Witam.
Niedawno zmieniłem taryfę z plus na kartę na plush, lecz przed zmianą miałem aktywny pakiet internetowy 1gb. Dzisiaj dostałem przypomnienie że za kilka dni zostanie pobrana za ten pakiet opłata. I tu się pojawią moje pytanie: jak wyłączyć ten pakiet, kiedy w *110# nie mam już możliwości operacji na pakietach z poprzedniej taryfy, a kod ze strony plusa nie działa (usługa chwilowo niedostępna skontaktuj się z BOK)?
Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 gru 2017, o 12:03
Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy
Dezaktywacji pakietu można dokonać przez Plus Online lub jeśli to Ja+ 1GB na 30dni wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136*00*15#
Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy
No właśnie ten kod mi nie działa. Wyskakuje mi okienko, nakazujące kontakt z BOKRon pisze:Dezaktywacji pakietu można dokonać przez Plus Online lub jeśli to Ja+ 1GB na 30dni wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136*00*15#
Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy
Esis111,
- spróbuj jeszcze zgodnie z radą Ron'a wyłączyć pakiet przez Plus online.
Jeśli tam też nie będzie przycisku "wyłącz", to napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl lub skontaktuj się z konsultantem telefonicznie.
- spróbuj jeszcze zgodnie z radą Ron'a wyłączyć pakiet przez Plus online.
Jeśli tam też nie będzie przycisku "wyłącz", to napisz proszę w tej sprawie na bok@plus.pl lub skontaktuj się z konsultantem telefonicznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dezaktywacja pakietu 1gb po zmianie taryfy
W porządku. Dziękuję za rady :)