Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lut 2018, o 12:43
Re: Przedłużenie umowy
Przez telefon zawarłem umowę na abonament 49.99 a umowa, z potwierdzenia sms jest na 59.99 i proszę nie pisać o e-fakturze, 49.99 przed e-fakturą! Poprzedłużałem od razu umowy na net i tv. Interwencja w bok'u bezskuteczna, bo umowa już wysłana ale potwierdziła niewłaściwy, wyższy niż obiecany, abonament. Konsultantka radzi, podpisać i złożyć reklamację. No przecież bez gwarancji sukcesu, mimo, że rozmowa ze sprzedającą jest teoretycznie nagrana, wątpię by plus udostępniał takie pliki. Dlatego zapewne nie odbiorę jutro przesyłki, nie podpiszę umowy, zrezygnuję na co mam 14 dni, następnie wypowiem stare umowy zgodnie z terminem, czyli za miesiąc i po 17-tu latach pożegnam plusa na korzyść Orange, który pakiet Telefon, TV, Internet oferuje w tej samej cenie a czemu nie? Nie dbacie ostałych klientów to szukajcie nowych!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Blekota,
przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli warunki ustalone z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej się nie zgadzają, możesz nie podpisywać umowy i nie odbierać przesyłki od kuriera.
przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli warunki ustalone z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej się nie zgadzają, możesz nie podpisywać umowy i nie odbierać przesyłki od kuriera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak też zamierzam, ale czy w związku z tym ktoś zechce zaproponować mi satysfakcjonujące rozwiązanie, czy faktycznie mam się z plusa ewakuować?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Blekota,
Sam dzwoniłeś do Działu Obsługi Klienta, czy też dzwonił do Ciebie nasz konsultant z ofertą?
przez jaki kanał sprzedaży umowa była przedłużana?Blekota pisze:Przez telefon zawarłem umowę na abonament
Sam dzwoniłeś do Działu Obsługi Klienta, czy też dzwonił do Ciebie nasz konsultant z ofertą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W sobotę 10.02 o 9.34 zadzwoniła do mnie konsultantka z numeru 800 060 666
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 lip 2016, o 17:06
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy .
pozdrawiam,
Sylwester
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy .
pozdrawiam,
Sylwester
Re: Przedłużenie umowy
Blekota,
- podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa. Poproszę konsultanta, żeby jak najszybciej do Ciebie oddzwonił. Zaznaczam, że ponowne przedstawienie oferty będzie możliwe, dopiero jak wróci do nas niepodpisana umowa.
Witaj SylwesterC,
- czy chodzi o ten sam numer, który kiedyś nam podawałeś? Numer kontaktowy też bez zmian?
Ewentualnie podeślij mi te numery przez formularz.
- podeślij mi przez ten formularz numer telefonu, o którym mowa. Poproszę konsultanta, żeby jak najszybciej do Ciebie oddzwonił. Zaznaczam, że ponowne przedstawienie oferty będzie możliwe, dopiero jak wróci do nas niepodpisana umowa.
Witaj SylwesterC,
- czy chodzi o ten sam numer, który kiedyś nam podawałeś? Numer kontaktowy też bez zmian?
Ewentualnie podeślij mi te numery przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
proszę o informację, czy przy przejściu z mixa po spłaconym zobowiązaniu na 2 numerach można otrzymać ofertę z DUK? Myślę o ofertach typowo utrzymaniowych czyli bardziej atrakcyjnych niż dostępne na stronie.
Jeżeli nie, to czy jest możliwość migracji bezpośredniej do Plusha i czy w przypadku ofert z telefonem w ofercie Duet przysługuje rabat 5pln?
proszę o informację, czy przy przejściu z mixa po spłaconym zobowiązaniu na 2 numerach można otrzymać ofertę z DUK? Myślę o ofertach typowo utrzymaniowych czyli bardziej atrakcyjnych niż dostępne na stronie.
Jeżeli nie, to czy jest możliwość migracji bezpośredniej do Plusha i czy w przypadku ofert z telefonem w ofercie Duet przysługuje rabat 5pln?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Czy oferty na przedluzenie abo z 29 na 34zl jest nadal aktualna mozna zweryfikowac temat?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ruben,
largo,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
tak, jeśli chciałbyś, aby oddzwonił do Ciebie konsultant podeślij proszę numery, na których chcesz przedłużyć umowy poprzez ten formularz.Ruben pisze:czy przy przejściu z mixa po spłaconym zobowiązaniu na 2 numerach można otrzymać ofertę z DUK?
Posiadając numery w usłudze MIX, po zrealizowaniu wszystkich doładowań należy przejść do oferty Plus na Kartę, a dopiero potem w ramach konwersji do Plush ABO.Ruben pisze:Jeżeli nie, to czy jest możliwość migracji bezpośredniej do Plusha
Tak, aby Duet w Plush ABO zadziałał, obie umowy muszą być zawarte na ten sam nr PESEL.Ruben pisze:czy w przypadku ofert z telefonem w ofercie Duet przysługuje rabat 5pln?
largo,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 7 sty 2017, o 12:40
Wypowiedzenie umowy
Dzień Dobry ;)
Złożyłem wypowiedzenie umowy i skontaktowałem się z działem rezygnacji oraz zaakceptowałem przedstawioną mi tam ofertę. Papiery miały przyjść na początku lutego - do dziś ich nie ma, a ja dzwonie po biurach obsługi i nikt nic nie wie. Nie mogę się połączyć z działem rezygnacji i konsultant powiedział mi, że wypowiedzenie umowy zostało anulowane, ale nie ma w systemie żadnej wzmianki o zawarciu nowej umowy. Nagranie rozmowy z DUK w linku - proszę o wyjaśnienie.
https://1drv.ms/u/s!AuyJJTUjndGQiYcUEKlGXpxpLabjxw
Dane personalne zostały wycięte.
Złożyłem wypowiedzenie umowy i skontaktowałem się z działem rezygnacji oraz zaakceptowałem przedstawioną mi tam ofertę. Papiery miały przyjść na początku lutego - do dziś ich nie ma, a ja dzwonie po biurach obsługi i nikt nic nie wie. Nie mogę się połączyć z działem rezygnacji i konsultant powiedział mi, że wypowiedzenie umowy zostało anulowane, ale nie ma w systemie żadnej wzmianki o zawarciu nowej umowy. Nagranie rozmowy z DUK w linku - proszę o wyjaśnienie.
https://1drv.ms/u/s!AuyJJTUjndGQiYcUEKlGXpxpLabjxw
Dane personalne zostały wycięte.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2018, o 16:38 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj napinaczmichal.,
- sytuacja ta dotyczy numeru, który kiedyś nam podsyłałeś?
- sytuacja ta dotyczy numeru, który kiedyś nam podsyłałeś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Zadzwoniłem dziś po ofertę sim only (myślałem, że jest coś nowego w związku z odświeżeniem taryf). Niestety, nie - 25 zł, no limit, mms-y, 8 GB internetu, umowa na 24 miesiące (+2 do końca umowy). Dramat, umowa zdecydowanie za długa.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
MOja mała refleksja związana z przedłużeniem umowy.
Oferta tylko sim (nr 1) - nie do zaakceptowania -> złożenie wypowiedzenia. Dopiero wtedy skontaktowała się osoba z jakąś sensowną ofertą (nr 2) tylko sim - zbliżoną do PLUSHA. Z ciekawości zapytałem o ofertę z telefonem (P9 LITE 2017), tak żeby można ją było porównać z PLUSHEM. O dziwo była nawet lepsza niż w PLUSH. Można - można.
Druga, sprawa to firma dotarczająca telefony z umową od POLKOMTELA -> GEIS. Paczka dostarczana była od poniedziałku i dopiero w czwartek trafiła do żony (nie obyło się bez kilku interwencji).
Podsumowując - przy małej determinacji można otrzymać dobrą ofertę (szkoda, że zawsze muszę pisać wypowiedzenie). Żona pozostaje w PLUSie i będzie przez jakiś czas jak cała nasza rodzina.
Oferta tylko sim (nr 1) - nie do zaakceptowania -> złożenie wypowiedzenia. Dopiero wtedy skontaktowała się osoba z jakąś sensowną ofertą (nr 2) tylko sim - zbliżoną do PLUSHA. Z ciekawości zapytałem o ofertę z telefonem (P9 LITE 2017), tak żeby można ją było porównać z PLUSHEM. O dziwo była nawet lepsza niż w PLUSH. Można - można.
Druga, sprawa to firma dotarczająca telefony z umową od POLKOMTELA -> GEIS. Paczka dostarczana była od poniedziałku i dopiero w czwartek trafiła do żony (nie obyło się bez kilku interwencji).
Podsumowując - przy małej determinacji można otrzymać dobrą ofertę (szkoda, że zawsze muszę pisać wypowiedzenie). Żona pozostaje w PLUSie i będzie przez jakiś czas jak cała nasza rodzina.