Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
bodek510, a prędkości uległy zmianie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Tak, przy nadajniku jest to już 45/12 MB i ping 72ms
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
bodek510, podaj swoją dokładną lokalizację. Poproszę techników o sprawdzenie działania BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Miejscowość Susiec,woj lubelskie ul Tomaszowska. Nadajnik jest przy drodze na Grabowicę, na wzgórzu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
bodek510, sprawdziłem. Spadek (niski) RSRQ, wewnątrz budynku, występuje zapewne na LTE1800. Dlatego sprzęt przełącza się na LTE800 a to jest ostatnio bardzo obciążone pasmo. Stad mały DL. Niestety BTS nie posiada możliwości agregacji pasm. Poprosiłem o rozszerzenie transmisji na stacji do Twojej lokalizacji. Niestety nie mogę podać przybliżonego terminu realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasięgu LTE w Xperii Z3
Witam
Mam problem z LTE a raczej z kart
ą sim którą zmieniłem przy zmianie tel na z3
Objaw jest taki że nie ma lte tylko 3g sprawdziłem na innym telefonie i to samo.
Karta sim jest z 36.6. Proszę o wyjaśnienie dlaczego zmieniając kartę na nano, nie ma zakodowanego lte chociaż na poprzedniej był ?
Pozdrawiam
Mam problem z LTE a raczej z kart
ą sim którą zmieniłem przy zmianie tel na z3
Objaw jest taki że nie ma lte tylko 3g sprawdziłem na innym telefonie i to samo.
Karta sim jest z 36.6. Proszę o wyjaśnienie dlaczego zmieniając kartę na nano, nie ma zakodowanego lte chociaż na poprzedniej był ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, o 10:39 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do właściwego działu.
Powód: przeniesienie postu do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj ziirek,
Jaki APN jest ustawiony w telefonie? Podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *101#.
Jaką taryfę posiadasz na tym numerze (weryfikacji dokonasz kodem: *147#)?ziirek pisze:Karta sim jest z 36.6.
Jaki APN jest ustawiony w telefonie? Podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam,
*147# - aktywna taryfa to 36,6
*101# - aktywne usługi; roaming, niski kredyt, GPRS, wideo rozmowy
pozdrawiam
*147# - aktywna taryfa to 36,6
*101# - aktywne usługi; roaming, niski kredyt, GPRS, wideo rozmowy
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
ziirek,
W przypadku tej taryfy nie ma możliwości skorzystania z usługi LTE. Więcej na ten temat pisałam w naszym FAQ:ziirek pisze:*147# - aktywna taryfa to 36,6
Joanna_Plus pisze:
7. Technologia LTE dostępna jest w taryfach:
- Plus na Kartę Więcej Do Wszystkich;
- Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów;
- Plus na Kartę Więcej w Plusie;
- Plus na Kartę Więcej przez Rok;
- Plus na Kartę bez limitu;
- Plush bez limitu;
- Plush na Kartę;
- Ja+ Na Kartę;
- Plush Mix;
- Mix 6;
- Mix 7;
- Ja + Mix;
- Nowy Plus Internet na Kartę.
Aby skorzystać z usługi należy:
1. Przebywać w zasięgu LTE.
Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.
2. Posiadać sprzęt wspierający tę technologię.
Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).
3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.
Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.
Kod na aktywację usługi dla numerów głosowych: *101*11*24#. Ewentualna dezaktywacja: *101*00*24#. Nowy Plus Internet na Kartę: *101*11*23#; wyłączenie: *101*00*23#.
APN dla taryf głosowych: plus; dla Nowy Plus Internet na Kartę: internet.
Jeżeli chciałbyś skorzystać z tej usługi, to niezbędna będzie jaj aktywacja na koncie numeru oraz zmiana taryfy. Wykaz wszystkich planów cenowych oraz dostępnych w nich promocji i pakietów znajdziesz tutaj.ziirek pisze:*101# - aktywne usługi; roaming, niski kredyt, GPRS, wideo rozmowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam
Po zmianie taryfy przestał mi działać internet w telefonie. Do tej pory wszystko było bez zarzutu. Pobrałam nowe ustawienia z automatycznej konfiguracji jednak nic to nie dało.
Telefon samsung s7
Taryfa JA+MIX
Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, Czasoumilacz, LTE (APN atrybut A:plus APN atrybut B:mms),Niski kredyt,Roaming, Wideorozmowy, GPRS, SMS w koszcie
W telefonie mam ustawioną sieć 2G/3G, po problemach z zasięgiem to było najlepsze rozwiązanie i jak do tej pory wszystko było ok.
Po zmianie taryfy przestał mi działać internet w telefonie. Do tej pory wszystko było bez zarzutu. Pobrałam nowe ustawienia z automatycznej konfiguracji jednak nic to nie dało.
Telefon samsung s7
Taryfa JA+MIX
Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, Czasoumilacz, LTE (APN atrybut A:plus APN atrybut B:mms),Niski kredyt,Roaming, Wideorozmowy, GPRS, SMS w koszcie
W telefonie mam ustawioną sieć 2G/3G, po problemach z zasięgiem to było najlepsze rozwiązanie i jak do tej pory wszystko było ok.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj ewoz,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?ewoz pisze:Po zmianie taryfy przestał mi działać internet w telefonie.
ewoz pisze:Po zmianie taryfy przestał mi działać internet w telefonie.
Jaka taryfa była wcześniej aktywna na koncie tego numeru?ewoz pisze:Taryfa JA+MIX
Po zapisaniu ustawień nastąpiło przelogowanie urządzenia (wył./wł.)?ewoz pisze:Pobrałam nowe ustawienia z automatycznej konfiguracji jednak nic to nie dało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam, gorąca prośba do specjalistów Plusa o ustosunkowanie się do poniższego problemu:
Problem:
1) Taryfa Plush na kartę
2) Wyłączony tryb pracy LTE (tylko 2G/3G)
3) Po kilku godz. użytkowania wykonując pomiar speedtest aplikacjami Ookla i speedtest.pl otrzymuję ten sam wynik tzn. download na poziomie 0,35-0,37 Mbps (pomiar wykonywany na 3G). Dodatkowo sprawdziłem aplikacją RFBenchmark => dokładanie taka sama sytuacja (przykładowo dla testu Video streaming pozytywnie przechodzi tylko 240p; pozostałe negatywne - po "przelogowaniu" telefonu wszystkie testy pozytywne)
4) Sytuacja jest dokładnie taka sama niezależnie od miejsca w którym przebywam (Kraków i okolice)
5) Sprawdziłem na dwóch różnych telefonach => dokładnie to samo
Co pomaga:
1) Włączenie i wyłączenie trybu samolotowego (wylogowanie z sieci i ponowne zalogowanie) => transfer (download) mierzony tymi samymi aplikacjami wzrasta do poziomu kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu Mbps.
Zgłosiłem do Plusa (dołączyłem screen'y z aplikacji; wszystko dokładnie opisałem) => odpisali, że nie stwierdzili żadnych problemów technicznych; zalecili weryfikację na innym telefonie. No to sprawdziłem i dokładnie to samo. Odpowiedzieli kompletnie niemerytorycznie jn => wystarczyło tylko sprawdzić moje wyniki speedtest (data i godz. była na załączonych screen'ach); wiadomo kiedy wł/wył tryb samolotowy bo taka inf idzie w sygnalizacji do sieci więc wszystko podane na tacy tylko zrobić rzetelną analizę. Niestety dostałem odpowiedź kompletnie mnie niesatysfakcjonującą - problem jest w dalszym ciągu. Domyślam się że chodzi o jakieś ograniczenie transferu jeżeli telefon wcześniej przełączał się pomiędzy 2G/3G ale to powinien wyjaśnić i rozwiązać dział techniczny Plusa bo taka sytuacja jest niedopuszczalna.
Niniejszym proszę więc o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję.
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 29.12.2017 r. stanowiące
reklamację usługi telekomunikacyjnej w myśl postanowień Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel informuję, że
zapoznałam się z poruszoną kwestią.
Analiza usług telekomunikacyjnych oraz przeprowadzone konsultacje z
pracownikami działu technicznego nie wykazały żadnych nieprawidłowości
na koncie Pana numeru w kwestionowany okresie. Usługi telekomunikacyjne
dla Pana numeru świadczone są prawidłowo. Ze strony Polkomtel nie
nastąpiło ograniczenie możliwości korzystania z usług dla Pana numeru.
Połączenia i usługi zostały poddane analizie technicznej. Analiza
zrealizowanych usług oraz przeprowadzone konsultacje z pracownikami
działu technicznego nie wykazały nieprawidłowości. Usługi zostały
zarejestrowane i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym.
Wykluczono również wszelkie nieprawidłowości związane z użytkowaniem
sieci komórkowej.
Wyjaśniam, że karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług
świadczonych przez Polkomtel, tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych
(wszędzie tam, gdzie sieć Plus jest obecna w ramach pokrycia terenu swoim
zasięgiem). Urządzenia telekomunikacyjne mogą być wykorzystywane w
wielu lokalizacjach, co umożliwia Abonentowi wykorzystywanie z wielu
stacji bazowych. Wahania sygnału są zjawiskiem naturalnym. Sygnał sieci
komórkowej w poszczególnych lokalizacjach jest różny i uwarunkowany
wieloma czynnikami, w tym niezależnymi od Polkomtel. Wynika to ze
specyfiki technologii komórkowej, w której łączność jest nawiązywana
z wykorzystaniem fal radiowych.
Dokładamy wszelkich starań, aby w możliwie najbliższym terminie
usprawnić korzystanie z usług sieci Plus. Systematycznie prowadzone są
prace modernizacyjne mające na celu poprawę sygnału, aby nasi Klienci
byli w pełni usatysfakcjonowani z usług świadczonych przez sieć Plus.
Niemniej jednak, uruchomienie stacji przekaźnikowych nie jest uzależnione
jedynie od naszej firmy, wiąże się to niejednokrotnie z długotrwałą
procedurą i uwarunkowane jest wieloma czynnikami, które nie są zależne
od naszej firmy.
W związku z powyższym, nie znajduję podstaw do pozytywnego
ustosunkowania się do Pana reklamacji.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej
sprawie[1].
Problem:
1) Taryfa Plush na kartę
2) Wyłączony tryb pracy LTE (tylko 2G/3G)
3) Po kilku godz. użytkowania wykonując pomiar speedtest aplikacjami Ookla i speedtest.pl otrzymuję ten sam wynik tzn. download na poziomie 0,35-0,37 Mbps (pomiar wykonywany na 3G). Dodatkowo sprawdziłem aplikacją RFBenchmark => dokładanie taka sama sytuacja (przykładowo dla testu Video streaming pozytywnie przechodzi tylko 240p; pozostałe negatywne - po "przelogowaniu" telefonu wszystkie testy pozytywne)
4) Sytuacja jest dokładnie taka sama niezależnie od miejsca w którym przebywam (Kraków i okolice)
5) Sprawdziłem na dwóch różnych telefonach => dokładnie to samo
Co pomaga:
1) Włączenie i wyłączenie trybu samolotowego (wylogowanie z sieci i ponowne zalogowanie) => transfer (download) mierzony tymi samymi aplikacjami wzrasta do poziomu kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu Mbps.
Zgłosiłem do Plusa (dołączyłem screen'y z aplikacji; wszystko dokładnie opisałem) => odpisali, że nie stwierdzili żadnych problemów technicznych; zalecili weryfikację na innym telefonie. No to sprawdziłem i dokładnie to samo. Odpowiedzieli kompletnie niemerytorycznie jn => wystarczyło tylko sprawdzić moje wyniki speedtest (data i godz. była na załączonych screen'ach); wiadomo kiedy wł/wył tryb samolotowy bo taka inf idzie w sygnalizacji do sieci więc wszystko podane na tacy tylko zrobić rzetelną analizę. Niestety dostałem odpowiedź kompletnie mnie niesatysfakcjonującą - problem jest w dalszym ciągu. Domyślam się że chodzi o jakieś ograniczenie transferu jeżeli telefon wcześniej przełączał się pomiędzy 2G/3G ale to powinien wyjaśnić i rozwiązać dział techniczny Plusa bo taka sytuacja jest niedopuszczalna.
Niniejszym proszę więc o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję.
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 29.12.2017 r. stanowiące
reklamację usługi telekomunikacyjnej w myśl postanowień Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel informuję, że
zapoznałam się z poruszoną kwestią.
Analiza usług telekomunikacyjnych oraz przeprowadzone konsultacje z
pracownikami działu technicznego nie wykazały żadnych nieprawidłowości
na koncie Pana numeru w kwestionowany okresie. Usługi telekomunikacyjne
dla Pana numeru świadczone są prawidłowo. Ze strony Polkomtel nie
nastąpiło ograniczenie możliwości korzystania z usług dla Pana numeru.
Połączenia i usługi zostały poddane analizie technicznej. Analiza
zrealizowanych usług oraz przeprowadzone konsultacje z pracownikami
działu technicznego nie wykazały nieprawidłowości. Usługi zostały
zarejestrowane i nie budzą wątpliwości pod względem technicznym.
Wykluczono również wszelkie nieprawidłowości związane z użytkowaniem
sieci komórkowej.
Wyjaśniam, że karta SIM umożliwia mobilne korzystanie z usług
świadczonych przez Polkomtel, tj. bez ograniczeń lokalizacyjnych
(wszędzie tam, gdzie sieć Plus jest obecna w ramach pokrycia terenu swoim
zasięgiem). Urządzenia telekomunikacyjne mogą być wykorzystywane w
wielu lokalizacjach, co umożliwia Abonentowi wykorzystywanie z wielu
stacji bazowych. Wahania sygnału są zjawiskiem naturalnym. Sygnał sieci
komórkowej w poszczególnych lokalizacjach jest różny i uwarunkowany
wieloma czynnikami, w tym niezależnymi od Polkomtel. Wynika to ze
specyfiki technologii komórkowej, w której łączność jest nawiązywana
z wykorzystaniem fal radiowych.
Dokładamy wszelkich starań, aby w możliwie najbliższym terminie
usprawnić korzystanie z usług sieci Plus. Systematycznie prowadzone są
prace modernizacyjne mające na celu poprawę sygnału, aby nasi Klienci
byli w pełni usatysfakcjonowani z usług świadczonych przez sieć Plus.
Niemniej jednak, uruchomienie stacji przekaźnikowych nie jest uzależnione
jedynie od naszej firmy, wiąże się to niejednokrotnie z długotrwałą
procedurą i uwarunkowane jest wieloma czynnikami, które nie są zależne
od naszej firmy.
W związku z powyższym, nie znajduję podstaw do pozytywnego
ustosunkowania się do Pana reklamacji.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej
sprawie[1].
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
jacek300, sprecyzuj proszę, czy problem polega na braku połączenia w LTE, czy niskich prędkościach internetu w 2G lub 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Dziękuję za odp Daniel.
Już wyjaśniam:
1) Ustawienia telefonu => Preferowany tryb sieci => Preferowana sieć 3G (telefon może się więc wyłącznie logować do 2G/3G; do codziennego użytku nie potrzebuję LTE)
2) Wszystkie testy jakie wykonuję robię na stabilnym zasięgu 3G (wcześniej oczywiście mogło być przełączanie pomiędzy 2G/3G)
3) Transfer jest w jakiś sposób ograniczany bo zawsze wynik (download) jest w przedziale 0,35Mbps-0,37Mbps - telefon w zasięgu 3G
4) Wykonując "przelogowanie telefonu" (wł/wył trybu samolotowego) transfer wzrasta do prawidłowego poziomu kilka-kilkadziesiąt Mbps - telefon w tym samym miejscu jak podczas poprzedzającego pomiaru (pkt3) - zasięg 3G
Jeżeli są potrzebne jakieś screen'y z aplikacji to mogę podesłać.
Pzdr
Już wyjaśniam:
1) Ustawienia telefonu => Preferowany tryb sieci => Preferowana sieć 3G (telefon może się więc wyłącznie logować do 2G/3G; do codziennego użytku nie potrzebuję LTE)
2) Wszystkie testy jakie wykonuję robię na stabilnym zasięgu 3G (wcześniej oczywiście mogło być przełączanie pomiędzy 2G/3G)
3) Transfer jest w jakiś sposób ograniczany bo zawsze wynik (download) jest w przedziale 0,35Mbps-0,37Mbps - telefon w zasięgu 3G
4) Wykonując "przelogowanie telefonu" (wł/wył trybu samolotowego) transfer wzrasta do prawidłowego poziomu kilka-kilkadziesiąt Mbps - telefon w tym samym miejscu jak podczas poprzedzającego pomiaru (pkt3) - zasięg 3G
Jeżeli są potrzebne jakieś screen'y z aplikacji to mogę podesłać.
Pzdr
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
jacek300, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Czy używasz też z aplikacji do mierzenia siły sygnału? Jeśli masz takie dane to również poproszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ