Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj zaginionyns,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leptys
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2017, o 23:43

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: leptys »

Witam chciałbym się dowiedzieć ile będzie trwała weryfikacja moich danych i wysyłka zamówienia o numerze 201712124141659
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Basia_Plus »

Witaj leptys,

jaki status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia? W folderze SPAM nie masz wiadomości e-mail od obsługi sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leptys
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2017, o 23:43

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: leptys »

mój status zamówienia to: WYMAGANE_DOKUMENTY ,które wysłałem tydzień temu i od tego czasu mój status się nie zmienił
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Marta_Plus »

leptys,

wysłaliśmy w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego. Jak obecnie wygląda sprawa zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gosian2000
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 sty 2018, o 18:27

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: gosian2000 »

Dzień dobry. Złożyłam zamówienie przez sklep internetowy dnia 28 grudnia i nadal jest „w trakcie realizacji” (201712284270439). Minęło już kilka dni, czy da się coś w tej sprawie zrobić ? Sprawdzam maila kilka razy dziennie, żadnej wiadomości o zmianie statusu zamówienia nie otrzymałam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Marta_Plus »

Witaj gosian2000,

przesłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gosian2000
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 sty 2018, o 18:27

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: gosian2000 »

Dzień dobry. Dziękuje za pomoc, jednak muszę prosić o kolejną , ponieważ chyba tylko Państwa interwencja skutkuje. Otrzymałam 4 dni temu maila , że zamówienie 201712284270439 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jednak nie doczekałam się wiadomości o numerze listu przewozowego. Dostawa planowana jest na 11.01.2018r. Czy mogą mi Państwo pomóc ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gosian2000,

sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: pepcia2 »

Witam!
Jak długo trwa przekazywanie zamówienia do firmy kurierskiej?
Od 9.01 ciągle taki status...... 201801094375025
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pepcia2,
pepcia2 pisze:201801094375025
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: pepcia2 »

Dziękuję Joasiu :-* Jak zawsze niezawodna ;-)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

pepcia2,

otrzymałam informację, iż wiadomość z terminem planowanej dostawy, została wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Status na stronie zostanie zmieniony z chwilą wygenerowania numeru listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fabek22
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:58

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Fabek22 »

Witam. Mam takie pytanie złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa w piątek 29.01 odrazu dostałem odpowiedź ze zamówienie jest w trakcie realizacji planowany dzień dostawy to 29.01. Sprawdzając status zamówienia jest cały czas że przesyłka oczekuję na dostarczenie do firmy kurierskiej. Dzisiaj mamy 30.01 a kuriera ani maila z nr przesyłki nie ma. Ile to może jeszcze potrwać Nr zamówienia 201801264504545
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Fabek22,
Fabek22 pisze:ani maila
Zweryfikuj czy w folderze SPAM nie widnieją żadne informacje odnośnie tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ