3) Okres ważności dla Usług wychodzących oraz środki zgromadzone na koncie Abonenta przed dokonaniem zmiany taryfy pozostają bez zmian z zastrzeżeniem pkt 7) poniżej
muromdx pisze:Cztery razy doładowałem konto za 5 zł (przez stronę banku, ale podobno nie miało to mieć znaczenia) w dniach: 7.10, 26.10, 30.10, 31.10. Minęło kilka dni i nic.
muromdx pisze:"Liczba Twoich doladowan w promocji '5. doladowanie gratis' to 3, kwota najnizszego doladowania to: 5zl"
A kiedy ostatni raz otrzymałeś dodatkowe środki w ramach tej promocji?
princessxdie,
podaj proszę aktualnie posiadaną taryfę (kod na weryfikację: *147#). Po aktywacji usługi Rok Ważności Konta nastąpiło zasilenie numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
princessxdie pisze:Kiedy to zrobię, ważność konta automatycznie wydłuży się do roku, tak?
Tak, jeśli promocja Rok Ważności Konta jest jeszcze aktywna. Zweryfikujesz to wpisując kod *136#.
princessxdie pisze:nowy plush
W przypadku tej taryfy ta usługa działa tak, że po jej włączeniu pozostaje na koncie przez okres 30 dni, w których to należny dokonać zasilenia numeru za minimum 5 zł. Szczegóły znajdziesz w regulaminie: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... cb7c4b7846.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jak mogę zmienić taryfę na Nowy Plush nie ponosząc kosztu 5 zł?
Kupując nowy starter poprosiłem o taki z nowym planem taryfowym jednak zostałem oszukany. Wkładając kartę do aparatu i logując się na plus online okazało się, że posiadam Plush na kartę, a nie Nowy Plush. W aplikacji nie posiadam również możliwości zmiany taryfy.
zmiana taryfy w tym przypadku jest usługą płatną. Regulaminowy koszt migracji do tej oferty to 5 zł.
Możesz spróbować poprosić Departament Reklamacji o bezpłatną zmianę (lub zwrot opłaty). Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jeżeli zmiana taryfy jest cennikowo płatna, to nie może być również udostępniona jej wersja bezpłatna, bo jak zapewne się domyślasz nikt by z tej pierwszej nie korzystał .
prawns pisze:Realizacja reklamacji trwa do 30 dni, do tego nie ma pewności czy zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Jak złożysz reklamację za pośrednictwem tego formularza, to podaj mi proszę numer korespondencji. Poproszę wówczas o przyśpieszenie jej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Mam taryfę nowy plush a w niej aktywowane bezpłatne połączenia , SMS/mam no i paczka internetu 10giga
Pytanie czy jak wykorzystałem pakiet internetu to czy mogę jakimś kodem dokupić jeszcze no. 1GB transferu?
Z góry dziekuje za odpowiedz
4) mieć aktywną na koncie jedną z wymienionych promocji: „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozumiem, ze 5GB to minimum , które mogę wykupić? Mógłby Pan mi prac ten kod w wiadomości oraz cenę tego pakietu. Z racji tego ze internet mi strasznie wolno chodzi i nie jestem i niestety ten pdf się nie włącza
copperhead90 pisze:Rozumiem, ze 5GB to minimum , które mogę wykupić?
Tak, to jedyny pakiet, który można dokupić.
copperhead90 pisze:Mógłby Pan mi prac ten kod w wiadomości oraz cenę tego pakietu
Oczywiście proszę:
Pakiet 5 GB
- koszt: 5 zł ważność: 30 dni (usługa cykliczna),
wł.: SMS o treści: Pakiet pod nr 80025.
Zawsze zestawienie pakietów i promocji dla poszczególnych taryf można znaleźć w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ