Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Tomasz_z_Wawy,
cieszę się z pozytywnego przebiegu sprawy.
cieszę się z pozytywnego przebiegu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Hej, wysłałam zgłoszenie 171123-002048 w sprawie błędnego naliczenia Duetu w Plushu, proszę o przyjrzenie się sprawie :)
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 22:18
Re: Plush Abonament
Witam,
We wrześniu podpisałem umowę z Plush (przeniesienie numeru). Oczywiście dotychczasowy operator ociągał się z oddaniem numeru i na numerze tymczasowym włączyłem we wrześniu wakacje, a następnie w październiku. Numer został przeniesiony dopiero w listopadzie. I tak sobie korzystałem z telefonu aż dzisiaj dostałem blokadę za wyczerpanie limitu 200 zł. Jak już zdążyłem się zorientować na innym forum to wina tych nieszczęsnych wakacji aktywowanych na numerze tymczasowym w październiku, które zapewne w międzyczasie przeszły na numer przeniesiony. Da się z tym coś zrobić czy pozostaje tylko zapłacenie tego co nabiłem na aktywowanym numerze podczas wakacji włączonych na numerze tymczasowym? Zależy mi na szybkim rozwiązaniu ponieważ mam zablokowany telefon.
Swoją drogą to naprawdę poroniony pomysł z tymi wakacjami. Aktywuję na numerze tymczasowym gdy swój mam aktywny u konkurencji, a później się okazuje, że te wakacje są na moim numerze po jego aktywacji w Plush i naciąga jakieś horrendalne koszty bez ostrzeżenia.
We wrześniu podpisałem umowę z Plush (przeniesienie numeru). Oczywiście dotychczasowy operator ociągał się z oddaniem numeru i na numerze tymczasowym włączyłem we wrześniu wakacje, a następnie w październiku. Numer został przeniesiony dopiero w listopadzie. I tak sobie korzystałem z telefonu aż dzisiaj dostałem blokadę za wyczerpanie limitu 200 zł. Jak już zdążyłem się zorientować na innym forum to wina tych nieszczęsnych wakacji aktywowanych na numerze tymczasowym w październiku, które zapewne w międzyczasie przeszły na numer przeniesiony. Da się z tym coś zrobić czy pozostaje tylko zapłacenie tego co nabiłem na aktywowanym numerze podczas wakacji włączonych na numerze tymczasowym? Zależy mi na szybkim rozwiązaniu ponieważ mam zablokowany telefon.
Swoją drogą to naprawdę poroniony pomysł z tymi wakacjami. Aktywuję na numerze tymczasowym gdy swój mam aktywny u konkurencji, a później się okazuje, że te wakacje są na moim numerze po jego aktywacji w Plush i naciąga jakieś horrendalne koszty bez ostrzeżenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj mys1,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Witaj barteksquall,
usługa wakacje jest włączana na jeden okres rozliczeniowy. Jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru tymczasowego na numer docelowy usługa nadal obowiązuje do końca okresu rozliczeniowego.
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Witaj barteksquall,
usługa wakacje jest włączana na jeden okres rozliczeniowy. Jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru tymczasowego na numer docelowy usługa nadal obowiązuje do końca okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Poznań, Stary Browar.
Kiosk in medio. Bez problemu można przenieść numer.
Kiosk in medio. Bez problemu można przenieść numer.
Re: Plush Abonament
Przestroga.
Jeśli ktoś wpadnie na pomysł aby przenieść swój numer w kiosku Relay / 1 minute / in medio zamiast kurierem, niech jak najszybciej wybije sobie ten pomysł z głowy!
Poniżej opis jak to wygląda w praktyce.
Wypełnienie wszystkich dokumentów trwa grubo ponad 30 min, więc jeśli jest to salon z jednym stanowiskiem kasowym, to po kilku chwilach kolejka za wami robi się bardzo długa a potencjalni klienci stojący w kolejce zaczynają narzekać.
Idziemy do większego Relaya, z trzema stanowiskami.
Oczywiście Pani w kiosku mówi że nie ma problemów, można przenieść numer.
Wyciąga formularze oraz, kilka, kilkustronicowych instrukcji obsługi.
Po kolei wypełnia wszystkie dane, czytając jednocześnie instrukcję gdzie i co wpisać - zajmuje to bardzo dużo czasu.
Wczoraj, pomyliła się 4 razy i zaczynała od początku, albo zamiast numeru karty SIM wpisała kod EAN, albo zrobiła błędy w numerach telefonu czy PESEL.
Zapomnijcie że zapytacie tam o jakiekolwiek szczegóły - ona tylko może wypełnić wniosek, ale co dalej to trzeba iść do salonu Plusa i tam pytać najlepiej - tak odpowiada.
Starter za przeniesienie numeru jest oczywiście płatny i nie ma dyskusji bo tak ma na kasie:
Na samym końcu dostajecie wszystkie papiery, wypełnione na kolanie, jestem ciekaw czy ktoś się tego doczyta.
Możliwe że w Punktach Partnerskich Plush, wygląda to lepiej, w znacznej większości są to komisy czy serwisy komórkowe, ale to niech już testuje ktoś inny. Ja wybieram kuriera.
Jeśli ktoś wpadnie na pomysł aby przenieść swój numer w kiosku Relay / 1 minute / in medio zamiast kurierem, niech jak najszybciej wybije sobie ten pomysł z głowy!
Poniżej opis jak to wygląda w praktyce.
Wypełnienie wszystkich dokumentów trwa grubo ponad 30 min, więc jeśli jest to salon z jednym stanowiskiem kasowym, to po kilku chwilach kolejka za wami robi się bardzo długa a potencjalni klienci stojący w kolejce zaczynają narzekać.
Idziemy do większego Relaya, z trzema stanowiskami.
Oczywiście Pani w kiosku mówi że nie ma problemów, można przenieść numer.
Wyciąga formularze oraz, kilka, kilkustronicowych instrukcji obsługi.
Po kolei wypełnia wszystkie dane, czytając jednocześnie instrukcję gdzie i co wpisać - zajmuje to bardzo dużo czasu.
Wczoraj, pomyliła się 4 razy i zaczynała od początku, albo zamiast numeru karty SIM wpisała kod EAN, albo zrobiła błędy w numerach telefonu czy PESEL.
Zapomnijcie że zapytacie tam o jakiekolwiek szczegóły - ona tylko może wypełnić wniosek, ale co dalej to trzeba iść do salonu Plusa i tam pytać najlepiej - tak odpowiada.
Starter za przeniesienie numeru jest oczywiście płatny i nie ma dyskusji bo tak ma na kasie:
Na samym końcu dostajecie wszystkie papiery, wypełnione na kolanie, jestem ciekaw czy ktoś się tego doczyta.
Możliwe że w Punktach Partnerskich Plush, wygląda to lepiej, w znacznej większości są to komisy czy serwisy komórkowe, ale to niech już testuje ktoś inny. Ja wybieram kuriera.
Re: Plush Abonament
Hej, dziękuję bardzo za pomoc, zgłoszenie w systemie zmieniło status na "Rozwiązane". Czy dostanę skorygowane faktury na maila?Basia_Plus pisze:Witaj mys1,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Witaj barteksquall,
usługa wakacje jest włączana na jeden okres rozliczeniowy. Jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru tymczasowego na numer docelowy usługa nadal obowiązuje do końca okresu rozliczeniowego.
Re: Plush Abonament
mys1,
- jeśli wszystkie faktury zawsze dostajesz mailem, to i fakturę korygującą również.
- jeśli wszystkie faktury zawsze dostajesz mailem, to i fakturę korygującą również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Mam pytanie dotyczące aktywacji i uruchomienia wakacji (do czasu przeniesienia mojego numeru)
W zeszłą środę był u mnie kurier, podpisałem umowęna Plush Abo. W czwartek dostałem SMSa, że mój obecny operator dał zgodę na przeniesienie numeru (co powinno nastąpić w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia).
Do tego czasu chciałbym uruchomić wakacje na tym numerze tymczasowym.
Mam pytanie dotyczące aktywacji SIM - w jakim czasie od podpisania umowy jest ona aktywna (z numerem tymczasowym)?
Jeśli chcę włączyć wakacje na grudzień to wystarczy, że wyślę w listopadzie smsa włączającego wakacje - to już wystarczy?
Takie wakacje aktywują się tylko na jeden miesiąc? Od 1 stycznia automatycznie wszystko już będzie działaś w ramach abonamentu?
W zeszłą środę był u mnie kurier, podpisałem umowęna Plush Abo. W czwartek dostałem SMSa, że mój obecny operator dał zgodę na przeniesienie numeru (co powinno nastąpić w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia).
Do tego czasu chciałbym uruchomić wakacje na tym numerze tymczasowym.
Mam pytanie dotyczące aktywacji SIM - w jakim czasie od podpisania umowy jest ona aktywna (z numerem tymczasowym)?
Jeśli chcę włączyć wakacje na grudzień to wystarczy, że wyślę w listopadzie smsa włączającego wakacje - to już wystarczy?
Takie wakacje aktywują się tylko na jeden miesiąc? Od 1 stycznia automatycznie wszystko już będzie działaś w ramach abonamentu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
rafmik,
SMS-a o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego. Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.
aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dostarczenia przesyłki.rafmik pisze:Mam pytanie dotyczące aktywacji SIM - w jakim czasie od podpisania umowy jest ona aktywna (z numerem tymczasowym)?
SMS-a o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego. Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.
Tak, z możliwością przedłużenia poprzez ponowne wysłanie SMS-a aktywującego usługę.rafmik pisze:Takie wakacje aktywują się tylko na jeden miesiąc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Nie rozumiem. To starter w tej sytuacji powinien być darmowy czy płatny?patryk7588 pisze: Starter za przeniesienie numeru jest oczywiście płatny i nie ma dyskusji bo tak ma na kasie:
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Betty_66,
starter w ofercie Plush ABO jest płatny.Betty_66 pisze:To starter w tej sytuacji powinien być darmowy czy płatny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Szkoda że wczoraj gdy ja o tym pisałem nikt nie zabrał głosu w tej sprawie.
Brawo Plus za kolejną genialną decyzję w tej ofercie.
Płatny starter przy przeniesieniu, na siłę wciskany numer tymczasowy, non stop problem z rabatem duet.
Ktoś tam w Plusie jednak zapomina że tą ofertą nie uwiązuje abonenta na 24 miesiące a zazwyczaj na czas nieokreślony.
Po takiej dawce irytacji na "dzień dobry" już nie jeden patrzy z byka na tą ofertę, a szkoda bo jest bardzo dobra (o ile wszystko działa).
Brawo Plus za kolejną genialną decyzję w tej ofercie.
Płatny starter przy przeniesieniu, na siłę wciskany numer tymczasowy, non stop problem z rabatem duet.
Ktoś tam w Plusie jednak zapomina że tą ofertą nie uwiązuje abonenta na 24 miesiące a zazwyczaj na czas nieokreślony.
Po takiej dawce irytacji na "dzień dobry" już nie jeden patrzy z byka na tą ofertę, a szkoda bo jest bardzo dobra (o ile wszystko działa).
Re: Plush Abonament
patryk7588 ciężko się nie zgodzić z Twoimi uwagami.
Można jeszcze dorzucić problemy z przeniesieniem numeru w punktach stacjonarnych, konsolidację numerów na koncie która powinna być robiona z automatu (a cześć abonentów w ogóle o niej nie wie), wyrównanie okresów rozliczeniowych przy dwóch numerach oraz ogólnie dosyć zagmatwana obsługa oferty.
Przyznam się że przeniosłem dwa numery na kartę do Plusha i chciałem wziąć Duet, ale to właśnie ciągłe problemy z naliczaniem rabatu za Duet o których tutaj czytałem zadecydowały że przenoszę oba numery do innej sieci.
Ogólnie w tym roku przenosiłem numer dwukrotnie i takiej ilości dokumentów przy przeniesieniu numeru jak do Plusha nie podpisywałem u żadnego innego operatora, więc nie dziwne że w Relay tak wyglądała sytuacja przy wypełnianiu dokumentów przy przeniesieniu numeru.
Można jeszcze dorzucić problemy z przeniesieniem numeru w punktach stacjonarnych, konsolidację numerów na koncie która powinna być robiona z automatu (a cześć abonentów w ogóle o niej nie wie), wyrównanie okresów rozliczeniowych przy dwóch numerach oraz ogólnie dosyć zagmatwana obsługa oferty.
Przyznam się że przeniosłem dwa numery na kartę do Plusha i chciałem wziąć Duet, ale to właśnie ciągłe problemy z naliczaniem rabatu za Duet o których tutaj czytałem zadecydowały że przenoszę oba numery do innej sieci.
Ogólnie w tym roku przenosiłem numer dwukrotnie i takiej ilości dokumentów przy przeniesieniu numeru jak do Plusha nie podpisywałem u żadnego innego operatora, więc nie dziwne że w Relay tak wyglądała sytuacja przy wypełnianiu dokumentów przy przeniesieniu numeru.
Re: Plush Abonament
patryk7588 pisze: na siłę wciskany numer tymczasowy,
To jest największy problem w tej ofercie.
Ja mam w tym momencie podpisana umowę i zupełnie mi niepotrzebny numer tymczasowy ( o który nie wnioskowałem składając wniosek o przeniesienie numeru) aktywny od 23 listopada. Przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero 1 stycznia. Czyli od 23 listopada do 31 grudnia płacę za NIC (usługę której nie zamawiałem i która nie jest mi potrzebna).
Wakacji nie włączę, bo nawet nie miałem takiej szansy (okres rozliczeniowy plus ustalił mi na 25 dzień każdego miesiąca), a wakacje trzeba włączyć min 48h przed nowym okresem rozliczeniowym.
Ogólnie ja to (pobrane opłaty za numer tymczasowy) będę reklamował w styczniu - w końcu nigdzie nie zamawiałem takiej usługi (w formularzu na www nawet nie ma pytania o to). A w regulaminie promocji "numer tymczasowy 5" jak byk pisze, że jest to usługa opcjonalna: par 1 pkt 2: "Z promocji może skorzystać klient..." - a może to nie musi, znaczy że nie jest to promocja obowiązkowa, i jak się jej nie zamawiało, to ta promocja nie powinna być uruchamiana.