Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- fox0410
- PlusManiak
- Posty: 136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16
Re: Cesja
Jeśli moje konto w plus online już jest nieaktywne tzn że już cesja została przepisana na drugą osobe?
Re: Cesja
fox0410,
- to jest problem techniczny z systemem garującym oferty. Wysłałam interwencję już w tej sprawie do działu technicznego. Mam nadzieję, że niedługo sprawa się wyjaśni.
- to jest problem techniczny z systemem garującym oferty. Wysłałam interwencję już w tej sprawie do działu technicznego. Mam nadzieję, że niedługo sprawa się wyjaśni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja
Witam . W poniedziałek 3.07 zrobiłem cesję nr. żony na siebie w celu połączenia dwóch nr. w ofertę duet. Pan konsultant na infolini oznajmił mi że JUŻ na drugi dzień będzie można sfinalizować ofertę. Dzisiaj jest 5.07 odzewu ze strony pana z infolini brak więc pojechałem do salonu i dowiedziałem się że jeszcze nr nie jest przypisany do mnie a taki proces trwa minimum ok. 7 dni. I teraz problem jest taki że na numerze który przejmowałem koniec dotychczasowej umowy jest z dniem 10.07 a ja w piątek wyjeżdżam na 3 tygodnie z PL. Co moge zrobić, jak to rozwiązać, moze jest możliwość przyspieszenia tej sprawy w jakiś sposób ???
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 11:46 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj mac_abra,
cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
mac_abra,
- mail już dotarł, już zajmujemy się Twoją sprawą.
fox0410,
- dostałam odpowiedź z działu technicznego, że dzisiaj już powinno być wszystko OK :)
- mail już dotarł, już zajmujemy się Twoją sprawą.
fox0410,
- dostałam odpowiedź z działu technicznego, że dzisiaj już powinno być wszystko OK :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja brak przepisania numeru mimo upływu terminu
Witam,
Mam następujący problem, dn. 30.12.2017 udałem się do salonu by dokonać cesji, zostały podpisane dokumenty itd. Do 7 dni miała zostać wykonana i maiłem otrzymać o tym stosowną informację. Minęło 11 dni do do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak i nadal jako właściciel numeru widnieje osoba z której numer miał być cedowany. Możecie mi wyjaśnić dlaczego nadal właściciel numeru nie uległ zmianie i dlaczego wprowadzać klientów w błąd?
Mam następujący problem, dn. 30.12.2017 udałem się do salonu by dokonać cesji, zostały podpisane dokumenty itd. Do 7 dni miała zostać wykonana i maiłem otrzymać o tym stosowną informację. Minęło 11 dni do do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak i nadal jako właściciel numeru widnieje osoba z której numer miał być cedowany. Możecie mi wyjaśnić dlaczego nadal właściciel numeru nie uległ zmianie i dlaczego wprowadzać klientów w błąd?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, o 09:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj Fortin,
aby zweryfikować opisaną sytuację konieczny jest wgląd do konta. Z poziomu forum nie mamy takiej możliwości. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wyślij zgłoszenie z opisem całej sprawy na adres bok@plus.pl. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
aby zweryfikować opisaną sytuację konieczny jest wgląd do konta. Z poziomu forum nie mamy takiej możliwości. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wyślij zgłoszenie z opisem całej sprawy na adres bok@plus.pl. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ