Teraz jest 23 lip 2018, o 14:11

Zostaw Kontakt





Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

FutrzakUA

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 gru 2017, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post21 gru 2017, o 13:44

Uwaga!

Zwracam wszystkim uwagę na postępowanie firmy zajmującej się obsługą usługi "Serwis wyświetlacza".

Swój telefon kupiłem na początku roku. Jakiś miesiąc temu upadł i lekko pękł wyświetlacz.

Ponieważ miałem wykupiony serwis wyświetlacza, postanowiłem z niego skorzystać.
Najpierw przez dwa tygodnie nikt nie odbierał telefonu... co prawda pierwszego dnia nie mogłem go przekazać, ale próbowałem się umówić na kolejny. Niestety musiałem odczekać tydzień.

Później przez tydzień nikt się nie odzywał.
W końcu sam zadzwoniłem i dowiedziałem się (SIC), że podęto próbę kontaktu ze mną.
Telefonu mojego nie naprawią, bo konieczna jest dopłata.
Zapytałem się z czym jest ona związana.
Dostałem odpowiedź, że producent wymaga wymiany jeszcze jednej części, czego nie pokrywa usługa.

Na moje pytanie, czy wymiana danej części jest zgodna z technologią producenta? Odpowiedziano mi twierdząco.
Na pytanie, czy jeśli się nie zgodzę na dopłatę to, czy wykonana naprawa będzie skutkowała utratą gwarancji?
Również odpowiedziano mi twierdząco.

Poprosiłem zatem o odpowiedź pisemną na dwa jasne pytania:
1. Czy naprawy wykonywane są zgodnie z zachowaniem technologii producenta?
2. Czy jeżeli nie zgodzę się na dopłatę, wykonana naprawa pozbawi mnie gwarancji?

Uzyskanie tych prostych informacji zajęło ze dwa tygodnie. Przez 5 albo 6 maili otrzymywałem odpowiedź, albo na jedno, albo na drugie pytanie.

Gdy w końcu zadzwoniłem i poprosiłem o połączenie z likwidatorem szkody, odpowiedziano mi, że jest to niemożliwe, a wszystkie połączenia przechodzą przez Call Center.

Po tej rozmowie otrzymałem odpowiedź, że dopłata wynika z paragrafu 6 pkt 11 regulaminu usługi.
Pomyślałem sobie ok... tylko, ze regulamin, który mnie dotyczy (czyli dla usługi aktywowanej do 30.09.2017 roku) w paragraf 6 ma wszystkiego ... 4 punkty!!!

Napisałem o swojej wątpliwości do Pani Joanny Zbi.... (likwidatorki szkody) informując, że najlepiej niech wątpliwości rozstrzygnie sąd na co dostałem dwie odpowiedzi.
1 Pierwszy mail, że w przypadku odmowy dopłaty zwrócą mi telefon bez naprawy i proszą o jasną deklarację
2 Drugi mail po jakimś czasie, widocznie po konsultacji z prawnikiem, że przepraszają za podanie niewłaściwych zapisów regulaminu i naprawa zostanie wykonana bezpłatnie.

Czyli:
Od początku próbowano mnie oszukać i naciągnąć na dodatkową kasę!
Liczono, że albo nie czytam regulaminów, albo sobie odpuszczę i zapłacę.

DO WSZYSTKICH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z TEJ USŁUGI - NOWY REGULAMIN DZIAŁA DLA TELEFONÓW PO 1.10.2017.

NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!!
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3607
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post28 gru 2017, o 08:08

@ FutrzakUA,

bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem Plus Forum z naciskiem na pkt 1 i 16.
Rejestrując się na FORUM zaakceptowałeś obowiązujące tu warunki, więc proszę trzymać się ustalonych zasad.
Offline
Avatar użytkownika

FutrzakUA

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 gru 2017, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post29 gru 2017, o 14:57

Rozumiem, szkoda jednak, że moderator ani przedstawiciel POLKOMTEL nie odnosi się do treści posta a jedynie do powtórzenia.
Celem powtórzenia jest ochrona innych klientów PLUS GSM przed oszustwem ze strony partnera biznesowego sieci.
A to jest chyba warte naruszenia regulaminu?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3607
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post29 gru 2017, o 15:34

FutrzakUA napisał(a):Rozumiem, szkoda jednak, że moderator ani przedstawiciel POLKOMTEL nie odnosi się do treści posta a jedynie do powtórzenia.
Celem powtórzenia jest ochrona innych klientów PLUS GSM przed oszustwem ze strony partnera biznesowego sieci.
A to jest chyba warte naruszenia regulaminu????

Moderator nie ma obowiązku odnosić się do wszystkich wpisów na FORUM, zresztą nie taka jest jego rola.
We wcześniejszym poście prosiłem o zapoznanie się z Regulaminem Plus Forum, ale jak widać nieskutecznie - przedstawiciel Operatora nie odniesie się do treści Twojego posta. Dlaczego? Wystarczy zapoznać się z Regulaminem.

Regulamin nie jest po to by go naruszać, a respektować. Samowola, chyba nigdzie nie jest dobrze postrzegana.
Offline
Avatar użytkownika

FutrzakUA

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 gru 2017, o 13:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post3 sty 2018, o 11:28

Przecież nikt nie wymaga odnoszenia się do wszystkich postów. A skoro próba oszustwa Waszego klienta, przez Waszego partnera nie jest dla Was ważna... cóż...
Aby dalej nie naruszać regulaminu, ja kończę ten wątek.
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post4 maja 2018, o 16:41

Witajcie, mam pytanie czy jeśli jest ubezpieczony wyświetlacz i się zbił to mam szansę na wymianę na nowy ??
Online
Avatar użytkownika

Szymuch

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 lip 2018, o 13:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post23 lip 2018, o 13:56

Witam,

Ja właśnie skorzystałem z tej cudownej usługi. Na stronie Plusa możemy przeczytać:

Kod: Zaznacz cały
2 dni - Zgłoś szkodę w ciągu 2 dni pod numerem (22) 716 19 99 lub na naprawaplus.pl

2 dni robocze - W ciągu dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt

7 dni roboczych - W ciągu 7 dni roboczych wyświetlacz zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy

2 dni robocze - W ciągu kolejnych 2 dni roboczych kurier dostarczy Ci naprawiony sprzęt


Przedłużyłem umowę abonamentową i wziąłem do tego TV Samsunga, bo nowy telefon nie jest mi potrzebny. TV przyjechał razem z umową kurierem i z powodu remontu przeleżał w kartonie nie ruszany przez około miesiąc (i tutaj moja uwaga zawsze sprawdzajcie przy kurierze czy sprzęt nie jest uszkodzony, ja nigdy tego nie robiłem i teraz mam nauczkę). Po wspomnianym czasie, zadowolony otwieram pudło, wyciągam tv, a tam na samym dole odprysk na wyświetlaczu i pękniecie do połowy ekranu. No i co teraz zrobić? Miesiąc po dostarczeniu winić kuriera, skoro nie sprawdziłem przy nim gdy mi dostarczył tv? Przypomniało mi się że mam aktywną usługę ochrony wyświetlacza, więc zadzwoniłem. No i się zaczęła zabawa.

Zadzwoniłem pod numer podany na stronie Plusa - jest to numer do firmy Digital Care która zajmuje się naprawą wyświetlaczy i 2 lipca przyjęto zgłoszenie - wszystko ładnie pięknie powiedziano mi że kurier przyjedzie po sprzęt max do 4 dni roboczych. Oczywiście nie przyjechał więc dzwonię po raz kolejny spytać co się dzieje, nikt nic nie wie, zostaję powiadomiony że przyjedzie w ciągu najbliższych dni. Ok, nazajutrz dzwoni pan czy będę w domu dani kolejnego żeby mogli odebrać sprzęt. A więc siedzę i czekam, koło południa dzwoni kurier że nie może znaleźć mieszkania, po chwili okazało się że pojechał pod adres ponad 400 km od adresu właściwego. Ręce mi opadły. Kolejny telefon do DC i tam zdziwienie czemu tak, skoro podawałem inny adres. No nic, kolejne dni czekania i przyjechał bardzo miły Pan z serwisu, powiedział mi że w tv to oni raczej nie wymieniają wyświetlaczy przy takich uszkodzeniach, tylko dają nowy odbiornik. Powiedział że max 3-5 dni, sprzęt powinien być już u mnie. No i co? Dzisiaj mija równy tydzień od tego momentu, a tu żadnej informacji. Ale ok - na stronie widzimy, że naprawa może potrwać 7 dni roboczych. Dzwonię po raz kolejny z czystej ciekawości - Pani powiedziała mi że dzisiaj dopiero został zaakceptowany mój wniosek i nie umie mi powiedzieć kiedy sprzęt przyjedzie do mnie. Tak więc, dziś mamy 23 lipca a ja czekam cały czas. Zobaczymy co z tego będzie i ile jeszcze telefonów będę musiał wykonać. W Google są tylko 3 opinie na temat Digital Care, możecie sobie przeczytać. Pozdrawiam.

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości