Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Stivi,
wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Pani Marto, serdecznie dziękuję i za interwencję. Dokładnie 6 minut po Pani odpowiedzi, e-sklep wysłał do mnie maila z informacją o numerze przesyłki. Super!
Jakież jest moje zdziwienie, gdy w mailu tym, w dalszym ciągu widnieje informacja, że dzień w którym zjawi się u mnie kurier to nadal 10 stycznia co jest kompletną bzdurą! Po rozmowie z konsultantem z sieci kuriera, uzyskałem odpowiedź, że nie widzi jej w swoim systemie, co oznacza że ta paczka nie ruszyła nawet centymetra poza siedzibę e-sklepu! Dodatkowo, dostałem również smsa z linkiem aby śledzić paczkę, co też jest kompletną ignorancją w stosunku do klientów, ponieważ ten link kieruje do nieistniejącej już strony firmy K-EX (właściwie przejętej). Rozumiem, mieli inwentaryzację (czego defacto dowiedziałem się od konsultanta z firmy kurierskiej) ale bez przesady... W tym Państwa śmiesznym "e-sklepie" pracują sami ignoranci i osoby niekompetentne. Okłamują klientów na potęgę, robiąc z nich debili! Nawet wczoraj na ich infolinii Pan zarzekał się że paczka do mnie dotrze dzisiaj.. i co? Cholernie żałuję, że zgodziłem się na przedłużenie przez ten daremny e-sklep. Mogłem pójść do Waszego salonu i w jeden dzień wszystko bym załatwił i wyszedłbym szczęśliwy, a tak cóż... Dobrze chociaż, że Pan na infolinii tego sklepiku potrafił wysłać polecenie zmiany adresu dostawy przez co mogę ją odebrać w pracy ale i tak czas dostawy znowu się wydłuży... Miałem dobre zdanie o Waszej sieci ale teraz to...
Jakież jest moje zdziwienie, gdy w mailu tym, w dalszym ciągu widnieje informacja, że dzień w którym zjawi się u mnie kurier to nadal 10 stycznia co jest kompletną bzdurą! Po rozmowie z konsultantem z sieci kuriera, uzyskałem odpowiedź, że nie widzi jej w swoim systemie, co oznacza że ta paczka nie ruszyła nawet centymetra poza siedzibę e-sklepu! Dodatkowo, dostałem również smsa z linkiem aby śledzić paczkę, co też jest kompletną ignorancją w stosunku do klientów, ponieważ ten link kieruje do nieistniejącej już strony firmy K-EX (właściwie przejętej). Rozumiem, mieli inwentaryzację (czego defacto dowiedziałem się od konsultanta z firmy kurierskiej) ale bez przesady... W tym Państwa śmiesznym "e-sklepie" pracują sami ignoranci i osoby niekompetentne. Okłamują klientów na potęgę, robiąc z nich debili! Nawet wczoraj na ich infolinii Pan zarzekał się że paczka do mnie dotrze dzisiaj.. i co? Cholernie żałuję, że zgodziłem się na przedłużenie przez ten daremny e-sklep. Mogłem pójść do Waszego salonu i w jeden dzień wszystko bym załatwił i wyszedłbym szczęśliwy, a tak cóż... Dobrze chociaż, że Pan na infolinii tego sklepiku potrafił wysłać polecenie zmiany adresu dostawy przez co mogę ją odebrać w pracy ale i tak czas dostawy znowu się wydłuży... Miałem dobre zdanie o Waszej sieci ale teraz to...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Stivi,
najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Przekazałam Twoje uwagi do pracowników sklepu internetowego.
najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Przekazałam Twoje uwagi do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam. Witam zamówiłem Plush Abo za 25zł na czas nieokreślony dla dwóch numerów aby była opcja Duet z przeniesieniem numerów. Miało to miejsce 8.01.2018. Dzień później dostałem maila, że umowy do podpisu zostały przekazane do firmy kurierskiej i sprawdzając w statusie zamówienia faktycznie tak było. Dziś jest 11.01.2018, a kuriera nie ma. Nikt nie próbował się ze mną skontaktować ani na jeden numer do przeniesienia ani na drugi. Nikt również nie próbował dostarczyć przesyłki na podany adres.
W informacji o statusie zamówienia natomiast zmienił się status na: "Brak opisu dla statusu zamówienia"
Moje numery zamówienia to:
201801084368570
201801084368874
Czy byłby ktoś w stanie to przyspieszyć bo zaczyna być to żenujące.
W informacji o statusie zamówienia natomiast zmienił się status na: "Brak opisu dla statusu zamówienia"
Moje numery zamówienia to:
201801084368570
201801084368874
Czy byłby ktoś w stanie to przyspieszyć bo zaczyna być to żenujące.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Danzel,
- sprawdź proszę skrzynkę e-mail (w tym folder SPAM), czy nie ma kolejnej wiadomości ze sklepu internetowego, w której podane byłby numery listów przewozowych.
- sprawdź proszę skrzynkę e-mail (w tym folder SPAM), czy nie ma kolejnej wiadomości ze sklepu internetowego, w której podane byłby numery listów przewozowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Nie ma nic niestety w spamie. Zgłosiłem problem do bok, ale tam chyba nie ma chęci zajęcia się tą sprawą. Zero odpowiedzi oprócz tej z automatu, że postarają się zrobić to jak najszybciej.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Danzel,
- wysłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twoich zamówień.
Czy możesz podesłać jeszcze numer zgłoszenia do bok? Postaram się to też przyspieszyć.
- wysłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twoich zamówień.
Czy możesz podesłać jeszcze numer zgłoszenia do bok? Postaram się to też przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzięki za interwencję. Już odpowiedzieli. Umowy przyjadą na 16.01. Ciekawe co się dzieje z tą makulaturą wysłaną do mnie przedwczoraj
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Danzel,
- cieszę się, ze już masz odpowiedź.
W międzyczasie dowiedziałam się, że to opóźnienie wynikało z inwentaryzacji, jaka miała miejsce niedawno.
Za utrudnienia bardzo przepraszam.
- cieszę się, ze już masz odpowiedź.
W międzyczasie dowiedziałam się, że to opóźnienie wynikało z inwentaryzacji, jaka miała miejsce niedawno.
Za utrudnienia bardzo przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Danzel 16.01 to oni dopiero wyślą do Ciebie to przesyłkę tak jak było to w moim przypadku. Na infolinii kurierskiej dowiedziałem się dopiero o tej całej inwetaryzacji
Pracujące tutaj osoby na tym forum to na prawdę skarb dla tej sieci i chyba jedyny +'sik jaki widzę w funkcjonowaniu całego Polkomtela :)
Pracujące tutaj osoby na tym forum to na prawdę skarb dla tej sieci i chyba jedyny +'sik jaki widzę w funkcjonowaniu całego Polkomtela :)
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
wg prawideł TAK powinieneś otrzymać zamówienie wg terminu jak i godziny w piśmie.
Ale jak to firma od "wszystkiego i niczego" wciska dodatkowe "reklamy" i "oferty" swoich usług.
Ale jak to firma od "wszystkiego i niczego" wciska dodatkowe "reklamy" i "oferty" swoich usług.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam w piątek złożyłem zamuwienie na przedłużenie umowy abonametowej ze sprzętem i w dalszym ciągu nie mam informacji co dalej status zamuwienia jest caly czas taki sam przekazane do realizacji . Czy mógł by ktoś pomuc mi i dowiedzieć się ile mam jeszcze czekać na info nr zamuwienia to 201801124397943 z góry dziękuję
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj weroniccka2,
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam ponownie w dalszym ciągu nie otrzymalem informacji ze sklepu co dzieje się z moim zamowieniem nr 201801124397943 próże o interwęcje w mojej sprawie z góry dziękuję