Wyłączenie pakietu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 gru 2017, o 17:52
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wyłączenie pakietu
daw13tor19,
możesz aktywować jeden z pakietów cyklicznych. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix.
możesz aktywować jeden z pakietów cyklicznych. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
m123kowal,
To był pakiet kontraktowy czy dodatkowy?m123kowal pisze: „300 minut do wszystkich”
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
To nie jest to samo Pakiet Kontraktowy, a Pakiet Cykliczny. Najlepiej zalogować się na Plus Online i dokonać takiej dezaktywacji lub użyć kodu poniżej:
Pakiet Kontraktowy wyłączenie - *121*01*01#
Pakiet Cykliczny wyłączenie - *121*00*01#
Pakiet Kontraktowy wyłączenie - *121*01*01#
Pakiet Cykliczny wyłączenie - *121*00*01#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
m123kowal,
jeżeli jest to pakiet kontraktowy to kod na jego wyłączenie to: *121*01*01#. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji podpisanej umowy.
jeżeli jest to pakiet kontraktowy to kod na jego wyłączenie to: *121*01*01#. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji podpisanej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
Nie.m123kowal pisze: Czy przy wyłączeniu któregoś z tych pakietów (zadnego jeszcze nie używałam) dostanę zwrot pieniędzy?
Zaloguj się na Plus Online i sprawdź aktywne pakiety.m123kowal pisze:Sprawdzałam wcześniej też aktywne pakiety i promocje (*121# i *136#) i na tych listach nie było pakietu „300 minut do wszystkich”.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
m123kowal,
wyłączenie pakietu nie spowoduje powrotu środków na konto numeru. Decyzję o ewentualnym zwrocie środków, może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
wyłączenie pakietu nie spowoduje powrotu środków na konto numeru. Decyzję o ewentualnym zwrocie środków, może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z działaniem BOK
Witam,
Nie mogę wyłączyć pakietu Nielimitowane smsy do wszystkich.
Po wpisaniu kodu dezaktywującego i naciśnieciu słuchawki mam komunikat:
"Usługa chwilowo niedostepna.
Skontaktuj sie z BOK"
Jak mam wyłączyć ten pakiet?
Z góry dzięki za pomoc.
Nie mogę wyłączyć pakietu Nielimitowane smsy do wszystkich.
Po wpisaniu kodu dezaktywującego i naciśnieciu słuchawki mam komunikat:
"Usługa chwilowo niedostepna.
Skontaktuj sie z BOK"
Jak mam wyłączyć ten pakiet?
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2018, o 08:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj Piotrek29,
jaką taryfę posiadasz? Mix X jak w opisie profilu? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#.
jaką taryfę posiadasz? Mix X jak w opisie profilu? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
Tak, taryfa Mix X. Problem już rozwiązany, zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Piotrek29,
Super. Dziękuję za informację.Piotrek29 pisze:zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wyłączenie pakietu
Witam czy po wyłączeniu pakietu mogę nadal z niego korzystać np mam pakiet internetowy 5g aktywowany dziś i nie chce by się przedłużył na kolejny miesiąc to jak go wyłączę będę nadal z niego będę mógł korzystać, proszę o odp dziękuję z góry
Ostatnio zmieniony 7 lis 2019, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Wyłączenie pakietu
Wyłączając pakiet dezaktywujesz go i odtąd cała transmisja danych będzie pobierać środki z konta.
Nie chcąc korzystać z tego pakietu w kolejnym okresie, ale chcąc korzystać z niego teraz (do końca jego ważności) musisz wyłączyć go na krótko przed aktywowaniem na kolejne 30 dni przy czym należy pamiętać, że Operator ma 24 godz. na dezaktywację pakietu.
Nie chcąc korzystać z tego pakietu w kolejnym okresie, ale chcąc korzystać z niego teraz (do końca jego ważności) musisz wyłączyć go na krótko przed aktywowaniem na kolejne 30 dni przy czym należy pamiętać, że Operator ma 24 godz. na dezaktywację pakietu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28
Pomoc w rezygnacji z pakietu
Jaki jest kod żeby zrezygnować z pakietu "Nielimitowane rozmowy" 25zł/30dni? Wpisując kod z oficjalnej strony tj.: *136*00*08# otrzymuje sms'a z wiadomością "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK". Czy jest jakiś inny kod?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2020, o 09:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
@AndżelikaB,
jaką posiadasz taryfę na koncie ? Taryfę sprawdzisz kodem *147#
Posiadany pakiet sprawdzisz kodami *121# i *136#
Podany przez Ciebie kod dotyczy wyłączenia pakietu „Rozmowy, SMS, MMS bez limitu”
jaką posiadasz taryfę na koncie ? Taryfę sprawdzisz kodem *147#
Posiadany pakiet sprawdzisz kodami *121# i *136#
Podany przez Ciebie kod dotyczy wyłączenia pakietu „Rozmowy, SMS, MMS bez limitu”