Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj weroniccka2,
przekazałam Twoją uwagę dalej i przepraszam za napotkane niedogodności.
przekazałam Twoją uwagę dalej i przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Mam nadzieje ze w końcu będę wiedział na czym stoję i dziękuję
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dostałem 28.01 odpowiedź od plusa że "Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań aby niezwłocznie zrealizować zamówienie." status zamówienia Realizacja opóźniona. Szczegóły wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu. Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? numer zamówienia 201801234483265. Pozdrawiam..
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
robercik,
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
wysłałam już interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
od 28.01 status dostawy - oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Ile jeszcze mam czekac na telefon? zamowienie nr 201801284517753
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
wszad,
przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam w dniu 20.02.2018 r. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na nowy numer w abonamencie wraz z telefonem. W dniu dzisiejszym otrzymałam oto taki komunikat:
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Po kilkunastu telefonach pod różne numery w celu uzyskania informacji jaka była przyczyna naliczenia kaucji( co jest dla mnie bez sensu: pracuje na umowę na czas nieokreślony, nie posiadam zadłużenia(kredyt spłacam regularnie))
Pewna Pani zaproponowała mi ponowne rozpatrzenie zamówienia ( wątpię że to coś zmieni)
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Po kilkunastu telefonach pod różne numery w celu uzyskania informacji jaka była przyczyna naliczenia kaucji( co jest dla mnie bez sensu: pracuje na umowę na czas nieokreślony, nie posiadam zadłużenia(kredyt spłacam regularnie))
Pewna Pani zaproponowała mi ponowne rozpatrzenie zamówienia ( wątpię że to coś zmieni)
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj aniaJ,
przekazałam interwencję do pracowników sklepu internetowego.aniaJ pisze:Proszę o interwencję w mojej sprawie.
NR zamówienia 201802204692565
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
W dniu wczorajszym złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa (numer zamówienia 201803054802537) na nowy numer w abonemencie z telefonem na raty, szczegóły poniżej:
• Wybrana promocja: PLUS. ELASTYCZNA Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY)
• Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
• Kwota abonamentu: 40.00 zł /mies.
• Opłata za sprzęt: 88 zł brutto /mies. przez 48 mies.
• Wybrany produkt: Samsung Galaxy Note 8 w kolorze Gold
• Płatność przy odbiorze: 98,99 zł
W dniu dzisiejszym otrzymałem informację, że dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Nie wiem na jakiej podstawie została wyznaczona ta kaucja, skoro nie mam w ogóle na siebie wziętych żadnych kredytów w bankach, nie posiadam żadnych zaległości w płaceniu operatorom, gdyż nie jestem z żadnym związany żadną umową - to miała być moja pierwsza umowa na abonament. Posiadam stały, udokumentowany dochód (jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony). Proszę powiedzieć mi zatem co jest przyczyną, że operator żąda ode mnie kaucji? Czy w tym kraju nie można dostać nic bez problemu?
• Wybrana promocja: PLUS. ELASTYCZNA Smartfon RATY Z OPŁATĄ POCZĄTKOWĄ (SKLEP INTERNETOWY)
• Rodzaj faktury: Faktura elektroniczna
• Kwota abonamentu: 40.00 zł /mies.
• Opłata za sprzęt: 88 zł brutto /mies. przez 48 mies.
• Wybrany produkt: Samsung Galaxy Note 8 w kolorze Gold
• Płatność przy odbiorze: 98,99 zł
W dniu dzisiejszym otrzymałem informację, że dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Nie wiem na jakiej podstawie została wyznaczona ta kaucja, skoro nie mam w ogóle na siebie wziętych żadnych kredytów w bankach, nie posiadam żadnych zaległości w płaceniu operatorom, gdyż nie jestem z żadnym związany żadną umową - to miała być moja pierwsza umowa na abonament. Posiadam stały, udokumentowany dochód (jestem zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony). Proszę powiedzieć mi zatem co jest przyczyną, że operator żąda ode mnie kaucji? Czy w tym kraju nie można dostać nic bez problemu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
mchmielewski,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Basia_Plus
Bardzo dziękuję. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi ze strony sklepu i czy myślisz, że zniosą tą kaucję?
Bardzo dziękuję. Kiedy można spodziewać się odpowiedzi ze strony sklepu i czy myślisz, że zniosą tą kaucję?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Poczytaj na FORUM wątki z tytułem Kaucja i pozbądź się złudzeń - nie liczyłbym na cud.mchmielewski pisze:(...) myślisz, że zniosą tą kaucję?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 mar 2018, o 11:53
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
sl@w_es
cud się jednak stał dokładnie w tym poście.
Zastanawia mnie tylko co krauzik musiał zrobić by mu tę kaucję znieśli...
cud się jednak stał dokładnie w tym poście.
Zastanawia mnie tylko co krauzik musiał zrobić by mu tę kaucję znieśli...
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 7 mar 2018, o 12:29
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówienie numer:
201802284762343
Od 28 w trakcie realizacji i zero odzewu ze strony sklepu.
201802284762343
Od 28 w trakcie realizacji i zero odzewu ze strony sklepu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
CoSieGapisz,
przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ