Taryfa JA + Na Kartę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Witaj agnieszka71311,
zapewne przed dokonaniem zasilenia, nie została włączona promocja Rok Ważności Konta. Należy aktywować ją kodem *136*11*18#: https://www.plus.pl/documents/16/040708 ... -Konta.pdf i po potwierdzeniu jej dodania, zasilić konto w okresie 30 dni (ważność promocji, po której ulega ona wyłączeniu), kwotą minimum 5 zł.
zapewne przed dokonaniem zasilenia, nie została włączona promocja Rok Ważności Konta. Należy aktywować ją kodem *136*11*18#: https://www.plus.pl/documents/16/040708 ... -Konta.pdf i po potwierdzeniu jej dodania, zasilić konto w okresie 30 dni (ważność promocji, po której ulega ona wyłączeniu), kwotą minimum 5 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
internet mobilny na karte
Siemka,chce kupic internet mobilny na karte,
jakie sa cenniki internetu mobilnego
szukam netu do 10zl na 1 miesiac
jakie sa cenniki internetu mobilnego
szukam netu do 10zl na 1 miesiac
Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, o 17:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: internet mobilny na karte
tomkill, informacje na temat netu mobilnego znajdziesz tu. W zakładce doładowania znajdziesz informacje o pakietach, opłatach i terminach ważności. Na naszym forum zestawienie promocji znajdziesz tutaj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: internet mobilny na karte
tomkill,
na początek proponuję weryfikację posiadanej aktualnie taryfy - kod *147#. Zaś pakiety i promocje można sprawdzić wpisując odpowiednio *121# i *136#.
na początek proponuję weryfikację posiadanej aktualnie taryfy - kod *147#. Zaś pakiety i promocje można sprawdzić wpisując odpowiednio *121# i *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: internet mobilny na karte
sprawdzilem "aktywna taryfa to ja +na karte"i co w tym mam?jest internet na jaki czas bo chce kupic internet 2-3gb na 30dni za doladowanieJoanna_Plus pisze:tomkill,
na początek proponuję weryfikację posiadanej aktualnie taryfy - kod *147#. Zaś pakiety i promocje można sprawdzić wpisując odpowiednio *121# i *136#.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: internet mobilny na karte
tomkill,
aktualnie na Twoim numerze nie ma aktywnych żadnych pakietów ani promocji, zgadza się? W przypadku tej taryfy, możesz aktywować następujące pakiety internetowe:
Pakiety Internetowe (cykliczne):
• 1 GB (non stop), koszt: 10 zł / 30 dni, wł.: *136*11*15# / wył.: *136*00*15# / Regulamin / FAQ
• 2 GB (non stop), koszt: 13 zł / 30 dni, wł.: *136*11*16# / wył.: *136*00*16# / Regulamin / FAQ
Nie potrzebujesz przy okazji obniżyć koszty również na połączenia czy też SMS-y? Pytam, ponieważ w tej taryfie mamy fajną promocję, gdzie w cenie 29 zł otrzymujesz rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i aktualnie (do 28.02.2018 r.) 12 GB internetu. Regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/f30c60 ... MS-6GB.pdf + https://www.plus.pl/documents/16/35d270 ... 0.2017.pdf.
Wszystkie usługi obniżające koszty w posiadanej przez Ciebie taryfie, znajdziesz w naszym FAQ.
aktualnie na Twoim numerze nie ma aktywnych żadnych pakietów ani promocji, zgadza się? W przypadku tej taryfy, możesz aktywować następujące pakiety internetowe:
Pakiety Internetowe (cykliczne):
• 1 GB (non stop), koszt: 10 zł / 30 dni, wł.: *136*11*15# / wył.: *136*00*15# / Regulamin / FAQ
• 2 GB (non stop), koszt: 13 zł / 30 dni, wł.: *136*11*16# / wył.: *136*00*16# / Regulamin / FAQ
Nie potrzebujesz przy okazji obniżyć koszty również na połączenia czy też SMS-y? Pytam, ponieważ w tej taryfie mamy fajną promocję, gdzie w cenie 29 zł otrzymujesz rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i aktualnie (do 28.02.2018 r.) 12 GB internetu. Regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/f30c60 ... MS-6GB.pdf + https://www.plus.pl/documents/16/35d270 ... 0.2017.pdf.
Wszystkie usługi obniżające koszty w posiadanej przez Ciebie taryfie, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Witam,
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc piszę tutaj.
Opcja na kratę. Uruchomiłem taryfę JA + Na Kartę I. Włączyłem kodem *147*25#.
Następnie kodem *136*11*23# uruchomiłem promocję Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB.
Otrzymałem informację, że promocja została uruchomiona.
I tutaj powstał problem. Otrzymałem pakiet internetu 3GB a nie 6GB.
Minął przeszło tydzień, 3GB wykorzystałem i internet zwolnił.
Po wpisaniu *136# dostaję informację, że ww promocja jest aktywna, ale pakiet internetu tylko 3GB.
Może mi jakaś dobra dusza wyjaśnić, gdzie się podziały pozostałe 3GB??
Dziękuję
Pozdrawiam
Maciek
Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc piszę tutaj.
Opcja na kratę. Uruchomiłem taryfę JA + Na Kartę I. Włączyłem kodem *147*25#.
Następnie kodem *136*11*23# uruchomiłem promocję Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB.
Otrzymałem informację, że promocja została uruchomiona.
I tutaj powstał problem. Otrzymałem pakiet internetu 3GB a nie 6GB.
Minął przeszło tydzień, 3GB wykorzystałem i internet zwolnił.
Po wpisaniu *136# dostaję informację, że ww promocja jest aktywna, ale pakiet internetu tylko 3GB.
Może mi jakaś dobra dusza wyjaśnić, gdzie się podziały pozostałe 3GB??
Dziękuję
Pozdrawiam
Maciek
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Ciekawa sprawa, tym bardziej, że aktualnie trwa promocja 2 x więcej GB i powinieneś otrzymać 12 GB!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Witaj Mac7ek,
podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147# i *136#.
podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147# i *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Po wpisaniu *147# "Aktywna taryfa to JA + NA KARTE I"
Po wpisaniu *136# "Aktywne promocje: UE DATA 14-12-2017 22:07, Ja+Rozmowy do wszystkich,SMS,MMS i 6GB (12140868) 14-12-2017 18:48, Promocyjny pakiet 3 GB (0) 21-11-2017 17:23, Ja+ Rok Waznosci Konta - znacznik 10-01-2018 19:08."
Pozdrawiam
Maciek
PS O co chodzi z rozbieżnością daty przy promocji i pakietu...?
Po wpisaniu *147# "Aktywna taryfa to JA + NA KARTE I"
Po wpisaniu *136# "Aktywne promocje: UE DATA 14-12-2017 22:07, Ja+Rozmowy do wszystkich,SMS,MMS i 6GB (12140868) 14-12-2017 18:48, Promocyjny pakiet 3 GB (0) 21-11-2017 17:23, Ja+ Rok Waznosci Konta - znacznik 10-01-2018 19:08."
Pozdrawiam
Maciek
PS O co chodzi z rozbieżnością daty przy promocji i pakietu...?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Mac7ek,
Ale:
Posiadasz kod PUK do tego numeru?
Z tego co podajesz to pakiet został dodany - z aktualną opcją podwojenia: https://www.plus.pl/documents/16/35d270 ... 0.2017.pdf.Mac7ek pisze:Ja+Rozmowy do wszystkich,SMS,MMS i 6GB (12140868) 14-12-2017 18:48
Ale:
ten pakiet jest wykorzystany.Mac7ek pisze:Promocyjny pakiet 3 GB (0) 21-11-2017 17:23
Posiadasz kod PUK do tego numeru?
Jakie prędkości teraz uzyskujesz?Mac7ek pisze:3GB wykorzystałem i internet zwolnił.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Z kodem PUK może być problem. Bardzo prawdopodobne, że wieczorem jakimś cudem go znajdę.
Jeśli chodzi o prędkość to 32kb.
Pani Joanno, ja właśnie zdaję sobie sprawę z tego, że niby wszystko powinno być poprawnie. Zgłupiałem już, bo wszystkie regulaminy przerobiłem punkt po punkcie i nic nie znalazłem o takiej sytuacji.
Co mogę teraz zrobić??
Pozdrawiam
Maciek
Jeśli chodzi o prędkość to 32kb.
Pani Joanno, ja właśnie zdaję sobie sprawę z tego, że niby wszystko powinno być poprawnie. Zgłupiałem już, bo wszystkie regulaminy przerobiłem punkt po punkcie i nic nie znalazłem o takiej sytuacji.
Co mogę teraz zrobić??
Pozdrawiam
Maciek
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Mac7ek,
Wyłączenie tego pakietu powinno rozwiązać sprawę. Opisz proszę pokrótce sprawę i wraz z danymi prześlij przez ten formularz. Nasz BOK wówczas zweryfikuje sytuację.Mac7ek pisze:Promocyjny pakiet 3 GB (0) 21-11-2017 17:23
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa JA + Na Kartę
Mam też numer w tej taryfie. Ważność konta do 2 czerwca 2018 z opcji RWK. Kiedy będę mógł uruchomić opcje Zawsze bez limitu w Plus? Po upłynięciu okresu ważności konta? Czy np miesiąc przed upływem ważności konta?