Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
skvrnsk
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:00

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: skvrnsk »

Tak chyba będzie najczytelniej.

Obrazek.Obrazek.Obrazek.Obrazek


Miałem 15zł na koncie i sądziłem, że nadal mam rabat 50% (to jest trzecie odnowienie promocji), więc nie doładowywałem wiecej.
Nie mam żadnych aktywnych subskrypcji.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

skvrnsk,

z poniższego wynika, że promocja została na kilka minut zawieszona. Jeżeli w tym czasie była włączona transmisja danych, to ona mogła spowodować takie naliczenia.
skvrnsk pisze:Miałem 15zł na koncie i sądziłem, że nadal mam rabat 50% (to jest trzecie odnowienie promocji), więc nie doładowywałem wiecej.
Prześlij proszę numer telefonu wraz z krótkim opisem sytuacji przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje wówczas tę kwestię. Za pośrednictwem BOK będzie również możliwość zweryfikowania rozliczeń, o których piszesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skvrnsk
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:00

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: skvrnsk »

Sprawdzałem transmisję danych, nie ma żadnych naliczonych opłat.
Dzięki za formularz.

PS. przed chwilą stan konta powiększył mi się o 80 groszy. Nie wiem skąd i dlaczego.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

skvrnsk,

sprawdzenia salda konta lub wykorzystania pakietów, należy dokonywać po zakończeniu połączenia GPRS (zamknięciu sesji). W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego. Wpływ na opisaną sytuację mogły mieć połączenia z internetem, które nie zostały zakończone w momencie weryfikacji stanu konta/pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skvrnsk
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:00

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: skvrnsk »

Screenshot_20171123-190304.png
Już wszystko się zgadza. Nie wiedziałem nic o rezerwacji środków.
Dziękuję za pomoc.

Zrobiłem dwa zgłoszenia(jedno z aplikacji mobilnej). W tej sytuacji można je anulować.
[Zagadnienie:171123-001886]
[Zagadnienie: 171123-001423]
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: habish »

Staraj się zawsze posiadać odpowiednią ilość środków do odnowienia promocji, wówczas takie sytuacje nie powinny się powtórzyć.
Dziś dostaniesz +50% do zasilenia konta kwotą z przedziału 30-99zł przez www.doladuj.plus.pl może warto zasilić konto?
skvrnsk
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 22:00

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: skvrnsk »

Właśnie dziś zrobiłem doładowanie za 30zł i wpadło dodatkowe 15zł. Myślałem, że jeszcze obejmuje mnie promocja 50% rabatu za przeniesienie numeru, ale najwyraźniej już się skończyła.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

skvrnsk,
skvrnsk pisze:Już wszystko się zgadza.
Lubię takie poranne, dobre wiadomości :-).
skvrnsk pisze:Zrobiłem dwa zgłoszenia(jedno z aplikacji mobilnej). W tej sytuacji można je anulować.
[Zagadnienie:171123-001886]
[Zagadnienie: 171123-001423]
Jedna sprawa została rozwiązane, ale pozostaje jeszcze kwestia promocji za przeniesienie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karolciarat
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 gru 2017, o 17:00

Ujemne saldo i brak internetu pomimo aktywnego pakietu

Post autor: Karolciarat »

Witam. Od wczoraj na koncie pokazuje mi ze mam - 82,53zlote. Sprawdzałam co może być tego Przyczyna wyskoczyło że to opłata za internet i tu pytanie czemu została pobrana opłata za internet skoro mam telefon na kartę i nie miałam aktywnego pakietu. Przed wyskoczeniem informacji o ujemnym stanie konta doladowalam je pakiet rozmów sms ów i internetu został aktywowany. Dziś w godzinach popołudniowych wyskoczyło że na koncie jest 0.00zloty a mimo tego że mam wykupiony pakiet na internet nie mogę z niego korzystać. Czy mogłabym prosić o poradę?
Ostatnio zmieniony 1 gru 2017, o 17:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Karolciarat,
Karolciarat pisze:pakiet rozmów sms ów i internetu został aktywowany.
O której godzinie nastąpiła aktywacja tego pakietu? Wcześniej nie było na koncie tego numeru wykupionego żadnego pakietu internetowego, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sonia12
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2017, o 01:11

doladowanie telefonu

Post autor: sonia12 »

Witam. 27.12. zarejestrowalam karte i doladowalam konto kwotą 30 zl. Zanim uruchomilam jakiś pakiet weszlam na stronę plusa aby poczytać o tych pakietach, kiedy chcialam uruchomić pakiet to okazalo sie że z tych 30 zl zostalo mi 1,44 zl , nigdzie wtedy nie dzwonilam, nie wyslalam sms/mms, chwilę potem bylo juz tylko 0,44 gr. Wykonalam probne kilkusekundowe polączenie do męża , zrobilo się 0,37 gr, a za kilka minut bylo 4,60 zl. O co w tym chodzi? Ja rozumiem że zanim uruchomilam pakiet to moglo coś odjąć za skorzystanie z internetu ale aż za prawie 30zl ?, nie mialam do sciągniecia zadnych aktualizacji bo zrobilam to wcześniej korzystając z wi-fi. Po zalogowaniu się do aplikacji plus online wykazalo że zużylam internet za ok 6,5 zl, , to co się stalo z resztą doladowania? Czy na aplikacja źle pokazuje na co poszly pieniądze?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 11:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: doladowanie telefonu

Post autor: sl@w_es »

@ sonia12,

temat poruszany przez Ciebie przewijał się już na FORUM wielokrotnie; w celu sprawdzenia stanu konta wyłącz transmisję danych w telefonie i dokonaj sprawdzenia (*100#). W razie potrzeby wyłącz telefon przy nieaktywnej transmisji danych, a po włączeniu sprawdź jeszcze raz stan konta.
Saldo powinno być wtedy "stałe", a jeśli będzie niższe od Twoich wyliczeń zawsze możesz złożyć reklamację.
Dodatkowo możesz sprawdzić również taryfę z jakiej korzystasz *147# oraz aktywne promocje *136# i pakiety *121# - będzie wtedy jasność, że kasy nie uszczknęło na jakąś przypadkową aktywację.


Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
tokarq
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 5 lip 2013, o 11:55
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Znikające Pieniądze.

Post autor: tokarq »

Witam,

Z konta zostało zniknięte 12 pln. Konto doładowuje z abonamentu za 60 zł, i 12zł dostaje gratis.
Dzisiaj po doładowaniu, przyszedł mi sms, że kwota zasilenia 72 zł, potem spam z aktywacji pakietów i...
no właśnie i wróciłem do domu, wykonałem połącznie telefoniczne, głosowe, w obrębie kraju, a na koncie pozostało mi 0,09gr...

Edit: Pozostało 0,03gr i brak możliwości kożystania z internetu.
Po kolei:
Doładowanie o 9:21, wszystko ładnie pięknie.
Obrazek

O 12:02 po powrocie do domu wykonałęm telefon, i jak widać na sc poniżej juz było 0,09gr.

Obrazek

Dzisiaj okazało się, że nie moge korzystać z internetu. Działa tylko FB i Messenger (jakiś tam darmowy pakiet)
Plus Online pokazuje, że mam internet bez limitu...bądź w ogóle nie widzi mojego pakietu internetowego, i to " Bez Limitu" tyczy się tych facebookowych pierdół.

Aczkolwiek po kodzi *136# dostaje w wiadomości że posiadam włączony pakiet 2GB.

Obrazek

Nie jest przypadkiem tam że te 12 zł mi zjadło zamiast pakietu?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 sty 2018, o 11:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj tokarq,
tokarq pisze:potem spam z aktywacji pakietów i...
Przed odnowieniem wszystkich promocji, dotychczasowe pakiety jeszcze działały, czy zakończył się już ich okres ważności? Transmisja danych była cały czas aktywna w telefonie?
tokarq pisze: Nie jest przypadkiem tam że te 12 zł mi zjadło zamiast pakietu?
Weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
tokarq
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 5 lip 2013, o 11:55
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: tokarq »

Joanna_Plus pisze:Witaj tokarq,
tokarq pisze:potem spam z aktywacji pakietów i...
Przed odnowieniem wszystkich promocji, dotychczasowe pakiety jeszcze działały, czy zakończył się już ich okres ważności? Transmisja danych była cały czas aktywna w telefonie?
tokarq pisze: Nie jest przypadkiem tam że te 12 zł mi zjadło zamiast pakietu?
Weryfikacji z tytułu jakich usług nastąpiły takie naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Pakiety straciły ważność przed aktywacją. Ale to nie pierwszy raz kiedy tak się stało, natomiast pierwszy raz kiedy jest taki cyrk z internetem i znikającymi pieniędzmi.

Co do aplikacji, aby podglądać bilingi, trzeba sie zarejestrować, a żeby to zrobić trzeba mieć puk, a umowa jest na moją matkę, która w trakcie pracy nie ma jak zadzwonić na infolinie.
ODPOWIEDZ