Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Saldo wynosi 20,86zł
Po wpisaniu *136# pokazuje:
Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,

a w przypadku innych kodów np.: *121#, *101#, *147#, pojawia się taki sam komunikat? Była próba przelogowania urządzenia (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

W przypadku innych kodów działa tylko sprawdzenie stanu konta, przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna" przy kodzie *147# pojawia sie Aktywna taryfa to Nowy Plush, przy kodzie *121# pojawia się Aktytwne pakiety 30 bezpłatnych wizytówek, a prz *101# Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, sms o koszcie, wideorozmowy, GPRS, LTE (APN atrybutu B:mms), Roaming. Telefon był włączany i wyłączany.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,
kicimamba pisze:przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna"
Jaki kod był użyty? Jaki status poczty widnieje pod kodem *122#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Przy kodzie *122# pojawia się komunikat, masz pocztę głosowa standard.
Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,
kicimamba pisze:Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
Czyli kod *122*00# zwracał taki komunikat, tak? Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Kod *122*00# rowniez pokazuje komunikat Usługa Nieodstepna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,
Joanna_Plus pisze: Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Wysłałam wlasnie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Dziękuję czekam z niecierpliwością, ponieważ nie mogę normalnie korzystać z telefonu, czy otrzymam jakąś informację po weryfikacji?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,

jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Witam,
Problem został rozwiązany, bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kicimamba,

cudownie :-). Takie dobre informacje i od razu śnieżny poniedziałek zyskuje troszeczkę blasku ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Witam,
To znowu ja :-) w związku z przeniesieniem numeru do Plusha wysłałam SMS o treści Etui na nr 80777 aby otrzymać darmowe etui do telefonu i do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi. Koleżanka która przeniosła nr razem ze mną tego samego dnia dostała wiadomość zwrotną z kodem do odebrania etui.
ODPOWIEDZ