iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 79
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 lis 2011, o 18:35
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Witam serdecznie. Logując się na internetowej stronie ebok na swoje konto, nie mam możliwości sprawdzenia pozostałego podstawowego pakietu internetowego. Widoczna jest tylko informacja o pakiecie roamingowym. Dodam tylko, że w aplikacji mobilnej jest widoczny pakiet podstawowy i roamingowy. Telefon jest na abonament.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dlaczego po przedłużeniu umowy nie mam widocznych pakietów sms i mms,w mobilnym plus online,jest tylko pakiet internetu ? Za poprzedniej umowy wymienione pakiety były widoczne.W zwykłym plus online tego problemu nie ma .
Re: Plus online / Mobilne Plus online
@sylwek73, jaka taryfa ?? Abonament ?
Aplikacja przechodzi chyba jakieś kłopoty ostatnio, może ma to z tym związek.
Aplikacja przechodzi chyba jakieś kłopoty ostatnio, może ma to z tym związek.
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Taryfa JA+do wszystkich bez końca V - Tylko SIM,
Abonament JA+ 35
Abonament JA+ 35
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sylwek73,
jak obecnie wygląda sytuacja? Jeśli wymienione pakiety są nadal niewidoczne, to podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
jak obecnie wygląda sytuacja? Jeśli wymienione pakiety są nadal niewidoczne, to podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dalej widoczny jest tylko pakiet internetowy. Wysłałem numer przez formularz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sylwek73,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Czy wiadomo coś w sprawie : Numer zgłoszenia C00000001459935Basia_Plus pisze:sylwek73,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
sylwek73,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania Twojego zgłoszenia.
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Mam podobny problem,po przedłużeniu umowy brak stanu pakietów w webowym jak i mobilnym Plus Online.
Zrobiłem zgłoszenie: Zagadnienie: 180102-002203
Zrobiłem zgłoszenie: Zagadnienie: 180102-002203
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
patryk7588,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu i udzielenie Ci odpowiedzi.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu i udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Pytanie odnośnie aplikacji na androida. Odkąd przedłużyłem umowę i mam od dziś nowy abonament w aplikacji nie widzę nic poza pakietem danych, jak poniżej. Co stało się z minutami, sms'ami itp?
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 11:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy sprawa dotyczy obu numerów, na których umowy zostały przedłużone?
jak obecnie wygląda sytuacja, czy sprawa dotyczy obu numerów, na których umowy zostały przedłużone?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Tak. Na obu przedłużonych numerach jest tak jak na screenie, natomiast na trzecim który kończy się za 5 miesięcy jest wszystko normalnie widoczne.