Teraz jest 18 cze 2018, o 23:39

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 gru 2017, o 15:17

baksik28, podaj swoją dokładna lokalizację. Ulica, numer domu, lub skrzyżowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Re: Pakiet internetowy problem

Post21 gru 2017, o 09:38

No to już chyba informacje niezbyt potrzebne do uzyskania informacji. Sądziłem, że gdy podałem miasto, dosyć duże, wojewódzkie, to dostanę odpowiedź typu prace konserwacyjne lub coś podobnego. Wychodzi na to, że ten internet u państwa tak działa, moje szczęście, że nie zgodziłem się na abonament który państwa przedstawiciel tak usilnie mnie namawiał, teraz już wiem, że był by to błąd.
Czas więc przenieść numery do innej sieci.
Mimo wszystko dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1503
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 362 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post21 gru 2017, o 12:11

baksik28, miasto jest duże i jest w zasięgu kilku stacji. Chciałbym sprawdzić dokładną topografię miejsca w którym się znajdujesz. Również wtedy będzie możliwe ustalenie z jakiego masztu otrzymujesz sygnał,
baksik28 napisał(a):prace konserwacyjne lub coś podobnego.
Żadne prace nie są wykonywane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kasia4567

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 09:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja + mix
  • Model telefonu: samsung galaxy A3 2016

odnowiony pakiet - internet nie działa

Post4 sty 2018, o 09:35

Witam, jestem od roku w Plus MIX (ja+mix) i mam problem, 31.12 doładowałam konto za 50 zł jak zawsze wszystkie pakiety odnowiły się na kolejny okres. 1.01 dostałam powiadomienie iż pakiet internetu 6gb/15zł został odnowiony - i niestety gdy wchodzę na stronę internetową wyświetla mi się strona Plusa Brak Środków na koncie doładuj konto i żadne aplikację wymagające internetu nie mogą się z nim połączyć, dlaczego tak się dzieję i co powinnam zrobić???
Ostatnio edytowano 4 sty 2018, o 10:04 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19146
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1570 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post4 sty 2018, o 10:05

Witaj kasia4567,

ile aktualnie wynosi saldo konta? Podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
kasia4567(4 sty 2018, o 10:21)
Offline
Avatar użytkownika

kasia4567

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 09:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja + mix
  • Model telefonu: samsung galaxy A3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post4 sty 2018, o 10:15

stan konta mam 0,00zł ale nigdy nie było z tym problemu - cała reszta pakietów działa bez problemów.
po wpisaniu *136# dostaje sms : Aktywne promocje : Ja+internet 6gb/15zl (Limit 5,99GB, w tym limit UE 3,3GB) 31-01-2018 10:24, MIX SMSY bez limitu do wszytskich 30-01-2018 12:28, Prom. zpak. kwot. 10zl/24/50 zl SD3 18-02-2019 11:43.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19146
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1570 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post4 sty 2018, o 10:23

kasia4567,
kasia4567 napisał(a):stan konta mam 0,00zł

Pakiet internetowy nie działa przy zerowym saldzie. Wartość konta musi wynosić minimum 1 gr i oczywiście posiadać zachowany termin ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kasia4567

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 09:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja + mix
  • Model telefonu: samsung galaxy A3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post4 sty 2018, o 10:26

doładowałam konto - internet działa. :) nie sądziłam, że stan konta ma wpływ na wykupione i opłacone pakiety - dziwne.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19146
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1570 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post4 sty 2018, o 10:34

kasia4567,
kasia4567 napisał(a):doładowałam konto - internet działa.

:-)
Stan konta ma znaczenie. Taki zapis znajduje się w regulaminie danej promocji. Tutaj znajdziesz przykładowy regulamin i informację:
10. Abonent Mix może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności konta dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Brzozq

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Problem z internetem

Post11 sty 2018, o 18:00

Mam taki problem, ponieważ kupiłem telefon na doładowania. Miałem pakiety, które zmieniłem i było wszystko dobrze, ale kiedy zmieniłem jeszcze raz na ( internet 20 zł i rozmowy darmowe rozmowy 10 zł ) to nagle internet sie popsuł http://ifotos.pl/z/qxaqhxw <---- Włączam transmisje danych i nie ważne na jaką strone wejde cały czas jest to samo. Nawet zmiana położenia miejsca nie pomaga, nie ważne gdzie bym był to i tak nic sie nie zmienia.A kiedy przytrzymuje na transmisji danych widać takie coś http://ifotos.pl/z/qxaqhxs mam 2GB, które i tak nie działa? postanowiłem do pakietu włożyć internet jeszcze za 10 zł, który i tak nie działa a pieniądze co miesiąc mi pobiera.. Kiedy próbuje wyłączyć jakiś pakiet pisze ''Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana'' http://ifotos.pl/z/qxaqhxa a co miesiąc i tak magicznie jest i zabiera mi pieniadze .. Nie wiem co zrobić, jak wyłączyć te pakiety i naprawić internet.. Prosze o pomoc
Ostatnio edytowano 12 sty 2018, o 11:29 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19146
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1570 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post12 sty 2018, o 11:35

Brzozq,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Brzozq

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Pakiet internetowy problem

Post12 sty 2018, o 18:31

Joanna_Plus napisał(a):Brzozq,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?



Tak, dostałem J3, ale wymieniłem na s7, ponieważ dostałem go w prezencie :) przełożyłem karte sim. Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Pakiet internetowy problem

Post14 sty 2018, o 02:36

Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.

Pasowało by włączyć GPRS tu link
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Offline
Avatar użytkownika

Brzozq

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Pakiet internetowy problem

Post14 sty 2018, o 21:23

krzyss79 napisał(a):
Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.

Pasowało by włączyć GPRS tu link
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon



Włączenie GPRS kosztuje?
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Pakiet internetowy problem

Post14 sty 2018, o 22:55

Kliknął linka? Przecież tam jak byk pisze, że free.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości