Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
purepointofview
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2017, o 15:51

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: purepointofview »

Witam,

Został przesłany formularz.Czekam na odzew w takim razie.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj purepointofview,

podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
purepointofview
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2017, o 15:51

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: purepointofview »

Numer zagadnienia: 171023-001892
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

purepointofview,
purepointofview pisze:Numer zagadnienia: 171023-001892
Dziękuję za numer :-). Prośba o kontynuowanie korespondencji z naszym pracownikiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
purepointofview
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2017, o 15:51

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: purepointofview »

Witam.

Dziękuje bardzo za pomoc !

Numer został ponownie aktywowany i działa on teraz w systemie na kartę

Zatem chciałbym ponowić moje pytanie.
Czy jest możliwe przedstawienie mi oferty abonamentowej na podobnych warunkach wynikających z mojego stażu u operatora czy raczej zostaje mi podpisanie zwykłej standardowej umowy tak jak każdy na początku(pomijając profity wynikające z przejścia z karty na abonament)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Marta_Plus »

Witaj purepointofview,
purepointofview pisze:Numer został ponownie aktywowany i działa on teraz w systemie na kartę
super - cieszymy się z tej dobrej nowiny. :->
purepointofview pisze:Czy jest możliwe przedstawienie mi oferty abonamentowej na podobnych warunkach wynikających z mojego stażu u operatora czy raczej zostaje mi podpisanie zwykłej standardowej umowy tak jak każdy na początku(pomijając profity wynikające z przejścia z karty na abonament)
Jeśli zatem ponownie interesują Cię usługi abonamentowe, to możesz dokonać konwersji tego numeru do oferty abonamentowej. Proponuję, abyś zostawił swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas będzie mógł do Ciebie oddzwonić i przedstawić aktualnie obowiązujące w naszej ofercie promocje. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciejk123
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 gru 2017, o 00:19

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: maciejk123 »

Witam Państwa.

Napisałem wiadomość do pani Joanna_Plus a propos odzyskania mojego numeru Plus, ale teraz zobaczyłem, że odsyłają Państwo do oficjalnego formularza BOK. Wysłałem taką samą treść wiadomości do BOKu z opisem sytuacji i numerem telefonu. Numer ten posiadam od 14 lat i jest z prefiksem 607, co więcej, jestem przekonany, że był rejestrowany jeszcze przed oficjalnym obowiązkiem prawnym rejestracji numerów w Polsce, dlatego jestem w szoku, iż został zablokowany. Byłbym ogromnie wdzięczny za pomoc w odzyskaniu tego numeru, jest dla mnie bardzo cenny i ważny.

Numer sprawy BOK to 171217-000833.

Dziękuję bardzo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciejk123,
maciejk123 pisze:171217-000833
Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Dzejess
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:07

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Dzejess »

Witam.
Czy była by Pani tak miła i dałoby się jakoś sprawę przyśpieszyć? Nr odwołania BOK: 171218-001721

W skrócie: 11 lat używania numeru, wyjazd za granicę i jego zaniedbanie, powrót i dezaktywacja.

Przeczytałem wszystkie 31 zakładek i już straciłem nadzieje, ale jak to mówią cuda się zdarzają, tym bardziej przed świętami.

Pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Dzejess,
Dzejess pisze:Nr odwołania BOK: 171218-001721
Przekazane dalej :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciejk123
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 gru 2017, o 00:19

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: maciejk123 »

Joanna_Plus pisze:Witaj maciejk123,
maciejk123 pisze:171217-000833
Sprawę przekazałam dalej.
Bardzo dziękuję za pomoc, specjalista z BOKu skontaktował się ze mną. Jednakże zostałem poinformowany, że mam czas na rejestrację numeru do 8 stycznia, kiedy taka opcja wygasa i chyba wtedy na stałę utracę używany przeze mnie ponad 10 lat numer. Zależy mi bardzo na utrzymaniu go, ale niestety mieszkam za granicą i nie będę miał fizycznej możliwości być w Polsce przed 8 stycznia, aby takiej rejestracji dokonać. Co mogę jeszcze zrobić? Czy można to zrobić korespondencyjnie? Przez telefon? Jestem bezradny.

Dodam, że numer mój był już dawno zarejestrowany jeszcze przed oficjalnym obowiązkiem prawnym rejestracji numerów w Polsce, jednakże wymaga się ode mnie ponownej rejestracji...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Marta_Plus »

maciejk123,

po zapoznaniu się z Twoją sprawą, pracownik BOK przekazał Ci niezbędne informacje i udzielił stosownych wskazówek, mających na celu rozwiązanie problemu. Przykro mi z powodu zaistniałych okoliczności. Poprosiłam jeszcze o przyśpieszenie odpowiedzi na Twoją ostatnią korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Dzejess
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:07

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Dzejess »

Cuda się jednak zdarzają, numer z powrotem aktywny.
Daliście mi Państwo najpiękniejszy prezent na Święta Bożego Narodzenia.
Chciałem bardzo serdecznie podziękować całemu zespołowi Plusa, za profesjonalne przeprowadzenie sprawy a Pani za jej przyśpieszenie. Jest mi niezmiernie miło, że mogę dalej być z firmą Plus. Byłem z Wami 11 lat i będę następne 11 lat, gdyż zawsze byłem zadowolony z oferowanych Państwa usług a po dzisiejszym problemie, wiem, że zawsze dbacie o swojego klienta, nawet wtedy gdy klient całkowicie zaniedba swoje obowiązki wobec posiadania numeru.

Chciałbym życzyć całemu zespołowi Wesołych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym w Nowym 2018 r.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2019, o 23:10 przez Dzejess, łącznie zmieniany 1 raz.
Arkovianin
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:54
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Arkovianin »

Wesołych świąt i cieszę się,że numer udało się odzyskać :) Też jestem zadowolony z usług naszej sieci:) Pozdrawiam Państwa serdecznie.
Służę pomocą

Co mam?
Sieć: PLUS, P4
Telefon: Xiaomi Mi10 lite 5g
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Dzejess,

ja również się cieszę z pozytywnego zakończenia sprawy :-).
Ślicznie dziękuję za miłe słowa i również życzę wszystkiego co najlepsze w tym nowym 2018 roku - spełnienia marzeń i pogody ducha!

Arkovianin,
Arkovianin pisze:Pozdrawiam Państwa serdecznie.
Dziękuję i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ