Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Pakiet internetowy problem
Aktywne promocje: UE DATA 07-20-2015 18:35, Internet, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (701360) 06-12-2017 21:21 , Plush Rok ważności konta - znacznik 31.05.2018 , Rabat video 30dni
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 gru 2017, o 12:15
Niższy pakiet internetowy
Witam mam taryfę JA + MIX, i w wakacje byłam w Holandii zmiany dotyczące mojego pakietu internetowego (Aktywne pakiety GPRS ROAMING LIMITER (250,00pln) limint roamingowy na transmisje danych w UE 1,6GB MiX minut do wszystkich sieci kom, pakiet 4000 mmm ) mam wrażenie że te wszystkie pakiety przestały działać dlaczego? Z Holandii już dawno wróciłam a opłata się pobiera a nie moge z tego korzystać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 gru 2017, o 12:43 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Martyna9710,
a jaki pakiet krajowy posiadasz na tym numerze?
a jaki pakiet krajowy posiadasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dzień dobry.
W tym miesiącu po ponownym uruchomieniu promocji Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB, zamiast otrzymania podwojonej liczby pakietu transmisji danych, otrzymałem tylko 6GB. Poczekałem kilka dni , gdyż myślałem, że to wina gdzieś w systemie i sprawa sama się "naprawi", ale do tego czasu nic się nie zmieniło. Poniżej info z apki i SMS
W tym miesiącu po ponownym uruchomieniu promocji Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB, zamiast otrzymania podwojonej liczby pakietu transmisji danych, otrzymałem tylko 6GB. Poczekałem kilka dni , gdyż myślałem, że to wina gdzieś w systemie i sprawa sama się "naprawi", ale do tego czasu nic się nie zmieniło. Poniżej info z apki i SMS
Użytkownik Plusa od 22 lat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj MiSzcz,
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Nasz pracownik mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Nasz pracownik mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.
Witam.
Mam problem z internetem mobilnym, chodzi o to, że telefon "myśli" sporo czasu przed załadowaniem strony internetowej.
Dzieje się tak zarówno na Sony Xperia Z2(najnowsze oprogramowanie) jak i Huawei P10. Konfiguracja przeprowadzona była kilkukrotnie i nic to nie daje. Jestem w plusie od paru miesięcy i cały czas jest to samo.
Mam problem z internetem mobilnym, chodzi o to, że telefon "myśli" sporo czasu przed załadowaniem strony internetowej.
Dzieje się tak zarówno na Sony Xperia Z2(najnowsze oprogramowanie) jak i Huawei P10. Konfiguracja przeprowadzona była kilkukrotnie i nic to nie daje. Jestem w plusie od paru miesięcy i cały czas jest to samo.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 18:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.
baksik28, o jakim paśmie mówimy? Z jakim się łączysz - 3G czy LTE? Zainstaluj i wykonaj test w speed-test. Jakie prędkości uzyskujesz? Sprawdź w ustawieniach sieci czy APN jest ustawiony jako plus? Jaką masz przeglądarkę, czy sprawdzałeś na innej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Mowa o LTE, testy prędkości wychodzą dobre tylko, że też zanim sam test się zacznie trochę to trwa, tak jak przy przeglądaniu stron, na obydwu telefonach, przeglądarki różne testowane. Wszystko mi odpowiada, zasięg, jakość rozmów, tylko ten internet. Wkładam też kartę innego operatora i takiej sytuacji nie ma, strony otwierają się normalnie i dam test też odpala się o wiele szybciej niż na karcie Plusa.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
baksik28, jaki jest ping w trakcie testów? Wyłącz chwilowo antywirus i wykonaj test ponownie. Łączysz się z LTE800 czy LTE1800?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Ping jest 19,dl 30MB, ul 16. Po włączeniu speed testu szukanie serwera zajęło około 20 sekund, antywirusa nie mam na obydwu telefonach. Nie wiem czy xperia łączy się z 800mhz ale P10 napewno.. Wynik podałem z xperii
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
baksik28, zainstaluj Network Cell Info i podaj parametry sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Post19 gru 2017, o 12:45
O jakie parametry chodzi dokładnie? Z której zakładki? Dane? Wskaźnik?
Wskaźnik
O jakie parametry chodzi dokładnie? Z której zakładki? Dane? Wskaźnik?
Wskaźnik
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 14:51 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
baksik28, parametry określiłbym jako średnie. Niestety może to powodować chwilowe spowolnienia w trakcie wyszukiwania serwera do połączenia. Dla pewności wykonaj jeszcze test w bezpośrednim sąsiedztwie BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Jestem w środku miasta, Białystok dokładnie.
Niestety jak tak dalej będzie to będę musiał zmienić operatora bo nawet na starszej xperii z1 kolega obok ma lepszą reakcje na otwieranie stron. Ma on tzw. podoperatora zaczynającego się na V....
Niestety jak tak dalej będzie to będę musiał zmienić operatora bo nawet na starszej xperii z1 kolega obok ma lepszą reakcje na otwieranie stron. Ma on tzw. podoperatora zaczynającego się na V....