Brak Internetu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
domskup
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 sty 2018, o 10:52

Re: Brak Internetu

Post autor: domskup »

Pojawiło się LTE. A co w takim razie z LTE+ , jakieś dodatkowe ustawienia ?
Dodam że u fioletowego było 35 MB/s , a upload 22 MB/s w tej same lokalizacji
Załączniki
Wyniki przy włączonym LTE. Szybciej nie będzie ?
Wyniki przy włączonym LTE. Szybciej nie będzie ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domskup
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 sty 2018, o 10:52

Re: Brak Internetu

Post autor: domskup »

Michał_Plus pisze:domskup, do agregacji nie potrzeba dodatkowych ustawień.
Rozumiem czyli jak tylko znajdę się w zasięgu LTE+ Advanced to powinno teoretycznie hulać?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Brak Internetu

Post autor: Ron »

Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->
domskup
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 sty 2018, o 10:52

Re: Brak Internetu

Post autor: domskup »

Ron pisze:Tak, co do Pobierania wyniki są dobre :->
Ok :) No nie jest najgorzej . Miejmy nadzieje że gdzieś sobie pośmigam w tym LTE+ Advanced
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
domskup
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 sty 2018, o 10:52

Re: Brak Internetu

Post autor: domskup »

Michał_Plus pisze:domskup, wystarczy odpowiedni sprzęt, wolne pasma i włączona usługa agregacji na stacji. :-) Większość stacji ją posiada.
to sobie potestuje w drodze z pracy. A są gdzieś dokładne mapki żeby to sprawdzić ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

domskup, dostępne pasma sprawdzisz na BTSearch. Zainstaluj też na telefonie odpowiednią aplikację np: Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miyaghi
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 12 sty 2017, o 20:11

Re: Brak Internetu

Post autor: Miyaghi »

Aktualnie znalezienie telefonu do którego pasowałaby taka karta graniczy z cudem . Jedynie próbowałam załączyć tą kartę u sąsiada pojawiało się to samo co u mnie jedynie migała kontrolka od ODU power
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Miyaghi, czy zalogowałaś się do Plus Online i sprawdziłaś ustawienia usług? Jeśli tak i nie ma innych nieprawidłowości, konieczny będzie kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maslakdx
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 lis 2017, o 22:37

Re: Brak Internetu

Post autor: maslakdx »

Witam. Od niedawna a dokładnie 11.01.2018 nie mam internetu. Tego samego dnia zapłaciłem zaległy rachunek a internetu do tej pory nie mam. Dodam jeszcze, że nie znam numeru usługi na której mam internet, Mogę podać jedynie Imię i nazwisko do której należy usługa.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

maslakdx, prześlij, proszę, tym formularzem swoje dane, wraz z numerem pesel, oraz opisem problemu. Jeśli podasz numer zgłoszenia, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Uard
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2018, o 22:04

Brak internetu lub przerywane połączenie

Post autor: Uard »

Witam, kiedy próbuję się połączyć z internetem poprzez przewód USB, to mi pokazuje "połączenie lokalne 2 brak internetu", natomiast przez Wi-Fi działa, ale co jakiś czas się rozłącza. Wydaje mi się, że zaczęło się tak robić po jednej z aktualizacji windowsa 10. Diagnostyka sieci systemu windows wykazała, że nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP. W właściwościach protokołu w wersji 4 (TCP/IPv4) ustawiłem adres IP na: 192.168.8.1 ; maska podsieci: 255.255.255.0 ; bramka domyślna : 192.168.8.2 ; preferowany serwer DNS: 194.204.159.1 ; alternatywny serwer DNS: 194.204.152.34. Po tych ustawieniach diagnostyka sieci pokazuje, że protokół DHCP nie jest włączony dla karty sieciowej "Połączenie lokalne 2". Wykonanie napraw jako administrator nie pomogło. Ustawienie automatycznego IP i DNS włączy DHCP, ale powoduje, powrót do początku problemu "nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP". Sterownik karty sieciowej aktualny, próbowałem odinstalować sterownik, wyłączyć zaporę, ale to nic nie pomogło.
Windows 10
model Huawei E5373
Ostatnio zmieniony 17 sty 2018, o 11:05 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Brak Internetu

Post autor: Michał_Plus »

Uard, niekiedy po aktualizacji Windows 10 mogą wystąpić problemy z połączeniem. Zapoznaj się proszę z tym tematem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maslakdx
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 lis 2017, o 22:37

Re: Brak Internetu

Post autor: maslakdx »

Michał_Plus jeżeli chodzi o numer odwołania to:180116-001770.
ODPOWIEDZ