MATH30S pisze: Jeszcze jedno pytanie jeśli dzisiaj zrobię przeniesienie to wyślecie mi kartę sim na której będzie numer tymczasowy.
Zgadza się.
MATH30S pisze:ale czy będą naliczane już opłaty jak nie będę z niego korzystał ?
Tak. Na pierwszej fakturze opłata abonamentowa zostanie policzona od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz za abonament za następny okres rozliczeniowy.
Po aktywacji numeru tymczasowego, jeszcze przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru, możesz włączyć usługę "Wakacje od Abonamentu". Co jest ważne, SMS o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego, jaki będzie obowiązywał na Twoim numerze. Więcej na ten temat pisałam na przykład tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Dzisiaj był u mnie kurier z kompletem dokumentów. Dostałam umowę i kartę sim z numerem tymczasowym. Moje pytanie brzmi. Kiedy mogę włączyć usługę WAKACJE na karcie sim z nr tymczasowym ? Dzisiaj (nr jeszcze nie jest aktywny) czy po aktywacji numeru?
Zależy mi na tym aby nie płacić za miesiąc abonamentu z którego w ogóle nie będę korzystać, dodatkowo płacąc abonament u obecnego operatora.
donia435 pisze: Kiedy mogę włączyć usługę WAKACJE na karcie sim z nr tymczasowym ? Dzisiaj (nr jeszcze nie jest aktywny) czy po aktywacji numeru?
usługę Wakacje należy włączyć po aktywacji numeru tymczasowego. SMS-a o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego. Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziwna sprawa. Złożyłem zamówienie w Plushu będąc w Plusie na karte, wchodzę teraz by sprawdzić status a tam informacja "zamówienie anulowano". Jak mam teraz sprawdzić o co chodzi i dlaczego anulowano?
w tej sprawie skontaktuj się proszę telefonicznie z infolinią sklepu internetowego pod numerem: 601101200 (w dni powszednie w godz.8.00 - 21.00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Właśnie to zrobiłem. Okazało się, że anulowano ponieważ wybralem niby inny kanał realizacji tego zamówienia. Jakiś totalny kosmos bo złożyłem zamówienie i cierpliwie czekam na kuriera z umową. Miła Pani odkrecila sytuację i wysłała je do ponownej realizacji. Gdybym tego nie sprawdził to tak bym sobie czekał w nieskończoność.
dostalem fakture bez rabatu za duet plush abo i zlozylem reklamacje zostala uznana i uzasadnieniu napisano mi rabat zostanie uwzgledniony w kolejnej fakturze, zaplacilem fakture z wyzsza kwota rozumiejac ze przyszla faktura bedzie nizsza o rabaty za dwa miesiace.
dzisiaj dostalem korekte faktury pomniejszona o rabat za duet? a po co jak zaplacilem juz wyzsza kwote i czekam na koniec okresu rozliczeniowego i faktura na 15 zl
po co ta faktura korygujaca? (Zagadnienie: 171228-002095)
dak860 pisze:po co ta faktura korygujaca? (Zagadnienie: 171228-002095)
faktura korygująca zwraca nienaliczony w reklamowanym przez Ciebie okresie rabat. Zapewne na fakturze za bieżący okres rozliczeniowy będziesz miał uwzględnioną tę kwotę wynikającą z rabatu. Powstała nadpłata będzie doliczona do następnego rachunku.
Jeśli chcesz, aby pracownik mający wgląd na Twoje konto zweryfikował dokładniej opisaną sytuację, to prześlij wiadomość e-mail odpowiadając na podane zagadnienie. Ja później postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szczerze nikomu nie polecam usługi plush duet od pół roku miesiąc w miesiąc walczę z zawyżonymi fakturami (rabat nie nalicza się ). Każdorazowo po wystawieniu faktury 40 minut na infolinii i wyłuszczanie tematu...
Porażka
jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia szczerze odradzam...............
edit
no tak na forum Plus stosuję regulamin i wymaga stosowania
w rozliczeniach z klientem niestety już tak nie jest......
od 6 miesięcy nie naliczacie mi rabatu... jest to rażące naruszenie regulaminu z Waszej strony??? raczej tak...
gdybym ja nie płacił w terminie pełnej kwoty Plus nie był by wobec mnie pobłażliwy.....
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, o 19:11 przez roam, łącznie zmieniany 1 raz.
cinkow pisze:reklamacje zgłosiłem przez plus online,
przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Reklamacja była uznana, Pani z Działu Reklamacji poinformowała mnie, że najpierw przyjdzie faktura bieżąca, a później skorygowania - po anulowaniu usługi Wakacje.
Czy wiadomo może po jakim czasie moge spodziewać się korekty faktury?