Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Davvvi »

Witam ponownie. I mam pytanko. W aplikacji Plus online miałem zielone kółko z informacją o pozostałym transferze internetu. Fajne to było ,bo łatwo można było sprawdzić ile zostało jeszcze z pakietu internetowego. Teraz patrzę i tego nie ma. Zniknęło gdzieś. Można to jakoś włączyć spowrotem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Davvvi,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Davvvi »

Ok. Wysłane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Davvvi,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Davvvi »

Kułeczko się pojawiło ale wygląda dziwnie. Wkońcu mam cykliczny 2GB o co chodzi?
Obrazek

Obrazek
CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?

Obrazek
Przepraszam jeśli zdjęcia są zbyt duże lub nie ale wszystko robię na fonie i różnie może to wyglądać.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Davvvi,

kwestia widoczności pakietów internetowych w aplikacji jest jeszcze w toku.
Davvvi pisze:CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?
Pisałam o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Davvvi »

Aha. Czyli to co w aplikacji to może być to info o tym UEDATA. W takim bądź razie nawet pod *110# nie mogę sprawdzić ile mam neta. Nie ma problemu poczekam na zakończenie zgłoszenia,bo i tak jutro kończy mi się ten pakiet 2GB i chyba wezmę mniejszy. Spędzę trochę czasu w domu ,a tu mi nie potrzebny tak duży pakiet. Wiadomo WIFi.

Widać,że działacie.:). W aplikacji pozmieniały się informacje w tych zielonych kułeczkach,to chyba jeszcze nie to ale coś się dzieje. Mam jeszcze inne pytanko. Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc? Fajnie by było gdy by nie przepadało:).
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Davvvi,

pozostałe jednostki są widoczne pod kodem *136#. Z tego co podałeś powyżej, aktualnie jest 0,5 GB.
Davvvi pisze:Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc?
Na tę chwilę nie posiadamy informacji na temat takich zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Davvvi
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Davvvi »

Wygląda na to że problem został naprawiony. Aktualnie *136# oraz *110# a także aplikacja pokazują 0.69GB.(szkoda że przepadnie). A więc wszystko się zgadza. Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Davvvi,
Davvvi pisze:Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Dziękuję bardzo i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nevir
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2017, o 00:27

Pakiet internetowy 8GB/25ł

Post autor: Nevir »

Chcę reaktywować pakiet 8GB/25zł ale nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) a nowy kod *136*00*55# wiadomością (Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji).
Próba wyłączenia pakietu przez *110# kończy się niepowodzeniem.
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 11:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Nevir,

kiedy została zawarta umowa na tym numerze? Na jakie zobowiązania (zasilenia) opiewa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skorpionica
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2017, o 12:36

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Skorpionica »

Dzień dobry,
Przed świętami przedłużyłam umowę. Mam doładowania po 50 zł, więc dostałam pakiet 12 GB.
Po otrzymaniu SMS, doładowałam w tym samym czasie 2 razy konto, tak jak było napisane.
Od razu został włączony 1 pakiet 12 GB, przyszedł SMS z informacją że jest włączony. Na ten drugi nie przyszedł. Po wykorzystaniu tamtego pakietu, prędkość zmniejszona, mimo, że pod *136# jest ten 2 pakiet 12GB.
Za ten 2 pakiet nie została pobrana opłata.
Nigdzie nie mogę znaleźć kodu, żeby sama włączyć a przynajmniej spróbować. Czy może ktoś podesłać ten kod?
Załączniki
Screenshot_20171229-112604.png
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy 8GB/25ł

Post autor: sl@w_es »

Nevir pisze:(...) nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) (...)
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Sprawdź czy pakiet jest widoczny i jest możliwość jego wyłączenia w Plus Online lub aplikacji mobilnej.
Jeśli nie ma możliwości wyłączenia pakietu dzwoń do Działu Obsługi Klienta 601 102 601 (numer płatny zgodnie z posiadaną taryfą) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł z VAT).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Skorpionica,

pakiet internetowy nie jest usługą kontraktową tylko cykliczną (odnawia się co 30 dni). Na koncie posiadasz jeden taki pakiet – Ja + Internet 12 GB/50 to jest oznaczenie promocji.
Jeżeli dezaktywujesz te 12 GB, to nie będzie możliwości ponownej ich aktywacji :-(.
Prędkość internetu można przywrócić dokupując, któryś z pakietów dodatkowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ