Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 78
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lip 2014, o 20:27
Re: Pakiet internetowy
Witam ponownie. I mam pytanko. W aplikacji Plus online miałem zielone kółko z informacją o pozostałym transferze internetu. Fajne to było ,bo łatwo można było sprawdzić ile zostało jeszcze z pakietu internetowego. Teraz patrzę i tego nie ma. Zniknęło gdzieś. Można to jakoś włączyć spowrotem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Ok. Wysłane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Davvvi,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Davvvi,
kwestia widoczności pakietów internetowych w aplikacji jest jeszcze w toku.
kwestia widoczności pakietów internetowych w aplikacji jest jeszcze w toku.
Pisałam o tym tutaj.Davvvi pisze:CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Aha. Czyli to co w aplikacji to może być to info o tym UEDATA. W takim bądź razie nawet pod *110# nie mogę sprawdzić ile mam neta. Nie ma problemu poczekam na zakończenie zgłoszenia,bo i tak jutro kończy mi się ten pakiet 2GB i chyba wezmę mniejszy. Spędzę trochę czasu w domu ,a tu mi nie potrzebny tak duży pakiet. Wiadomo WIFi.
Widać,że działacie.:). W aplikacji pozmieniały się informacje w tych zielonych kułeczkach,to chyba jeszcze nie to ale coś się dzieje. Mam jeszcze inne pytanko. Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc? Fajnie by było gdy by nie przepadało:).
Widać,że działacie.:). W aplikacji pozmieniały się informacje w tych zielonych kułeczkach,to chyba jeszcze nie to ale coś się dzieje. Mam jeszcze inne pytanko. Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc? Fajnie by było gdy by nie przepadało:).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Davvvi,
pozostałe jednostki są widoczne pod kodem *136#. Z tego co podałeś powyżej, aktualnie jest 0,5 GB.
pozostałe jednostki są widoczne pod kodem *136#. Z tego co podałeś powyżej, aktualnie jest 0,5 GB.
Na tę chwilę nie posiadamy informacji na temat takich zmian.Davvvi pisze:Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Wygląda na to że problem został naprawiony. Aktualnie *136# oraz *110# a także aplikacja pokazują 0.69GB.(szkoda że przepadnie). A więc wszystko się zgadza. Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Davvvi,
Dziękuję bardzo i wzajemnie.Davvvi pisze:Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet internetowy 8GB/25ł
Chcę reaktywować pakiet 8GB/25zł ale nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) a nowy kod *136*00*55# wiadomością (Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji).
Próba wyłączenia pakietu przez *110# kończy się niepowodzeniem.
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) a nowy kod *136*00*55# wiadomością (Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji).
Próba wyłączenia pakietu przez *110# kończy się niepowodzeniem.
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 11:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Nevir,
kiedy została zawarta umowa na tym numerze? Na jakie zobowiązania (zasilenia) opiewa?
kiedy została zawarta umowa na tym numerze? Na jakie zobowiązania (zasilenia) opiewa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 gru 2017, o 12:36
Re: Pakiet internetowy
Dzień dobry,
Przed świętami przedłużyłam umowę. Mam doładowania po 50 zł, więc dostałam pakiet 12 GB.
Po otrzymaniu SMS, doładowałam w tym samym czasie 2 razy konto, tak jak było napisane.
Od razu został włączony 1 pakiet 12 GB, przyszedł SMS z informacją że jest włączony. Na ten drugi nie przyszedł. Po wykorzystaniu tamtego pakietu, prędkość zmniejszona, mimo, że pod *136# jest ten 2 pakiet 12GB.
Za ten 2 pakiet nie została pobrana opłata.
Nigdzie nie mogę znaleźć kodu, żeby sama włączyć a przynajmniej spróbować. Czy może ktoś podesłać ten kod?
Przed świętami przedłużyłam umowę. Mam doładowania po 50 zł, więc dostałam pakiet 12 GB.
Po otrzymaniu SMS, doładowałam w tym samym czasie 2 razy konto, tak jak było napisane.
Od razu został włączony 1 pakiet 12 GB, przyszedł SMS z informacją że jest włączony. Na ten drugi nie przyszedł. Po wykorzystaniu tamtego pakietu, prędkość zmniejszona, mimo, że pod *136# jest ten 2 pakiet 12GB.
Za ten 2 pakiet nie została pobrana opłata.
Nigdzie nie mogę znaleźć kodu, żeby sama włączyć a przynajmniej spróbować. Czy może ktoś podesłać ten kod?
Re: Pakiet internetowy 8GB/25ł
Sprawdź czy pakiet jest widoczny i jest możliwość jego wyłączenia w Plus Online lub aplikacji mobilnej.Nevir pisze:(...) nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) (...)
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Jeśli nie ma możliwości wyłączenia pakietu dzwoń do Działu Obsługi Klienta 601 102 601 (numer płatny zgodnie z posiadaną taryfą) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł z VAT).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
Witaj Skorpionica,
pakiet internetowy nie jest usługą kontraktową tylko cykliczną (odnawia się co 30 dni). Na koncie posiadasz jeden taki pakiet – Ja + Internet 12 GB/50 to jest oznaczenie promocji.
Jeżeli dezaktywujesz te 12 GB, to nie będzie możliwości ponownej ich aktywacji .
Prędkość internetu można przywrócić dokupując, któryś z pakietów dodatkowych.
pakiet internetowy nie jest usługą kontraktową tylko cykliczną (odnawia się co 30 dni). Na koncie posiadasz jeden taki pakiet – Ja + Internet 12 GB/50 to jest oznaczenie promocji.
Jeżeli dezaktywujesz te 12 GB, to nie będzie możliwości ponownej ich aktywacji .
Prędkość internetu można przywrócić dokupując, któryś z pakietów dodatkowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ