I to są dopiero dobre wiadomości .Jabarlew pisze:Wszystko dziala dziekuje
Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak LTE
Jabarlew,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzień dobry,
wymieniłem wczoraj kartę na USIM i przedłużyłem umowę w taryfie Plus Internet 15. Karta się aktywowała, ale nie łączy się z LTE tylko WCDMA. Karta używana w routerze tp-link MR6400 (obsługuje LTE). Po wymuszeniu sieci 4G nie łączy się wogóle. Przy ustawieniu 4G preferowane połączenie j.w. Zasięg LTE dostępny we wszystkich innych telefonach bez problemu. Ustawienia na routerze:
Profile Name: Plus
PDP Type: IPV4
APN Type: Static
APN: internet
Username: (puste)
Password: (puste)
Authentication Type: CHAP.
Co może być przyczyną problemu?
wymieniłem wczoraj kartę na USIM i przedłużyłem umowę w taryfie Plus Internet 15. Karta się aktywowała, ale nie łączy się z LTE tylko WCDMA. Karta używana w routerze tp-link MR6400 (obsługuje LTE). Po wymuszeniu sieci 4G nie łączy się wogóle. Przy ustawieniu 4G preferowane połączenie j.w. Zasięg LTE dostępny we wszystkich innych telefonach bez problemu. Ustawienia na routerze:
Profile Name: Plus
PDP Type: IPV4
APN Type: Static
APN: internet
Username: (puste)
Password: (puste)
Authentication Type: CHAP.
Co może być przyczyną problemu?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, czy problem nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzień dobry,Michał_Plus pisze:poktam, czy problem nadal występuje?
niestety tak.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Mogę tylko i wyłącznie na komórce, bo nie mam innego routera.Michał_Plus pisze:poktam, sprawdź, proszę, kartę na innym urządzeniu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, APN ustaw również na internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Niestety nie mogę przełożyć karty. W routerze jest sim duży a w telefonie micro. Nie chcę wyłamywać simu, bo potem nie włożę do routera. Czy jest jakiś inny sposób, żeby sprawdzić?Michał_Plus pisze:poktam, APN ustaw również na internet.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Ok, może będę miał możliwość w ciągu tygodnia przełożyć lub zgłoszę się do biura o pomoc. Dziękuję.Michał_Plus pisze:poktam, chciałem sprawdzić działanie karty. Niestety bez przełożenia nie ma takiej możliwości. W takim przypadku konieczny jest kontakt z naszym biurem, by sprawdzić poprawność aktywacji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dziękuję za pomoc.Michał_Plus pisze:poktam, najszybciej będzie zgłosić to przez nasz nasz autoryzowany kanał: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
poktam, gdyby były jakieś problemy, napisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam moim problem jest to że po wlozeniu karty do samsung galaxy s5 nie załącza się internet lte tylko max h+
Natomiast jak włożę tą kartę do huawei b593s-22 to lte jest normalnie
Karta jest tylko do internetu
Ustawienia tak jak na screenach brane ze stronki ustaw.plus.pl
Od nadajnika jestem jakiś kilometr miejscowość to zukowice na dolnym śląsku
Niby prędkość na telefonie jest zadowalająca ale jednak wolę uzyskać połączenie lte
Screenshot_1
Screenshot_2
Screenshot_3
Natomiast jak włożę tą kartę do huawei b593s-22 to lte jest normalnie
Karta jest tylko do internetu
Ustawienia tak jak na screenach brane ze stronki ustaw.plus.pl
Od nadajnika jestem jakiś kilometr miejscowość to zukowice na dolnym śląsku
Niby prędkość na telefonie jest zadowalająca ale jednak wolę uzyskać połączenie lte
Screenshot_1
Screenshot_2
Screenshot_3
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
FOX, zmień APN na: internet i sprawdź jeszcze raz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ