Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 16:38
Re: Zakończenie umowy
Moja umowa kończy się za kilka dni tuż po rozpoczęciu kolejnego okresu rozliczeniowego. Otrzymałem już fakturę i opiewa ona na cały nadchodzący miesiąc a moim zdaniem powinna być do dnia zakończenia umowy zwłaszcza , że umowa nie zostaje przedłużona bo nr będzie przeniesiony do innej sieci na co plus się zgodził i wie o tym od lipca.Dlaczego to ja muszę się teraz upominać o swoje pieniądze . Czy plus nie powinien odrazy właściwie wystawić fakturę a nie liczyć na naiwność klientów, że się nie dopatrzą. Chciałbym wiedzieć jak długo jest rozpatrywana reklamacja w takim przypadku.
Re: Zakończenie umowy
adama4,
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.
- w momencie wystawiania faktury, system jeszcze "nie widzi", że za kilka dni nr zostanie dezaktywowany więc wystawia ją standardowo. Zwrot nadpłaconej części abonamentu następuje dopiero w kolejnej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
odstąpienie od umowy
Witam mam pytanie czy moge odsąpic od umowy w salonie Plusa? Gdyz podpisałem umowe telefonicznie w dniu 17.11.17 w celu wzięcia abonamentu samego bez telefonu a chciałbym wziaść abonament z telefonem
Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, o 11:53 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Zakończenie umowy
Witaj padrino94,
- czy było to przedłużenie umowy, czy nowa aktywacja?
Jeśli to przedłużenie, to, czy umowa podpisana była u kuriera, czy też wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a?
Umowa jest na Ciebie, jako osobę prywatną, czy na firmę?
- czy było to przedłużenie umowy, czy nowa aktywacja?
Jeśli to przedłużenie, to, czy umowa podpisana była u kuriera, czy też wyraziłeś zgodę na daną umowę w trakcie rozmowy telefonicznej lub poprzez wysłanie SMS-a?
Umowa jest na Ciebie, jako osobę prywatną, czy na firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Przedłużenie umowy i to było aneks do umowy. I przez rozmowę telefoniczną było załatwianie i umowa jest na mnie
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
padrino94,
odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
odstąpienie od zmiany warunków umowy jest możliwe w ciągu 10 dni od otrzymania pisemnego potwierdzenia zmiany warunków.
W tym celu w ciągu 10 dni (honorowana jest data nadania) od otrzymania potwierdzenia zmiany warunków umowy należy w formie pisemnej wysłać oświadczenie na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Można elektronicznie wysłać? Czy trzeba poczta normalnie ? I są jakies wzór pisma?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
padrino94,
oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą w formie pisemnej na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do przesyłki lub sporządzić pismo samodzielnie. Wniosek powinien zawierać następujące dane: numer telefonu, którego odstąpienie dotyczy, imię i nazwisko oraz PESEL.
oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą w formie pisemnej na adres: POLKOMTEL sp. z o.o., ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia dołączonego do przesyłki lub sporządzić pismo samodzielnie. Wniosek powinien zawierać następujące dane: numer telefonu, którego odstąpienie dotyczy, imię i nazwisko oraz PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie i przejścia do oferty Plus na kartę, mimo wszystko numer ciągle działa w abonamencie.
Czy takie przejście powinno się odbyć punktualnie o północy czy jednak może nastąpić kilkugodzinny poślizg?
Czy takie przejście powinno się odbyć punktualnie o północy czy jednak może nastąpić kilkugodzinny poślizg?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
patryk7588,
jeśli data dezaktywacji numeru została wyznaczona na dziś, to numer powinien zostać wyłączony w tym terminie do północy.patryk7588 pisze:Na dziś miałem wyznaczoną datę zakończenia umowy w abonamencie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Ciągle działa w abonamencie, numer ciągle jest wraz z innymi na moim koncie w Plus Online.
Co z tym zrobić?
Co z tym zrobić?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
patryk7588,
proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer w usłudze abonamentowej powinien być wyłączony dziś do północy.
proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Numer w usłudze abonamentowej powinien być wyłączony dziś do północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Aaaa, dziś do końca dnia, źle zrozumiałem poprzedni post. Czekam cierpliwie, choć znając życie...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
patryk7588,
mam nadzieję, że najpóźniej po północy numer będzie już przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W przeciwnym wypadku daj nam znać.
mam nadzieję, że najpóźniej po północy numer będzie już przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W przeciwnym wypadku daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Od dzisiejszego poranka numer działa poprawnie w ofercie na kartę.