Jedi-knight pisze: Otrzymując numer tymczasowy, którego nie zamawiałem.
obecnie w ofercie Plush ABO numer tymczasowy jest obowiązkowy przy przeniesieniu numeru z innej sieci.
Przykro mi, jeśli reklamacja nie została rozpatrzona po Twojej myśli. W zaistniałej sytuacji możesz ponownie złożyć reklamację, jednak nie mogę Ci zagwarantować, że odpowiedź będzie pozytywna. Decyzję w tej kwestii zawsze podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry,
ja mam takie pytanie - wysłałam w dniu dzisiejszym zgłoszenie w sprawie zawarcia abonamentu w plush na czas nieokreślony. Kurier z umową oraz z numerem tymczasowym będzie prawdopodobnie w piątek, 22.12.2017.
Dotychczasowy operator wyrazi zgodę na przeniesienie numeru dopiero od 16.02.2018 r..
Zatem powstaje problem podówjnego abonamentu. Wprawdzie zastrzegłam, że sieć plus może świadczyć usługę na numerze tymczasowym po upływie 14 dni od zawarcia umowy.
Z forum wyczytałam, ze plush oferuje usługę "wakacje od plusha".
Wobec tego moje pytanie brzmi - kiedy taką usługę powinnam włączyć, aby uniknąć płacenia podwójnego abonamentu?
alad21 pisze:Wobec tego moje pytanie brzmi - kiedy taką usługę powinnam włączyć, aby uniknąć płacenia podwójnego abonamentu?
usługę "Wakacje od Abonamentu" możesz włączyć po aktywacji karty SIM na numerze tymczasowym, jeszcze przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru. SMS o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego, jaki będzie obowiązywał na Twoim numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam
Pozwolę się wtrącić, prawdopodobnie będę w takiej samej sytuacji .
Ja przenoszę 2 numery i też będę uwolniony od obecnego operatora 01-02-2018 roku .
Czyli prawdopodobnie załapię się na 2 okresy rozliczeniowe, można się mocno wkurzyć
Taka sytuacja mocno zniechęca do przejścia .
Pozdrawiam
Tomasz
usługę "Wakacje od Abonamentu" możesz włączyć po aktywacji karty SIM na numerze tymczasowym...
A kiedy następuje aktywacja karty sim na numerze tymczasowym? w chwili kiedy zostaje podpisana umowa czy w momencie rozpoczęcia świadczenia usług przez operatora (czyli po 14 dniach od podpisania umowy)?
Ponieważ jeżeli aktywacja kary sim na numerze tymczasowym nastąpi po tych 14 dniach i od razu rozpocznie się okres rozliczeniowy to mój sms o treści "wakacje" nie będzie mógł zostać wysłany dwa dni wcześniej.
w teorii wygląda to bardzo prosto, ale w praktyce już takie nie jest, ponieważ problem rozpoczyna się wraz z początkiem okresu rozliczeniowego. Gdzie mogę sprawdzić w jaki okres rozliczeniowy zostanie przydzielony mój nr?
alad21 pisze:A kiedy następuje aktywacja karty sim na numerze tymczasowym?
alad21 pisze:w momencie rozpoczęcia świadczenia usług przez operatora (czyli po 14 dniach od podpisania umowy)?
tak, jeśli taką zgodę wyraziłeś.
alad21 pisze:Ponieważ jeżeli aktywacja kary sim na numerze tymczasowym nastąpi po tych 14 dniach i od razu rozpocznie się okres rozliczeniowy to mój sms o treści "wakacje" nie będzie mógł zostać wysłany dwa dni wcześniej.
Zgadza się - abonament nie wejdzie wówczas w życie automatycznie z rabatem, bo wcześniej musi zostać przyjęte zlecenie aktywacji usługi. Jednakże w przypadku nowej aktywacji, numer jest przydzielany do najbliższego dostępnego w naszej sieci okresu rozliczeniowego. Zwykle ten nowy cykl nie rozpoczyna się w dniu aktywacji usług, zatem będzie można skorzystać z "Wakacji od Abonamentu".
Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się (po aktywacji karty SIM) z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zastanowił mnie jeszcze jeden fakt - skoro numer tymczasowy działa jak pre paid i normalnie płacę za wykorzystane usługi, połączenia telefoniczne, smsy - to za co naliczany jest abonament? Po co muszę uruchamiać usługę "wakacje od plusha" na numerze tymczasowym? A jeżeli płacę abonament za numer tymczasowy to jakie usługi do wykorzystania mam w ramach tej opłaty? Czy mam rozumieć, że jest naliczana opłata i dodatkowo wszyskie usługi telekomunikacyjne są dodatkowo płatne?
Widzę, że nie tylko ja mam zastrzeżenia cd. usługi numeru tymczasowego.
Brak informacji o usłudze przy wypełnianiu formularzu online wprowadza w błąd. Reklamacja zgłoszona.
Zagadnienie: 171219-001428 - proszę o przyspieszenie.
alad21 pisze:- skoro numer tymczasowy działa jak pre paid i normalnie płacę za wykorzystane usługi, połączenia telefoniczne, smsy - to za co naliczany jest abonament?
numer tymczasowy w przypadku oferty Plush ABO nie działa jak numer w ofercie Plus na Kartę. Abonament naliczany jest za zapewnienie stałego utrzymania połączenia karty SIM z naszą siecią oraz za inne usługi.
alad21 pisze:Po co muszę uruchamiać usługę "wakacje od plusha" na numerze tymczasowym?
Usługę możesz uruchomić, aby zawiesić korzystanie w danym okresie rozliczeniowym z promocyjnego planu cenowego oraz nie płacić abonamentu. Jeśli w czasie wakacji skorzystasz z usług, to będziesz rozliczany zgodnie z cennikiem taryfy. Przykładowy regulamin promocji w ofercie Plush ABO z opisem usługi (§ 11) znajdziesz tutaj.
alad21 pisze: A jeżeli płacę abonament za numer tymczasowy to jakie usługi do wykorzystania mam w ramach tej opłaty? Czy mam rozumieć, że jest naliczana opłata i dodatkowo wszyskie usługi telekomunikacyjne są dodatkowo płatne?
Czy można jakoś sprawdzić czy usługa "Wakacje od abonamentu" aktywuje się od następnego okresu czy też nie ?
Sytuacja jest taka:
- karta sim aktywowała się 7 grudnia po 14-tu dniach od podpisania umowy
- w tym dniu 7 grudnia ok. 19:00 od razu wysłałem SMS "WAKACJE", bo przeniesienie numeru nastąpi 21 stycznia i miałem nadzieję że uniknę płacenia abonamentu za 1 miesiąc, gdy nie będę jeszcze korzystać z numeru
- dostałem zwrotnie odpowiedź "Zlecenie przyjęte ... usługa będzie aktywna od nowego okresu rozliczeniowego"
- po kilku dniach przyszła pierwsza faktura na 26,65 z której wynika, że przydzielono mi okres rozliczeniowy od 9-go każdego miesiąca
Czyli teoretycznie, zgodnie z regulaminem, SMS został wysłany później niż 48 godzin przez końcem obecnego okresu rozliczeniowego (rozumiem że okres skończył się 8-go o godzinie 24:00), w związku z czym "wakacje" przepadły. Trudno.
Ale teraz zastanawiam się czy ten SMS na pewno się "anulował", czy też może jednak aktywuje się, ale w następnym okresie rozliczeniowym 09.01-08.02 ? Tego wolałbym uniknąć, bo 21-go stycznia numer ma być przeniesiony do Plusa, stąd pytanie - czy można jakoś sprawdzić czy te zlecenie "WAKACJE" się skutecznie "anulowało", czy dalej jest aktywne i aktywuje się w kolejnym okresie ?
kordirko pisze:czy można jakoś sprawdzić czy te zlecenie "WAKACJE" się skutecznie "anulowało", czy dalej jest aktywne i aktywuje się w kolejnym okresie ?
aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
KomorkowyTomasz,
złóż proszę reklamację w tej sprawie. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ