Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18
Re: Cesja
Cóż, żadnego numeru sprawy nie otrzymałem. Napisałem na BOK, zobaczymy co z tego wyniknie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Dziękuję Fortin,
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Mógłbyś jeszcze napisać, w którym z naszych salonów byłeś w celu dokonania cesji umowy?
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Mógłbyś jeszcze napisać, w którym z naszych salonów byłeś w celu dokonania cesji umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
cesja umowy a faktura
Witam
Mam takie pytanie 9.04 została wysłana wiadomość że do zapłaty jest faktura płatność do 20.04 natomiast 10.04 została dokonana cesja umowy na inną osobę, jako że ustawione mam zlecenie stałe fakturę zapłacono. Co w takim przypadku powinienem zrobić poprzedni okres rozliczeniowy był od 4 każdego miesiąca, niestety mam tylko jej numer, złożyć reklamację o zwrot pieniędzy za ten okres od kiedy została dokonana cesja do czasu obowiązywania okresu rozliczeniowego.
Mam takie pytanie 9.04 została wysłana wiadomość że do zapłaty jest faktura płatność do 20.04 natomiast 10.04 została dokonana cesja umowy na inną osobę, jako że ustawione mam zlecenie stałe fakturę zapłacono. Co w takim przypadku powinienem zrobić poprzedni okres rozliczeniowy był od 4 każdego miesiąca, niestety mam tylko jej numer, złożyć reklamację o zwrot pieniędzy za ten okres od kiedy została dokonana cesja do czasu obowiązywania okresu rozliczeniowego.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2018, o 10:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Witaj luidor,
po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym dokonano cesji zostaje wystawiona faktura uwzględniająca proporcjonalny zwrot opłaty abonamentowej od dnia realizacji cesji do końca cyklu rozliczeniowego.
po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym dokonano cesji zostaje wystawiona faktura uwzględniająca proporcjonalny zwrot opłaty abonamentowej od dnia realizacji cesji do końca cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Dzień dobry,
Umowa cesji została spisana ręcznie 12.05.2018 w salonie Plusa przy ul. Długiej 29 w Brzegu. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji w mojej sprawie. Na stronie Plus online ciągle jako właściciel numeru widnieje moja matka, z której nr ma być scedowany na mnie. Proszę o informację w tej sprawie.
Umowa cesji została spisana ręcznie 12.05.2018 w salonie Plusa przy ul. Długiej 29 w Brzegu. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji w mojej sprawie. Na stronie Plus online ciągle jako właściciel numeru widnieje moja matka, z której nr ma być scedowany na mnie. Proszę o informację w tej sprawie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Witaj szydel87,
informacje o statusie sprawy otrzymasz, kontaktując się telefonicznie z DOK lub mailowo przez formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us
W przypadku wybrania tej drugiej formy kontaktu, w wiadomości e-mail zawrzyj proszę te informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
informacje o statusie sprawy otrzymasz, kontaktując się telefonicznie z DOK lub mailowo przez formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us
W przypadku wybrania tej drugiej formy kontaktu, w wiadomości e-mail zawrzyj proszę te informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ