Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: largo »

Tu kolego się mylisz. W twojej gestii jest podać poprawny i aktywny adres poczty elektronicznej lub pobranie jej z Plus OnLine. To że nie odbierzesz poczty elektronicznej przez operatora usługi czy przez co kol wiek nie zwalnia cię z opłaty za usługi w tym wypadku telekomunikacyjne. Plus tu dał dość długi okres na zmianę danych jak i oficjalnie cię poinformował o tym.

Co do pokrywania kosztów, rekompensaty czy nawet odszkodowania nie ma szans na cokolwiek bo i z jakiej racji na jakiej podstawie jak udostępniali usługę bezpłatną a jeżeli wybrałeś profil płatny również w pewnym sensie zachowali okres wypowiedzenia umowy-usługi.


Też mi to nie na rękę fakt faktem jak i problemów mam dużo z tym ale co zrobić zachłanność firm nie zna granic co za tym idzie rozważam zmianę operatora przy najbliższej możliwości tak jak innych trzymała mnie poczta wraz z telefonem.
grzesty
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 11:01

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: grzesty »

Dodam od siebie, podobnie jak przedpiścy, że jak ostatnio zastanawiałem się nad zmianą operatora, to jak przypomniałem sobie o poczcie - plusnet to przestałem się zastanawiać.
Jeśli pocztę zamkniecie i podejrzewam, że za tym pójdzie email na sms, to Plus nie będzie niczym się odróżniał od innych.
Awatar użytkownika
vod
Moderator
Posty: 1064
Rejestracja: 24 lut 2009, o 20:48
Kontakt:

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: vod »

Doskonale rozumiem Twoje rozczarowanie .Ja także jestem zaniepokojony taki przebiegiem zdarzeń.
Wielka szkoda ,tym bardziej że od lat ,była to moja poczta główna.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
PawelWarszawa
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2013, o 20:09

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: PawelWarszawa »

Ja też dołączam do osób niezadowolonych z tej decyzji. Poczta, w moim przypadku, Simplusnet, towarzyszy mi od wielu lat. Swój adres mailowy w domenie simplusnet.pl mam już od prawie 16 lat. Nie ukrywam, że liczę na to, że pod naporem osób niezadowolonych z takiego stanu rzeczy Plus jeszcze zmieni swoje zdanie i Plusnet pozostanie, jednak mam świadomość, że szanse na to są nieduże. Niejednokrotnie miałem okazję się przekonać o sile tego forum i pracujących tu przedstawicieli Plusa do załatwiania spraw trudnych i czasami nawet niemożliwych, dlatego mam następującą prośbę. Czy byłaby możliwość, aby po okresie wyłączenia Plusnetu wprowadzić jeszcze okres przejściowy? Miałoby to polegać na tym, że kiedy nie działałyby już właściwe skrzynki mailowe, działałoby jeszcze przez jakiś czas przekierowanie przychodzących wiadomości na inną, wskazaną skrzynkę. Dzięki temu użytkownicy będą mieli większą pewność, że nie ominie ich żadna ważna wiadomość. Wynika to z tego, że trzy miesiące, to nie jest dużo na poinformowanie wszystkich o zmianie adresu mailowego, którego się ma od wielu lat. Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej prośby.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Marta_Plus »

PawelWarszawa,

przekazałam Twoje uwagi oraz pytania dalej.

EDYCJA
: nie ma planu na pozostawienie przekierowania przychodzących wiadomości na inną skrzynkę mailową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Nikita_Bennet »

largo pisze:....a przy okazji w miarę dobrą i stabilną pocztę...
......
Mnie już wiele nie trzyma bo oferty drogie na przedłużenie odbieracie e-maile wiec...wiec...
No i przede wszystkim prostą, bez wodotrysków i pierdół, bezproblemowo współpracującą z programem pocztowym (the bat gdzie poczta z home.pl robiła problemy). Wchodziłeś przez WWW to miałeś pocztę a jakieś pierdoły, reklamy po bokach itp.

Pytanie raczej do użytkowników tego tematu - czy znacie jakiś inny serwis dzięki któremu można ustawić sobie przekierowanie powiadomienia o otrzymanym e-mailu na nr telefonu (przychodzi mi e-mail, przekierowuję go na serwis który wyśle smsa i nadawcę i tematem)?
woj_tec
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 lut 2018, o 11:26

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: woj_tec »

[quote="dj.ben"]Jestem w sieci Plus od przeszło 20 lat, od tego czasu korzystam z poczty Plusa.... przeszło 20 lat temu jeszcze nie było usługi Plusnet... :) Jeszcze w 1997 jedyną mozliwością korzystania z poczty elektronicznej były BBSy... :)
kowal2200
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 10 sie 2016, o 23:20

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: kowal2200 »

woj_tec pisze:
dj.ben pisze:Jestem w sieci Plus od przeszło 20 lat, od tego czasu korzystam z poczty Plusa.... przeszło 20 lat temu jeszcze nie było usługi Plusnet... :) Jeszcze w 1997 jedyną mozliwością korzystania z poczty elektronicznej były BBSy... :)
Jakie to ma znaczenie, ja korzystałem 15 lat pierwsze maile mam z 2013 roku. Najgorsze jest to że traci się swój adres, który się podawało wszędzie, nie ma podobnej alternatywy jeśli się korzysta z "tej" sieci, chyba że ktoś podrzuci swoją. Moja propozycja to multibox
dpio
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 mar 2018, o 23:33

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: dpio »

Każdy komentarz pokazuje, że likwidacja tej usługi jest problemem dla wszystkich użytkowników. Przez ponad 15 lat przyzwyczailiśmy się do tej skrzynki, wszyscy klienci znają ten adres i 3 miesiące to krótko na zorganizowanie nowego adresu i poinformowanie wszystkich klientów, pozmienianie we wszystkich usługach, sklepach, kontach bankowych itd. gdzie podawało się email.
Czy Spółka mogłaby rozważyć przedłużenie tego okresu albo chociaż ustawienie autorespondenta informującego nadawcę maila, że adres się zmienił?? Po wielu latach współpracy to jest naprawdę problem!!!
adamtower
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 8 sie 2013, o 14:31

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: adamtower »

Dodam na koniec jeszcze raz, likwidacja usługi przysporzyła wielu problemów, chyba nie zdajecie sobie sprawy jak wielu, dla osób które aktywnie korzystały z Waszej poczty przez kilkanaście lat. Jak już pisałem, jak tylko skończą mi się umowy odchodzę od Was z kilkoma numerami w firmie, bo już teraz niestety nic mnie u Was nie trzyma. Przykre po tylu latach.
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Nikita_Bennet »

Faktycznie jest wyłączona ta usługa a szkoda. Pytanie czy w jej miejsce powstanie coś innego co ewentualnie byłoby za niewielką opłatą?
p19
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 13:06

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: p19 »

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pozostawienie możliwości ściągnięcia maili, niestety niektórzy trochę zaspali i teraz są odcięci od pozostawionych na serwerze maili. Wiem, że były 3 miesiące, ale w dzisiejszych czasach, mija to jak tydzień.

Ewentualnie, czy można indywidualnie dostać dostęp do swojej skrzynki na jeden, dwa dni, żeby wykonać powyższe?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: largo »

Watpie ze uda ci sie otrzymac dostep bo pewnie serwer zostal juz wyczyszczony zaraz po wylaczeniu uslugi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Basia_Plus »

Nikita_Bennet,
Nikita_Bennet pisze:Pytanie czy w jej miejsce powstanie coś innego co ewentualnie byłoby za niewielką opłatą
na tę chwilę nie posiadamy takich informacji.

p19,
p19 pisze:czy można indywidualnie dostać dostęp do swojej skrzynki na jeden, dwa dni
niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: zif »

Chciałbym tą drogą złożyć gratulacje ekipie od Plusnetu.

To, że operatorowi znudziło się utrzymywanie poczty, to jedno. Zachwycony nie jestem, przeciwnie, podziękuję za to znacznym obniżeniem zobowiązań przy ewentualnym przedłużaniu umów. Ale co za (piiiiiiip) wymyślił, że nadawca maila kierowanego na Plusnet nie dostaje żadnej informacji o tym, że konto już nie istnieje? Wysłałem sobie testowe wiadomości z Gmaila i Interii - wysłane zostały, żadne informacje zwrotne nie dotarły. Brawo, (piiiiiip), Wy.

edit: chyba ktoś to jednak czyta w weekendy i reaguje. Wczoraj przed północą na Interię przyszła zwrotka. Na Gmailu cisza.

host plusnet.cyfrowypolsat.pl[79.171.5.25] said: 454 4.7.1
<xxx@simplusnet.pl>: Relay access denied. Usluga Plusnet
zostala zamknieta.
/ The Plusnet service has been closed down.
(https://www.plus.pl/uslugi/konta-e-mail) (in reply to
RCPT TO command)
ODPOWIEDZ