Witam
Z powodu braku zasileń w taryfie MIX plus została zablokowana karta SIM bez możliwość odbierania połączeń ( po włożeniu do telefonu wyświetla komunikat o jej braku )
Czy są jakieś szanse żeby ponownie ją uruchomić ,najlepiej bez opłat karnych ?I jak to zrobić ? Ostatnie doładowanie miało miejsce bodajże w marcu
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, o 10:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Joanna_Plus pisze:kontrakt na tym numerze został już zrealizowany?
PLUSkwa pisze:Nie...jeszcze długo nie
Joanna_Plus pisze:W przypadku numerów Plus Mix, blokada połączeń przychodzących (brak logowania karty SIM do sieci) następuje 30 dni po zablokowaniu połączeń wychodzących. W zaistniałej sytuacji niestety nie ma już możliwości samodzielnego odblokowania numeru.
Na podstawie tego, co napisałeś, wnioskuję, że Twoja umowa została rozwiązana z powodu braku wymaganych doładowań. Możesz przywrócić numer podpisując umowę reaktywacyjną.
Ważne: Umowa reaktywacyjna musi zostać zawarta w ciągu 60 dni od chwili zablokowania połączeń przychodzących i może zostać podpisana wyłącznie raz dla danego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Jakimś cudem nie doładowałem miesiąc temu karty za 40zł. Przyszło mi wypowiedzenie umowy, chciałbym nabić dwie karty teraz, za wcześniejszy miesiąc i ten teraz. Lecz wsadzam karte do telefonu, i karta nie ma zasięgu, mam jeszcze 3 inne karty plus mix, które nabijam i działają, dodam, że tam jestem cały czas aktualny z nabiciami. Właśnie przez ten problem nie mogę nabić doładowań. Słyszałem, że to może być blokada karty, ale nie jestem pewien czy w plusie takie coś jest, czy to może być to?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2017, o 11:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Witam mam mix elastyczny po 60 zl a później po 120zł. Pomyliły mi się miesiące i w lutym 14 dokonałam doładowania za 60 zł a nie 120zł. Mam zablokowane konto. Byłam w salonie plusa aby dokonać reaktywacji ale nie wiem czy mi się udało czy już jest po czasie z tą reaktywacjią. W plusie powiedzieli że przywrócenie potrwa chwilę a mineły dwie godz i karta nie działa. Mam pytanie ile czasu jest na reaktywację od wyłączenia numeru i ile trzeba czekać na jego włączenie. Dziękuję
Ostatnio zmieniony 16 mar 2017, o 15:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesiono temat do właściwego wątku.
tak. W tym przypadku wymagane będzie pełnomocnictwo pisemne lub upoważnienie notarialne. Spełnione muszą zostać również warunki umożliwiające zawarcie takiej umowy. Szczegóły na ten temat w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
byłem za granicą i doładowałem konto z jakiejś zagranicznej strony, ponieważ moje konto nie pozwala na doładowania polskich sieci. Dzisiaj wróciłem do domu na ferie, co okazało się została rozwiązana umowa. Niestety podpisywałem już wcześniej umowę reaktywacyjną. Dodatkowo posiadałem telewizję w Cyfrowym Polsacie, w pakiecie smartdom i cena tego pakietu wzrosła o 50%. Jest jakieś rozwiązanie tej sprawy? Kontynuowanie tej umowy? Oczywiście oprócz płacenia kary umownej.
Ile wynosi kara umowna? Posiadam mix elastyczny 60/120.
Ile wynosi ulga z tytułu płacenia umowy Plus dla mix 60/120?
Telefonu i tak nie używam, na koncie jest ponad 300 zł, więc starałem się to płacić. Nie jestem w stanie ponieść jednorazowego wydatku rzędu kilku tysięcy złotych.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2018, o 09:33 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesienie do oficjalnego działu
zasady i warunku podpisania umowy reaktywacyjnej znajdziesz w naszym FAQ.
W powyższej sprawie proponuję kontakt z naszym BOK. Pracownik mając wgląd w konto numeru zweryfikuje zasilenie, o którym wspominasz, sprawdzi czy podpisana umowa reaktywacyjna zawarta była dla tego aktualnego kontraktu w ostateczności poda wysokość kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ