Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
a byłem zapewniany przy przedłużeniu umowy że żadnych lejków nie będe miał bo jako osoba która przedłuża umowę mam pierwszeństwo co do pobierania... i bez względu na ilosc pobranych danych nie będzie lejka. Mam nagraną rozmowę z pracownicą i jutro udam się do salonu i powiem o tym lejku i jak mi nie zdejmie to załatwi się to drogą sądową
Re: Problem z prędkością LTE
Posiadam abonamentMichał_Plus pisze:bosinski6, to nadal wskazuje na połączanie w 3G a nie LTE. Czy masz możliwość wymusić w urządzeniu połączenie tylko LTE? Jaka taryfę posiadasz?
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Niestety nie mam jak zrobić speedtestu na LTE ponieważ nigdzie nie mam zasięgu LTE
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Defetysta, FUP nie jest limitem / lejkiem. System ma zapewnić wszystkim Klientom równy dostęp do sieci i może to skutkować obniżaniem prędkości transmisji dla Klientów, przesyłającym znaczne ilości danych, po wykorzystaniu pakietu podstawowego. Jest opisany w regulaminie.
bosinski6, chodziło mi czy posiadasz taryfę głosową, czy internetową.
bosinski6, chodziło mi czy posiadasz taryfę głosową, czy internetową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Pakiet rozmowy i 5GB neta
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 sty 2017, o 13:13
Re: Problem z prędkością LTE
Od kilku dni kompletnie nie działa internet.
Na pewno nie dostałem lejka, bo 5 stycznia rozpoczęło się nowe rozliczanie. - termin płatności.
Na zwykłej karcie jest to samo.
Normalnie LTE wyciągało w granicach 40, a w nocy nawet 60.
Coś z nadajnikiem?
Nadajnik Sferia W m. Cielądz.
Co jest nie tak?
Testowane na karcie z abonamentu internetowego - LTE i na zwykłej do dzwonienia - LTE i 3G.
Wszędzie prędkości jak poniżej.
Pozdrawiam.
Na pewno nie dostałem lejka, bo 5 stycznia rozpoczęło się nowe rozliczanie. - termin płatności.
Na zwykłej karcie jest to samo.
Normalnie LTE wyciągało w granicach 40, a w nocy nawet 60.
Coś z nadajnikiem?
Nadajnik Sferia W m. Cielądz.
Co jest nie tak?
Testowane na karcie z abonamentu internetowego - LTE i na zwykłej do dzwonienia - LTE i 3G.
Wszędzie prędkości jak poniżej.
Pozdrawiam.
Re: Problem z prędkością LTE
@Szymon6555,
Jaka oferta/taryfa konkretnie ?
Jaka oferta/taryfa konkretnie ?
Re: Problem z prędkością LTE
Zmienione na plus tryb auto GSM/wcdma/LTEEwa_Plus pisze:bosinski6,
- pisałeś, że przestawiłeś APN na: Internet - przy tym APN-nie nie zadziała LTE w numerze z taryfą głosową.
Zmień proszę APN z powrotem na: Plus. Ponadto sprawdź w telefonie jaki tryb sieci masz wybrany.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"
bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Daniel_Plus pisze:Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Zrestartowałem urządzenie oto wynikiMichał_Plus pisze:Szymon6555 , tak jak pisaliśmy w temacie "Wolny internet"Proponuję złożyć reklamację. Info jak ją złożyć znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Daniel_Plus pisze:Szymon6555, Nie ma awarii, a najbliższa stacja BT30699 została w grudniu zmodernizowana i obecnie dostępne są następujące pasma: GSM, U900, LTE800, LTE900 i LTE1800.
bosinski6, zrób restart urządzenia i wykonaj testy prędkości. Wklej wyniki.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Tylko że najlepszy wynik to 30 DL a 20 UPMichał_Plus pisze:bosinski6, wyniki są znacznie lepsze. LTE również działa.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z prędkością LTE
Witam.
Co się dzieje z BT32316? Od początku stycznia transfer wygląda tak jak na screenie (co uniemożliwia korzystanie z internetu).
B525:-> RSRP: -11dBm, RSRQ: -79dB, RSS: -51dBm, SINR: 1dB. Pakiet nie wykorzystany nawet w połowie.
Co się dzieje z BT32316? Od początku stycznia transfer wygląda tak jak na screenie (co uniemożliwia korzystanie z internetu).
B525:-> RSRP: -11dBm, RSRQ: -79dB, RSS: -51dBm, SINR: 1dB. Pakiet nie wykorzystany nawet w połowie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6, prędkość transmisji zależna jest od wielu czynników.
AdamP, dane, które podałeś, wskazują na duże obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiaru. W grudniu zostało na BT32316 dodane LTE900. Po uruchomieniu komercyjnym pasma sytuacja powinna się poprawić.
AdamP, dane, które podałeś, wskazują na duże obciążenie stacji w trakcie wykonywania pomiaru. W grudniu zostało na BT32316 dodane LTE900. Po uruchomieniu komercyjnym pasma sytuacja powinna się poprawić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ