Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mareczek134
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lis 2017, o 14:32

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: mareczek134 »

Basia_Plus dzięki wielkie jednak chyba trzeba na nich w sklepie kija a nie marchewkę :-)
Planowany termin dostawy 04.12 a już się bałem że na Mikołaja nie zdążą :-)
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Marek J.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

mareczek134,

cieszę się z pozytywnego zakończenia sprawy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kafuk
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 gru 2017, o 20:31

Zamówienie ze sklepu (esklep)

Post autor: kafuk »

Witam.
Zamówiłem w czwartek (14.12.2017) telefon + abonament. Dzisiaj dostałem odpowiedź, aby przesłać dokumenty potwierdzające tożsamość. Tak zrobiłem i dalej czekam. Dzwonię na infolinię i pytam jak wygląda procedura, ile to jeszcze potrwa - odpowiedź jest "proszę czekać", dostanie pan informację mailem. Tylko ile mam czekać? Dzisiaj jest 4 dzień roboczy. Tydzień? Dwa tygodnie? Teraz przesłałem dokumenty i co dalej ktoś to sprawdzi i co wtedy? Znów czekać? Jak wygląda w ogóle procedura zamawiania?

EDYCJA:

Dzisiaj 5 dzień roboczy i nadal nic. Gdybym wiedział, że tyle to będzie trwało i że nikt nie będzie m wstanie podać jakiegokolwiek terminu dostawy na infolinii, to bym sobie w ogóle nie zawracał głowy tym e-sklepem.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, o 18:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: post pod postem, zalecane korzystanie z opcji edytuj/zmień.
trevor81
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 gru 2017, o 12:51

Zamówienie ze sklepu online

Post autor: trevor81 »

Dzień dobry. Czy mógłby ktoś sprawdzić co z moim zamówieniem (201712144160912). Złożyłem je 14 grudnia, wczoraj na prośbę w mailu przysłałem dokumenty i cisza. Dzisiaj już jest 5 dzień roboczy.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2017, o 13:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj trevor81,

status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj : http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
trevor81
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 gru 2017, o 12:51

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: trevor81 »

Widziałem, ale nadal oczekuje na sprawdzenie. To już 5 dzień roboczy, a nadal moje dane są weryfikowane. Proszę o sprawdzenie tego i jeżeli jest taka możliwość to przyspieszenie zamówienia, bo w przeciwnym razie rezygnuję z tego zamówienia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

trevor81,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
trevor81
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 20 gru 2017, o 12:51

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: trevor81 »

Dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kafuk,

sprawdzałeś aktualny status zamówienia na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ian
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 sty 2018, o 16:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ian »

Witam, od paru dni oczekuję na zamówienie nr 201712304288945. Jakie było moje zdziwienie kiedy otrzymałem smsa informującego mnie, że przewidywany termin dostawy to 10.01. Dziwne, czyżby kurier dostarczał przesyłki na rowerze? Otóż po wykonaniu telefonu na infolinię sklepu okazało się, że mają inwentaryzacje... I tu pojawiają się pytania: co mnie to obchodzi? Czy na prawdę inwentaryzacja wymusza de facto zamknięcie sklepu internetowego czy wasi ludzie są nieudolni lub jest ich za mało, żeby poradzić sobie z tym zadaniem? I przede wszystkim dlaczego informacja o tych utrudnieniach nie jest widoczna na stronie sklepu? Gdybym miał świadomość takich opóźnień to poszedłbym do salonu i załatwił wszystko w ciągu jednego dnia albo skorzystał z usług konkurencji, której jakoś żadna inwentaryzacja nie przeszkadza w obsłudze klienta (dodajmy, że wieloletniego) zgodnie ze standardami. Jako ciekawostkę dodam, że zamawiałem parę dni wcześniej sprzęt z zagranicy, doszedł po 3 dniach. Da sie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj ian,

przepraszamy za opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki z powodu inwentaryzacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ian
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 sty 2018, o 16:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: ian »

To nie są "opóźnienia" tylko oszukiwanie klienta że działa coś co tak na prawdę nie działa a ja mam prawo wiedzieć o tym PRZED złożeniem zamówienia. Jeden prosty komunikat na stronie, że sklep nie będzie w stanie realizować zamówień do 10.01 a zmieniłbym plany i zadowolony wyszedł z waszego salonu już parę dni wcześniej. A tak mam niesmak, chęć do przeniesienia wszystkich 3 numerów w domu do konkurencji i kuriera akurat w dniu kiedy mam zacząć przeprowadzkę. Brawo.
Roberton
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 9 sty 2018, o 15:20

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Roberton »

Dzień dobry, dzisiaj 9.01.2018 dostałem powiadomienie o planowanym terminie dostawy złożonego zamówienia, o treści .
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-08.
Jak mam to rozumieć, mam się cofnąć w czasie i odebrać zamówienie :lol:
Mógłby ktoś to sprawdzić i napisać kiedy tak naprawdę mogę się spodziewać kuriera?
Nie siedzę w domu 24h i chciałbym wiedzieć kiedy mogę odebrać przesyłkę.
Poza tym, jeszcze nic nie odebrałem, nie podpisałem a od wczoraj przychodzą mi dziwne sms-y z podziękowaniami za skorzystanie z oferty :oops:
Zamówienie nr 201712294287202
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Roberton,
- kontaktowałeś się może już w tej sprawie z obsługą naszego sklepu internetowego?
Czy otrzymałeś numer listu przewozowego? Na stronie firmy kurierskiej sam mógłbyś sprawdzić status przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stivi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 sty 2018, o 19:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Stivi »

Witam.
Na jutro mam planowaną dostawę umowy do podpisu i telefon. Zamówienie z e-sklepu. Do tej pory nie otrzymałem informacji o numerze listu przewozowego a status wyświetlanego zamówienia to: oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej. Rozumiem, że jutro paczka nie dotrze? Nie wierzę w to, żeby kurier w 1 dzień przyjechał z siedziby główej tego całego "żartu" (bo sklepem to tego nazwać nie idzie niestety).
Numer zamówienia to 201712284273491
ODPOWIEDZ