Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dareks6666,
dareks6666 pisze:proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sytuacj
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

rafmik pisze:
Basia_Plus pisze:rafmik,
rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ten temat ogarnąć.

I mnie dzisiaj w nocy (w zasadzie ok 1 rano jak sprawdzałem zaczął działać mój numer. Po 48h od uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora.
Dorek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 sty 2018, o 15:09

Re: Plush Abonament

Post autor: Dorek »

Basia_Plus pisze:Witaj Dorek,
Dorek pisze:bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji...
poprosiłam już Dział Reklamacji o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Witam.
Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej sprawy. Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Plush Abonament

Post autor: Danzel »

Jeszcze jedno pytanie z mojej strony. Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

Danzel, wystarczy tylko pesel. Na forum pojawiały się wpisy że jeśli numery były na jednym koncie abonenckim to rabat był przyznawany, ale później się okazało że nie zawsze.
Na pewno nie jest to warunek do uzyskania rabatu za duet.
Oczywiście najlepiej jest skonsolidować numery na jedno konto abonenckie i wyrównać na obu numerach okres rozliczeniowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dorek,
Dorek pisze:Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!
super :->. Dziękuję za wiadomość.


Danzel,
Danzel pisze:Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?
zgodnie z tym, co napisał merck aby Duet w Plush ABO zadziałał, obie umowy muszą być zawarte na ten sam nr PESEL. Numery biorące udział w tej promocji nie muszą znajdować się na jednym koncie abonenckim. Oczywiście możesz dokonać konsolidacji konta, wówczas będzie wystawiana jedna faktura za wszystkie numery.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cinkow
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

Witam, przenosiłem nr do plush abo L. Trwało to 3 dni. dopiero 03.01. o godz. 8 miałem aktywny numer. Myślałem ze to koniec problemów. Jakie było moje zdziwinie jak przedwczoraj tj 05.01. czyli po 2 dniach świadczenia usługi mój nr został zablokowany w związku z przekroczeniem limitu kredytowego 249.90zł!! co jest grane? Oczywiście infolinia niby czynna 7/24 pod nr 601 102 601 nie działa-pewnie święto Sześciu. Jestem bardzo rozczarowany i powoli zaczynam żałować, że wybrałem Plusa. Nigdy podczas przenoszenia numerów nie mialem takich problemów. Sprawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204. Ciekawe czy i kiedy znów będę miał swój numer.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Włączyłeś wakacje?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

patryk7588 pisze:Włączyłeś wakacje?
Jeśli była aktywna Usługa Wakacje od Abonamentu jak pyta @Patryk7588, to aktywność rozliczana była zgodnie z cennikiem do wysokości Limitu Kredytowego.
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje do Abonamentu Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
cinkow
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym. Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne. Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,

W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych
Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).
Jaki masz okres rozliczeniowy ??
cinkow pisze:Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(
cinkow
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

Ron pisze:
Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,

W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych
Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).
Jaki masz okres rozliczeniowy ??
cinkow pisze:Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(
już widzę po zalogowaniu się do plusonline - blokade nabił mi internet, a wakacje mam włączone do 16.01.
Da się to jakoś wyłączyć - czekać na kontakt tu na forum czy lepiej dzwonić na infolinię?
Miał już ktoś takie problemy? Wakacje miały uchronić mnie przed kosztami ponoszonymi na nr tymczasowym. Gdybym wiedział, ze to tak będzie to w ogóle bym wakacji nie włączał ...
Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka :evil:
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj cinkow,
cinkow pisze:prawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
cinkow pisze:No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym.
Zgodnie z tym co napisał Ron, jeśli włączona została usługa Wakacje, wówczas opłata za usługi telekomunikacyjne rozliczana jest zgodnie z cennikiem.
cinkow pisze:Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne.
Usługa Wakacje włączana jest na jeden okres rozliczeniowy, jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru, usługa jest aktywna do końca cyklu rozliczeniowego.
cinkow pisze:Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka :evil:
Ron pisze:Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(
Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cinkow
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

Basia_Plus pisze:Witaj cinkow,

Ron pisze:Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(
Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
reklamacje zgłosiłem przez plus online, numeru nie mam...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

cinkow,
cinkow pisze:reklamacje zgłosiłem przez plus online,
przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ