Ochrona internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 200
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50
Ochrona internetu
W dniu dzisiejszym na numer 80088 wysłałem hasło Usun ochrona to zamiast informacji o dezaktywacji ochrony przysłano mi nowy kod aktywacyjny. Co to ma znaczyć? Rano o 3.00 pobudka sms abym pobrał aplikację i ją aktywował a teraz znowu kody. W Boku internetowym brak mam takiej opcji bo bym sam to usunął. Plus pisze w FAQ że taka opcja usługi się tam znajduje (tylko gdzie)
Ostatnio zmieniony 30 paź 2019, o 11:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana tematu wątku.
Powód: Zmiana tematu wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
amaryl556,
zaloguj się proszę do Plus online, następnie postępuj według instrukcji zamieszczonej tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4608. Daj znać, jak obecnie wygląda sytuacja.amaryl556 pisze:Plus pisze w FAQ że taka opcja usługi się tam znajduje (tylko gdzie)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Mój widok konta odbiega nieco od tego podanego w linku. Ja nie mam takiego układu z opcjami. Otrzymałem w końcu wiadomość sms o dezaktywacji tej usługi.
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
@ amaryl556,
grafika, którą zamieściłeś wygląda na "przyciętą"; mam to samo z tym, że w dalszej części wygląda to tak:
grafika, którą zamieściłeś wygląda na "przyciętą"; mam to samo z tym, że w dalszej części wygląda to tak:
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Nie grafika nie jest przycięta.Porównałem ją z linkiem z Plusa i chciałem pokazać że nie ma u mnie opcji "Ochrona internetu".
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Bardzo ciekawa i oryginalna moim zdaniem sprawa - problem dotyczy jednostki - no, może określonej grupy abonentów, a nie ogółu.amaryl556 pisze:(...) chciałem pokazać że nie ma u mnie opcji "Ochrona internetu".
Najważniejsze jednak, że Twoje działania zakończyły się oczekiwanym rezultatem:
amaryl556 pisze:(...) Otrzymałem w końcu wiadomość sms o dezaktywacji tej usługi.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Usługa ochrona internetu
Proszę o wyjaśnienie tej bardzo dziwnej zagrywki...
22.12.2017 dostałam smsa z nr 80088 o treści: Dział techniczny przypomina o antyzłodzieju na telefon... wejdź na stronę, dowiedz się więcej o ochronie internetu i zainstaluj.
Nic nie instalowałam więc 25.12.2017 dostałam kolejnego smsa z nr 80088 o treści: ochrona internetu to możliwość wyboru ile czasu dziecko może korzystać z internetu... wejdź na stronę, zainstaluj i skorzystaj z testu za darmo, potem tylko 2,99 zł/msc.
Nic nie instalowałam, taka usługa jest mi po prostu niepotrzebna a tu nagle dziś (11.01.2018) dostałam smsa z nr 80088 o takiej treści: Ochrona internetu to zabezpieczanie przed włamaniami i wirusami. Koszt usługi to 2,99 zł/msc. Pozostało 5 dni do zakończenia okresu testowego. Potem nastąpi automatyczne przedłużenie usługi. Aby dezaktywować wyślij SMS o treści USUŃ OCHRONA na numer 80088.
To są jakieś jaja? Mam dezaktywować coś czego nie aktywowałam???
Zaznaczam, że w plus online w zakładce Usługi nie mam w ogóle tej nieszczęsnej ochrony internetu.
22.12.2017 dostałam smsa z nr 80088 o treści: Dział techniczny przypomina o antyzłodzieju na telefon... wejdź na stronę, dowiedz się więcej o ochronie internetu i zainstaluj.
Nic nie instalowałam więc 25.12.2017 dostałam kolejnego smsa z nr 80088 o treści: ochrona internetu to możliwość wyboru ile czasu dziecko może korzystać z internetu... wejdź na stronę, zainstaluj i skorzystaj z testu za darmo, potem tylko 2,99 zł/msc.
Nic nie instalowałam, taka usługa jest mi po prostu niepotrzebna a tu nagle dziś (11.01.2018) dostałam smsa z nr 80088 o takiej treści: Ochrona internetu to zabezpieczanie przed włamaniami i wirusami. Koszt usługi to 2,99 zł/msc. Pozostało 5 dni do zakończenia okresu testowego. Potem nastąpi automatyczne przedłużenie usługi. Aby dezaktywować wyślij SMS o treści USUŃ OCHRONA na numer 80088.
To są jakieś jaja? Mam dezaktywować coś czego nie aktywowałam???
Zaznaczam, że w plus online w zakładce Usługi nie mam w ogóle tej nieszczęsnej ochrony internetu.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Usługa ochrona internetu
Zapewne masz NOWA umowe i daja rozne usługi na TESTY 30 dniowe i jak nie zrezygnujesz to doliczaja do faktury.
Re: Usługa ochrona internetu
Ale nic takiego nie mam w umowie.
Poza tym trochę dziwne jest, że 25.12 namawiają mnie żebym zainstalowała a za dwa tygodnie twierdzą, że za 5 dni kończy mi się okres testowy...
No i na stronie jest informacja, że dezaktywować można przez plus online, a ja nie mogę bo nie mam tej usługi...
Poza tym trochę dziwne jest, że 25.12 namawiają mnie żebym zainstalowała a za dwa tygodnie twierdzą, że za 5 dni kończy mi się okres testowy...
No i na stronie jest informacja, że dezaktywować można przez plus online, a ja nie mogę bo nie mam tej usługi...
Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, o 12:26 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
olasz14,
w przypadku zawarcia nowej umowy/ aneksu do umowy, usługa Ochrona Internetu jest automatycznie aktywowana w ciągu 5 dni od wejścia oferty w życie.olasz14 pisze:Mam dezaktywować coś czego nie aktywowałam???
Sprawdź proszę zakładkę Usługi, zgodnie z tym info: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.olasz14 pisze:No i na stronie jest informacja, że dezaktywować można przez plus online, a ja nie mogę bo nie mam tej usługi...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Sprawdziłam zakładkę Usługi i nadal nie ma tam usługi Ochrona internetu.
Na jaki czas ta usługa jest aktywowana po zawarciu umowy i na jakiej podstawie? Bo ja umowę zawierałam na początku listopada i wszystkie te dodatkowe usługi (serwis IPLA i co tam jeszcze było) dezaktywowałam na początku grudnia. Ale te miałam zawarte w umowie.
Na jaki czas ta usługa jest aktywowana po zawarciu umowy i na jakiej podstawie? Bo ja umowę zawierałam na początku listopada i wszystkie te dodatkowe usługi (serwis IPLA i co tam jeszcze było) dezaktywowałam na początku grudnia. Ale te miałam zawarte w umowie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
olasz14,
Usługa Ochrona Interntu będzie aktywna, w każdym okresie rozliczeniowym do momentu zlecenia jej dezaktywacji. Sprawdzałaś regulamin promocji, w której umowa została zawarta?olasz14 pisze:Na jaki czas ta usługa jest aktywowana po zawarciu umowy i na jakiej podstawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Sprawdziłam, znalazłam taką usługę w Aneksie jednak nie dotyczy ona mojego planu taryfowego. Dla taryfy JA + 49,99 - usługa Ochrona Internetu - brak. Tylko przy wybraniu wyższego planu taryfowego (od JA+59,99 wzwyż) aktywuje się ta usługa w ramach promocji na jeden okres rozliczeniowy.Basia_Plus pisze:Sprawdzałaś regulamin promocji, w której umowa została zawarta?
Wysyłanie do mnie w takim przypadku informacji, ze mam dezaktywować usługę jest co najmniej niestosowne a nawet powiedziałabym bezczelne.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
olasz14,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody
Dziękuję. Wysłałam zgłoszenie, nr 180112-001300.