Rejestracja HBO GO
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 cze 2015, o 20:27
Re: Rejestracja HBO GO
Czy posiadając HBO GO z Cyfrowego Polsatu, powinienem się zarejestrować w Plusie, bo mam aplikację na telefonie, przeglądarce na PC i tunerze satelitarnym i wszystko śmiga jak należy, a przeglądając ten post nie za bardzo się orientuję, proszę mnie jakoś pokierować w tym temacie.
Ile urządzeń można podłączyć do jednego użytkownika HBO GO?
Czy będąc za granicą UE można również korzystać z aplikacji?
Ile urządzeń można podłączyć do jednego użytkownika HBO GO?
Czy będąc za granicą UE można również korzystać z aplikacji?
Ostatnio zmieniony 2 sty 2018, o 14:33 przez Bubi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rejestracja HBO GO
To jest kpina! Zgłoszenie (kolejne zresztą) zostało zamknięte. Usługa HBO Go jak nie działała tak w dalszym ciągu nie działa, a żeby coś się dowiedzieć to mam kontaktować się z Infolinią-gdzie nikt nie odbiera!!!!!!!!!!!!!!!. Kpina. Złoże reklamacje,jeżeli do rachunku zostaną mi dołożone koszta połączeń z Infolinią !!!!!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rejestracja HBO GO
Bubi,
jeżeli pobrany kod jest z Cyfrowego Polsatu, to na liście przy rejestracji należy wybrać tego właśnie operatora.
Jeśli chodzi o usługę w Plusie, to Abonenci mogą dodać do pięciu urządzeń i korzystać jednocześnie z maksymalnie dwóch urządzeń w tym samym czasie.
Fiszka,
najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
jeżeli pobrany kod jest z Cyfrowego Polsatu, to na liście przy rejestracji należy wybrać tego właśnie operatora.
Bubi pisze:Ile urządzeń można podłączyć do jednego użytkownika HBO GO?
Jeśli chodzi o usługę w Plusie, to Abonenci mogą dodać do pięciu urządzeń i korzystać jednocześnie z maksymalnie dwóch urządzeń w tym samym czasie.
Usługa HBO GO dostępna jest wyłącznie na terenie Polski.Bubi pisze:Czy będąc za granicą UE można również korzystać z aplikacji?
Fiszka,
najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
@Ewa_Plus - dzięki, u mnie wszystko OK
Re: Rejestracja HBO GO
Witam też mam taki problem co poprzednicy proszę o pomoc jakiegoś konsultanta ponieważ od tygodnia po otrzymaniu SMS nie można zidentyfikować moich danych przy próbie rejestracji w HBOGO Również napisałem e-mail do BOK bardzo długo czekam na odpowiedz. Dzwoniłem do BOK po dłuższym oczekiwaniu na rozmowę z konsultantem nic konkretnego się nie dowiedziałem proszę o rozwiązanie tego problemu nr zgłoszenia nie otrzymałem miałem.podac nr by poszło zgłoszenie ale do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jeśli tak ma działać usługa za którą płace to ja rezygnuje z włączania na moim koncie czegokolwiek związanego z usługami od Was
Re: Rejestracja HBO GO
konrad89,
- cieszę się, że już wszystko działa :)
Witaj florek999,
- czy możesz podać nr tego zgłoszenia? Sprawdź też proszę jeszcze raz, czy udaje się zarejestrować do HBO GO.
- cieszę się, że już wszystko działa :)
Witaj florek999,
- czy możesz podać nr tego zgłoszenia? Sprawdź też proszę jeszcze raz, czy udaje się zarejestrować do HBO GO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja HBO GO
Darmowy okres HBO GO obecnie wpisuje się tak jak dawniej w ważność okresu rozliczeniowego czy nie? Aktywując dziś mam darmowy dostęp do 2 marca czy do 20 marca (okres rozliczeniowy 21 dnia miesiąca)?
Re: Rejestracja HBO GO
bart223,
- wpisuje się w ważność okresu rozliczeniowego.
- wpisuje się w ważność okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ