLKOMTEL Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Pod koniec grudnia kończy się mi umowa. Niecałe dwa tygodnie temu kontaktowałem się z działem utrzymania klienta, została przedstawiona mi oferta, kilka propozycji, z których ani jedno rozwiązanie mnie nie satysfakcjonowało a nawet wręcz wzburzyło. Myślę że dla stałego klienta który jest bodajże 16 lat z Plusem, i ma jeszcze dwa numery abonamentowe, powinna być przygotowana oferta specjalna. Proszę o ponowny kontakt z działu utrzymania klienta ale tym razem z odpowiednią propozycją. I proszę o nowego konsultanta
Pozdrawiam sosna
Pod koniec grudnia kończy się mi umowa. Niecałe dwa tygodnie temu kontaktowałem się z działem utrzymania klienta, została przedstawiona mi oferta, kilka propozycji, z których ani jedno rozwiązanie mnie nie satysfakcjonowało a nawet wręcz wzburzyło. Myślę że dla stałego klienta który jest bodajże 16 lat z Plusem, i ma jeszcze dwa numery abonamentowe, powinna być przygotowana oferta specjalna. Proszę o ponowny kontakt z działu utrzymania klienta ale tym razem z odpowiednią propozycją. I proszę o nowego konsultanta
Pozdrawiam sosna
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sosna,
- czy chodzi o ten sam numer telefonu, który nam kiedyś podawałeś? Numer kontaktowy się nie zmienił?
Jeśli coś się pozamieniało to podeślij mi to przez formularz.
- czy chodzi o ten sam numer telefonu, który nam kiedyś podawałeś? Numer kontaktowy się nie zmienił?
Jeśli coś się pozamieniało to podeślij mi to przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ewa Plus,
Tak chodzi o ten sam numer co kiedyś (605319...) kolejna chęć przedłużenia umowy i taka sam sytuacja jak poprzednio...
Tak chodzi o ten sam numer co kiedyś (605319...) kolejna chęć przedłużenia umowy i taka sam sytuacja jak poprzednio...