SmartDOM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: SmartDOM

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- w takim razie taka umowa będzie mogła zostać umową uprawiającą :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: SmartDOM

Post autor: andrejj »

Witam

Jaka jest minimalna kwota abonamentu do utrzymania Smart Dom ?? akualnie mam 49,99 a kończy mi się umowa na smart dom i myślałem by przedłużyć też telefon .
cocodrillo1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 09:51

Re: SmartDOM

Post autor: cocodrillo1 »

Czy zakończenie umowy uprawniającej (abonament w Plusie) do rabatu na CP wiąże się z karą finansowa, czy też tylko utratą rabatu? Oczywiście mówię o zakończeniu umowy na abonament w terminie wynikającym z długości kontraktu.

Dziękuję i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: SmartDOM

Post autor: torre24 »

Jeśli rozwiążesz umowę uprawniającą stracisz rabat(y). Kary za rozbicie Smatdomu nie ma.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj andrejj,

istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.

cocodrillo1,

zgodnie z tym co napisał torre24, rozwiązanie umowy uprawniającej spowoduje usunięcie rabatów na kolejnych umowach objętych Programem smartDOM. Jeśli rozwiążesz umowę po zakończonym okresie promocyjnym kara umowna nie zostanie naliczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

A czy są takie (obniżające podstawowe zobowiązanie, bez rozbijania SmartDomu) oferty specjalne, gdy Umową Uprawniającą jest Plus Mix?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

zif,

obniżenie abonamentu do progu 39,90 zł dotyczy tylko oferty abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

Dziękuję. Proszę więc o przekazanie sugestii osobom decyzyjnym, by możliwość obniżenia zobowiązania pojawiła się także w Mixie - gdyż część klientów jest tu wyraźnie dyskryminowana, i to część ogólnie najmniej kłopotliwa dla operatora (debetów nie narobią, płacą terminowo, bo natychmiast po terminie mają odcinane wychodzące, etc.).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

zif,

Twoją sugestię przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pafcioo
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 21:47

Re: SmartDOM

Post autor: pafcioo »

Mam w SmartDom internet za 1 zł jako trzecią usługę. Czy w trakcie obowiązywania umowy mogę zmienić na inną usługę np. kolejny numer telefoniczny?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: SmartDOM

Post autor: habish »

Nie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: SmartDOM

Post autor: Marta_Plus »

pafcioo,

potwierdzam, co napisał patryk7588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

Mam SmartDom z pierwszej edycji (kolejno: telefon, telewizja, internet). Oprócz tego mam jeszcze trzy umowy telewizyjne. Z jednej z tych umów chciałbym zrezygnować. Mogę, czy rozwali mi to SmartDom? Przed chwilą właśnie dzwonił do mnie konsultant Cyfrowego Polsatu w sprawie złożonego przeze mnie wypowiedzenia, i powiedział, że stracę rabaty na wszystkich umowach. Czy to prawda?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: SmartDOM

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:Mam SmartDom z pierwszej edycji (kolejno: telefon, telewizja, internet). Oprócz tego mam jeszcze trzy umowy telewizyjne. Z jednej z tych umów chciałbym zrezygnować
doprecyzuj, z której umowy chcesz zrezygnować, z tej, która jest w ramach smartDOM czy też jednej z tych trzech pozostałych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: SmartDOM

Post autor: zif »

Oczywiście z jednej z trzech pozostałych - w przypadku którejś ze smartdomowych nie miałbym wątpliwości.

edit: konsultant zacytował mi, jeśli dobrze pamiętam, następujący punkt regulaminu: "Jeśli Abonent w momencie podpisywania Nowej Umowy I/II TV wśród posiadanych usług miał
także inną umowę o świadczenie usług w zakresie zapewnienia dostępu do programów
telewizyjnych i zrezygnuje z tamtej umowy utraci także Rabat/Upust specjalny na Nową Umowę I
lub Nową Umowę II TV. Jeżeli w momencie utraty Rabatu Abonent posiadał także Nową Umowę II
to o ile spełnia warunki zostanie ona zakwalifikowana jako Nowa Umowa I i będzie na nią
przyznawany Rabat".

Jeśli czegoś nie przeoczyłem, to ów punkt jest w regulaminie drugiej edycji SmartDomu. Ja korzystam z pierwszej.
ODPOWIEDZ