MMS - foto.plus.pl

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Basia_Plus »

mmm123,

aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
mmm123 pisze:że wiadomość jest ważna jeszcze 4 dni.
Rozumiem, że taki czas był wyświetlony po zalogowaniu przy pozycji wygasa?
Czy dziś przy próbie logowania sytuacja się powtarza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mmm123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2017, o 19:07

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: mmm123 »

Tak, taki czas się wyświetlił zaraz po zalogowaniu.
Dzisiaj przy ponownej próbie logowania również pojawił się taki sam komunikat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

mmm123,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer swojego telefonu;
- numer nadawcy wiadomości;
- datę i godzinę otrzymania MMS-a;
- hasło podane w SMS-ie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aerinka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2017, o 20:02

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: aerinka »

Witam, ja rownież mam ten sam problem- nie mogę odczytać Mms, który został wysłany dwa dni temu, brak w haśle o, 0 lub i oraz l. Problem pojawił się drugi raz w ciągu dwóch tygodni od tego samego nadawcy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj aerinka,

jeżeli hasło i numer są wpisywane prawidłowo, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aerinka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2017, o 20:02

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: aerinka »

Pierwsza próba logowania była po 4 godzinach od momentu wysłania MMSa. Dziś mija 3 dzień. Czy wiadomość nie powinna być ważna do 7 dni?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

aerinka,
Basia_Plus pisze: aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aerinka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2017, o 20:02

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: aerinka »

Przepraszam za moją dociekliwość, ale wychodzi na to, że nadawca wiadomości ma ustawiony czas ważności wiadomości MMS mniej niż 4 godziny i nie będzie możliwe odczytanie wiadomości? To przez to ustawienie mam problem z tym nadawcą, od innych osób MMS dochodzą normalnie, mam cały czas włączona transmisję danych.
Dziwi mnie to ponieważ ja nie mam takich ustawień w telefonie.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi na moje posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

aerinka,

tak, teraz w przypadku platformy foto.plus.pl istotny jest czas ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. W przypadku mojego telefonu wygląda to tak:
Ważność_wiadomości.png
Ustawienia mogą się różnić w zależności od modelu, wersji oprogramowania etc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fidem
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 sty 2018, o 17:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: fidem »

Witam
Mam ten sam problem co wszyscy, uwzględniłam wcześniejsze odpowiedzi, we wpisywanym haśle na pewno nie ma błedu, a mimo to nadal nie działa i pokazuje niepoprawny numer lub hasło. Co mam zrobić żeby zobaczyć tego MMS? Proszę o pomoc ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

Witam fidem,

w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasiarzyna007
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 sty 2018, o 13:03

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: kasiarzyna007 »

Mam problem z foto plusem. Od pewnego czasu nie jestem w stanie odebrać wiadomości MMS przez stronę fotoplusa. Podaję właściwy numer telefonu, hasło wpisuje na każdy możliwy sposób, żeby mieć pewność, że nie używam np capslocka albo, że kopiując coś poszło nie tak, loguję się z różnych sprzętów, jednak ciągle dostaję informację, że podany numer jest nieprawidłowy ewentualnie hasło, ostatnio nawet pojawił się komunikat, że wiadomość wygasła, pomimo że minęła dopiero godzina od przyjścia powiadomienia o MMSie. Dzwoniłam na infolinię, pani z call center usiłowała pomóc, zgłosiła mój problem, otrzymałam smsa, że dział techniczny zajmuje się problemem - minęło 5 dni - problem jak był, tak jest. A w międzyczasie przyszedł kolejny MMS i również nie mogę go otworzyć poprzez Waszą stronę. Problem nigdy wcześniej nie występował. Posiadam iphone'a, od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie. Zmieniałam ustawienia (wiem, że wpisywałam poprawnie, bo pomagał mi człowiek z Waszego call center), problem nie znika. Znalazłam informacje na forach, że obecnie nowe oprogramowanie iphone'a ma problemy z MMSami, więc nie liczę nawet, że jak normalny użytkownik telefonu, będę mogła je odbierać. Tylko co ma problem oprogramowania do błędów na Waszej stronie? Proszę o pomoc i zlikwidowanie problemu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

kasiarzyna007,

kwestę wiadomości na foto.plus.pl, wyjaśnialiśmy we wcześniejszych postach: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 35#p225446.
kasiarzyna007 pisze:od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie
Internet w tym telefonie działa? Posiadasz taką konfigurację: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 589#p68589?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dada
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 paź 2018, o 09:34

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: dada »

Witam, mam ten sam problem.
MMS wysłany wczoraj o 14, mój numer wpisywany na różne sposoby. Hasło trywialne także nie ma szans na pomyłkę, mimo to przesłałem wiadomość na komputer i przekopiowałem je do przeglądarki na wszelki wypadek.
"Nieprawidłowy numer, hasło lub wiadomość wygasła."
Testowane na różnych urządzeniach i przeglądarkach
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS - foto.plus.pl

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dada,
Joanna_Plus pisze:
w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ