Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

ekdar, super :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ekdar »

Daniel_Plus pisze:ekdar, super :-D
No i czar prysł...
podczas rozmowy z konsultantką usłyszałem że nowe warunki mają wejść w życie od 9.11.2017r
Ponieważ nie weszły zadzwoniłem do BOK,
Tam mi powiedziano ze nowe warunki wejdą od 09.grudnia to jeszcze mógłbym przeboleć ale konsultant stwierdził ze nowe warunki tak ale nie opłaty! Ktore niby mają zmaleć dopiero za pół roku.
Podsumowując:
Będę miał odrazu Ja + Internet LTE 60 GB a przez pół roku do końca starej umowy płacił za LTE 70 GB.
O czym kompletnie nie było mowy podczas rozmowy o przedłuzeniu.
Mógłbym prosic o jakieś szybsze wyjaśnienia? Telefonicznie złożyłem reklamacje nr 15599773 i powiedzialem ze nie chce rezygnowac tylko o dotrzymanie warunków jakie mialem przedstawione podczas rozmowy z konsultanką.
Pozdrawiam ekdar.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ekdar »

Ewa_Plus pisze:ekdar,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź z wyjaśnieniami.
Ok. Dziękuję :-)
Edit:
Już wszystko wyjaśnine...
Wychodzi na to ze wczorajszy "konsultant" mi bzdur naopowiadał.
Jeszcze raz dziękuję :-)
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

ekdar, bardzo się cieszymy, że już wszystko wyjaśnione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Budyn
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 maja 2015, o 01:22

Re: LTE bez limitu

Post autor: Budyn »

Witam konczy mi sie umowa w lutym na internet w Smart Dom.Usluga jest na
numerze 697XXXXXX .Prosze o kontakt DUK w celu przedstawienia oferty.
Prosze o kontakt konsultanta na numer 605XXXXXX pod tym numerem jestem
dostepny.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2018, o 14:13 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zamazanie numerów telefonów oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Budyn, przekazałem prośbę o kontakt. Oczekuj na połączenie ze strony konsultanta ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Budyn
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 19 maja 2015, o 01:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Budyn »

Witam
Ponawiam prosbe o kontakt konsultanta Dzialu Utrzymania Klienta w sprawie przedluzenia umowy. Konsultant dzwonil do mnie, poprosilem o kontakt za 15 minut i niestety juz nie zadzwonil.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Daniel_Plus »

Budyn, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Salvador
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Salvador »

Witam. 26.01 wygasa obecna umowa JA+LTE 85GB, podstawowy produkt w smartdom. Czy składając wypowiedzenie mogę spodziewać się jakiejś lepszej oferty przedłużeniowej, bo to co proponuje wasza strona w zakładce przedłuż umowę to jest śmiech na sali.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Michał_Plus »

Salvador, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Salvador
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Salvador »

Numer poszedł dzieki za pomoc
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Dziękuję Salvador,
- przekazałam już prośbę o kontakt :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mwarz
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 24 lut 2016, o 19:45

Przedłużenie uymowy.

Post autor: mwarz »

Zadzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia umowy na Internet LTE gdyż umowa kończy mi się za dwa miesiące. Niestety konsultant zaproponował mi ofertę gorszą niż osoby świeżo podpisujące umowę. Tak więc najkorzystniej jest zerwać umowę i podpisać nową. Troszeczkę to dziwne i pokazuje że dla PLUS ważniejsi są nowi klienci niż ci, którzy są wiernymi klientami.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 12:16 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5468
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Przedłużenie uymowy.

Post autor: Michał_Plus »

mwarz, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ