SmartDOM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 paź 2017, o 10:25
Re: SmartDOM
witam
proszę o odpowiedź na 2 pytania.
Mam pakiet smartdom z pierwszej edycji:
-umowa uprawniająca abo telefoniczne za 69,99
-umowa 50% internet LTE za 99,99 -po rabacie 49zł
-3 umowa za 1 zł abo tel za 59,99
na umowie uprawniającej kończy sie za 4 miesiące umowa i tu moje pierwsze pytanie.
1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?
oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)
dziękuje za odpowiedź
proszę o odpowiedź na 2 pytania.
Mam pakiet smartdom z pierwszej edycji:
-umowa uprawniająca abo telefoniczne za 69,99
-umowa 50% internet LTE za 99,99 -po rabacie 49zł
-3 umowa za 1 zł abo tel za 59,99
na umowie uprawniającej kończy sie za 4 miesiące umowa i tu moje pierwsze pytanie.
1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?
oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)
dziękuje za odpowiedź
Re: SmartDOM
Mam SmartDom 3 (kolejno: telefon, telewizja, internet). Za abonament z telefonem w Plusie płacę 69,99 zł (Ja+79,99 do lipca 2018). Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł na 31 miesięcy w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Czy stracę zniżki za telewizję i internet w Smartdom ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj gopher,
Zbyf,
zgodnie z tym co pisałam wyżej, istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.gopher pisze:1.czy mogę przedłużyć te umowę ale z obniżką abonamentu do 49,99 z telefonem ale tak aby nie stracić zniżek na umowy 2i3?
Nie. Umowa, która jest obecnie trzecia w Programie smartDOM, nie będzie po rozwiazaniu umowy na internet umową rabatowaną 50%.gopher pisze:oraz 2 pytanie czy ewentualne wypowiedzenie umowy nr 2 (internet lte rabatowanej 50%) spowoduję ze umową rabatowaną 50% stanie sie umowa nr 3 (aktualnie rabatowana do 1zł)
Zbyf,
zgodnie z tym co pisałam wyżej, istnieją oferty specjalne, w których możliwe jest obniżenie abonamentu do kwoty 39,90 zł bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant taką ofertę Ci zaproponuje, to rabat powinien być zachowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł po obniżce za zielona fakturę, czyli abonament za 59,99 zł , tak zrozumiałem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Zbyf,
w ramach wybranych ofert, które są proponowane przez konsultanta, możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.
w ramach wybranych ofert, które są proponowane przez konsultanta, możliwe jest obniżenie abonamentu bez utraty Programu smartDOM. Jeśli konsultant Ci taką zaproponował i zaznaczył, że nie stracisz rabatów, to tak będzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam, przedłużyłem umowę w Plusie i nie nalicza mi rabatu. Wcześniej przedłużałem umowę w CP, ale abonament jest wyższy niż wcześniej (3 miesiące za darmo). Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu, a już druga faktura przyszła bez rabatu. Miał ktoś podobny problem?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Witaj maciek77,
jeśli reklamacja była składana do CP, proszę o kontakt z CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp.maciek77 pisze:Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
maciek77,
czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?
czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Niestety nie.Basia_Plus pisze:maciek77,
czy posiadasz numer zgłoszenia reklamacyjnego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SmartDOM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Jestem już mega zła. Wiecznie mam problemy z punktem plusa. Jakiś czas temu brałam internet. Co innego mi zaproponowała Pani tam pracująca co innego wyszło. Sprawę rozwiązałam na własną rękę dzięki pomocy FORUM.
Teraz znowu problem. Mam abonament, drugi produkt internet i miesiąc temu dobrałam Cyfrowy Polsat jako 3 produkt. Wybrałam opcję 19,99 po rabacie za 1 zł za miesiąc. No i teraz przyszło , że mam nie zapłaconą fakturę na uwaga 59,98 za miesiąc !!!! Oczywiście zadzwoniłam do Polsatu. Sprawa jest w toku. Ale uważam że błąd po raz kolejny popełniły osoby pracujące w punkcie PLUSA. To już jest męczące. Jakąkolwiek nie wezmę usługę w plusie zawsze jest coś nie tak. To też zajmuje mój czas, moje nerwy i pieniądze. Zastanawiam się nad wniesieniem skargi bo ile razy można popełniać te same błędy ?
Jestem już mega zła. Wiecznie mam problemy z punktem plusa. Jakiś czas temu brałam internet. Co innego mi zaproponowała Pani tam pracująca co innego wyszło. Sprawę rozwiązałam na własną rękę dzięki pomocy FORUM.
Teraz znowu problem. Mam abonament, drugi produkt internet i miesiąc temu dobrałam Cyfrowy Polsat jako 3 produkt. Wybrałam opcję 19,99 po rabacie za 1 zł za miesiąc. No i teraz przyszło , że mam nie zapłaconą fakturę na uwaga 59,98 za miesiąc !!!! Oczywiście zadzwoniłam do Polsatu. Sprawa jest w toku. Ale uważam że błąd po raz kolejny popełniły osoby pracujące w punkcie PLUSA. To już jest męczące. Jakąkolwiek nie wezmę usługę w plusie zawsze jest coś nie tak. To też zajmuje mój czas, moje nerwy i pieniądze. Zastanawiam się nad wniesieniem skargi bo ile razy można popełniać te same błędy ?
Re: SmartDOM
Witam.
Mam już telefon w Plusie, jako drugą usługę SmartDom mam telewizję.
Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
Mam już telefon w Plusie, jako drugą usługę SmartDom mam telewizję.
Jak dołączyć trzecią usługę - Internet mobilny, bez urządzenia ?
Re: SmartDOM
Witaj ritkam,
- kiedy podpisywane były umowy pierwsze dwie umowy (kiedy przystąpiłaś do programu SmartDOM)? Jaka dokładnie jest wartość abonamentu na umowie za telewizję po odliczeniu opłat dodatkowych (np. multiroom).
Witaj kogus78,
- kiedy przystąpiłeś do programu SmartDOM? Czyli kiedy podpisana była druga umowa, na którą masz rabat 50%.
- kiedy podpisywane były umowy pierwsze dwie umowy (kiedy przystąpiłaś do programu SmartDOM)? Jaka dokładnie jest wartość abonamentu na umowie za telewizję po odliczeniu opłat dodatkowych (np. multiroom).
Witaj kogus78,
- kiedy przystąpiłeś do programu SmartDOM? Czyli kiedy podpisana była druga umowa, na którą masz rabat 50%.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Druga umowa na telewizję, została podpisana w listopadzie 2017 roku.