wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: wysoki rachunek za internet
@frank123,
W sprawie ponownej reklamacji się nie wypowiem, ale zapoznaj się z tym: https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow ... faqid=3997
Proponuję abyś sobie zmienił limit z 250zł na 50zł, w przypadku kolejnej takiej przygody, zawsze będziesz stratny kilka stówek mniej.
W sprawie ponownej reklamacji się nie wypowiem, ale zapoznaj się z tym: https://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow ... faqid=3997
Proponuję abyś sobie zmienił limit z 250zł na 50zł, w przypadku kolejnej takiej przygody, zawsze będziesz stratny kilka stówek mniej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj frank123,
z podanych informacji wynika, iż Limiter Data masz ustawiony na koncie na kwotę 250 zł. Zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji, opłaty za pakietową transmisję danych zostaną anulowane powyżej wskazanej kwoty.
Zgodnie z sugestią Patryka7588, możesz złożyć ponowną reklamację w tej sprawie. Jeśli podasz nam jej numer postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
frank123 pisze:Według tego ja rozumiem, że faktura będzie skorygowana przy opłacie powyżej 250 zł ? a opłata naliczona jest w kwocie 251 zł ? więc tylko o 1zł mniej ? to jakiś non sens....
z podanych informacji wynika, iż Limiter Data masz ustawiony na koncie na kwotę 250 zł. Zgodnie z decyzją Departamentu Reklamacji, opłaty za pakietową transmisję danych zostaną anulowane powyżej wskazanej kwoty.
Zgodnie z sugestią Patryka7588, możesz złożyć ponowną reklamację w tej sprawie. Jeśli podasz nam jej numer postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Patryk7588 - wielkie dzięki za podpowiedź, już to zrobiłem, pewnie, że lepiej być stratnym na taką kwotę to jeszcze bym zrozumiał, to PLUS nie może ustawić takiego limitu domyślnego ? nie zrozumiałe, z góry naciągają na koszty ...
Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź i pomoc, tak jak poleciłaś wysłałem kolejną reklamację,
Numer referencyjny pytania: 180201-001844.
Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź i pomoc, tak jak poleciłaś wysłałem kolejną reklamację,
Numer referencyjny pytania: 180201-001844.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
frank123,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na reklamację.
dziękuję za numer zgłoszenia.frank123 pisze:Numer referencyjny pytania: 180201-001844.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na reklamację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
No jak to - przecież zwrócą ci tę niezasłużenie (bo ponad DATA Limiter) obciążoną złotówkę :) Wszystko zgodnie z regulaminem, niestety...
Re: wysoki rachunek za internet
Dzień dobry,
W zeszłym miesiącu udałem się na Cypr. Tuż po przylocie otrzymałem sms o obowiązujących stawkach (zdjęcie w załączniku). Zapoznałem się z nim uważnie.
Następnie udałem się na północną część wyspy i już po niedługim czasie otrzymałem informację o tym, że saldo mojego rachunku telefonicznego dobiło do niemal 5680 zł netto. Zostałem tym szczerze zaskoczony ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen roamingu po przekroczeniu granicy na północy. Nie miałem podstaw domniemywać, że ceny te mogły ulec zmianie. Wczoraj dostałem billing na kwotę ostateczną ok. 9100 zł (186 MB danych)
Czy ze względu na brak informacji o zmienionych cenach - mam podstawy, żeby wnioskować o anulowanie/obniżenie rachunku?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
W zeszłym miesiącu udałem się na Cypr. Tuż po przylocie otrzymałem sms o obowiązujących stawkach (zdjęcie w załączniku). Zapoznałem się z nim uważnie.
Następnie udałem się na północną część wyspy i już po niedługim czasie otrzymałem informację o tym, że saldo mojego rachunku telefonicznego dobiło do niemal 5680 zł netto. Zostałem tym szczerze zaskoczony ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen roamingu po przekroczeniu granicy na północy. Nie miałem podstaw domniemywać, że ceny te mogły ulec zmianie. Wczoraj dostałem billing na kwotę ostateczną ok. 9100 zł (186 MB danych)
Czy ze względu na brak informacji o zmienionych cenach - mam podstawy, żeby wnioskować o anulowanie/obniżenie rachunku?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj ktm950,
opisana sytuacja mogła być następstwem samoczynnej zmiany operatora sieci komórkowej i zalogowania telefonu w sieci innego operatora w czasie Twojego pobytu za granicą.
opisana sytuacja mogła być następstwem samoczynnej zmiany operatora sieci komórkowej i zalogowania telefonu w sieci innego operatora w czasie Twojego pobytu za granicą.
Podstawą do anulowania opłat jest to, czy były one prawidłowo naliczone. Sprawa wymaga wglądu na konto. Wobec tego wyślij proszę maila na adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.ktm950 pisze:Czy ze względu na brak informacji o zmienionych cenach - mam podstawy, żeby wnioskować o anulowanie/obniżenie rachunku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 23:26
Re: wysoki rachunek za internet
Również mam problem z plusem. Ostatni rachunek zamiast 9.99 za abonament to 150 zł. Z telefonu korzysta syn. W ofercie ma 180 minut wymiennych na SMS nie ma internetu. Krótko po podpisaniu umowy wyłączyłam pakiet internetu i inne płatne opcje. Okazuje się że w plusie też trzeba wyłączyć transmisję danych. Nie wiedziałam o tym więc gdy syn połączył się z internetem mógł to zrobić. W momencie zauważenia wysokiego rachunku kontakt z infolinia i zablokowanie internetu. Przed rozmową na na plus online pokazało się bieżące zużycie 156 zł . Reklamacja złożona, rozpatrzona negatywnie. Dzisiaj następna faktura i kolejne 150 zł do zapłaty. Przez dokladnie 6 dni tyle nabiło. Nie rozumie w ogóle. Skoro bieżące zużycie pokazywało kwotę 156 za internet to skąd się wzięła kwota z faktury za internet ok 135? Może jest tu ktoś kto wytłumaczyłby mi co oznacza bieżące zużycie w plus online? Czy jest to zużycie w bieżącym okresie rozliczeniowym? Czy w danym miesiącu czy jak to się liczy?
Re: wysoki rachunek za internet
W Plus Online masz podgląd na bieżący okres rozliczeniowy.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 23:26
Re: wysoki rachunek za internet
No właśnie i tam pokazała mi się kwotą 156 zł, nabita w 6 dni ,a na fakturze jest kwota ok140 zł i tego nie bardzo rozumie. Skąd się wzięła ta rozbieżność? Czy przyjdzie jeszcze jakiś rachunek wyrównujący tę kwotę? Nie wiem czego się spodziewać?
Re: wysoki rachunek za internet
W tej chwili jaką kwotę masz w Plus Online?
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2018, o 23:26
Re: wysoki rachunek za internet
W tej chwili już nie pokazuje mi się bieżące zużycie internetu. Podejrzewam że z tego względu że wyłączyłam transmisję danych. Tydzień temu pokazywało mi jeszcze kwotę 156. Dzisiaj po otrzymaniu informacji o kwocie faktury już nie mam wglądu na bieżące zużycie internetu
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj Magdalena1987,
- okres rozliczeniowy najczęściej nie zaczyna się 1 dnia miesiąca i kończy ostatniego. Zwykle jest to gdzieś w środku miesiąca. W naszej sieci jest takich cykli 6.
W Wykazie Bieżącego Użycia widzisz kwotę naliczoną od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, który właśnie trwa. Na fakturze widzisz kwotę naliczoną za poprzedni okres rozliczeniowy. Inaczej mówiąc są to naliczenia za zupełnie inne przedziały czasowe dlatego też są inne wartości.
Pamiętaj też, że Wykaz Bieżącego Użycia ma charakter orientacyjny i później na fakturze może być nieco inaczej.
- okres rozliczeniowy najczęściej nie zaczyna się 1 dnia miesiąca i kończy ostatniego. Zwykle jest to gdzieś w środku miesiąca. W naszej sieci jest takich cykli 6.
W Wykazie Bieżącego Użycia widzisz kwotę naliczoną od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, który właśnie trwa. Na fakturze widzisz kwotę naliczoną za poprzedni okres rozliczeniowy. Inaczej mówiąc są to naliczenia za zupełnie inne przedziały czasowe dlatego też są inne wartości.
- tydzień temu najpewniej byłaś w trakcie poprzedniego okresu rozliczeniowego, stąd inne dane w Wykazie Bieżącego Użycia.Magdalena1987 pisze:Tydzień temu pokazywało mi jeszcze kwotę 156
- jest to stan od początku bieżącego okresu rozliczeniowego, zatem jeśli GPRS został wyłączony, to nie masz już żadnych połączeń z Internetem.Magdalena1987 pisze:W tej chwili już nie pokazuje mi się bieżące zużycie internetu.
- tam (w Wykazie Bieżącego Użycia) pokazuje się kwota od początku okresu rozliczeniowego, a nie od początku miesiąca, ani nie od momentu opłaty poprzedniej faktury. Upewnij się czy faktura, o której piszesz dotyczy tego samego okresu, czy patrzysz na fakturę za poprzedni cykl.Magdalena1987 pisze:No właśnie i tam pokazała mi się kwotą 156 zł, nabita w 6 dni ,a na fakturze jest kwota ok140 zł
Pamiętaj też, że Wykaz Bieżącego Użycia ma charakter orientacyjny i później na fakturze może być nieco inaczej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam,
Mam podobny problem jak powyższe. Wyjechałam w Bieszczady w piątek, cały czas byłam w tym samym miejscu i nagle w niedziel zablokowało mi telefon, nie bardzo wiedziałam o co chodzi, po chwili przyszły mi 3 sms, jeden po drugim o wykorzystaniu 40%, 80% i 100% limitu. Musiało na chwile przełączyć mnie na inną sieć czego kompletnie się nie spodziewałam i nie zauważyłam, szczególnie, że od piątku nic takiego się nie wydarzyło:( W poniedziałek na szybko podjechał do plusa, żeby w ogóle wyjaśnić co się stało i że cały czas była w Polsce i nigdzie nie wyjeżdżałam za granicę. Pan zaproponował mi złożenie reklamacji, pomógł mi napisać pismo reklamacyjne i stwierdził, że raczej zostanie rozpatrzone pozytywnie. Szczerze powiem, że byłam w lekkim szoku i nie do końca była w stanie napisać takie pismo, więc Pan wziął to na siebie i mi pomógł. Dopiero później w mieszkaniu czytając treść reklamacji, zauważyłam, że nie wszystko zostało dokładnie opisane i niestety dostałam pismo, że reklamacja została nie uznana. Nie ukrywam, że jest to dla mnie dość wysoka kwota:(, czy w związku z tym mogę złoży ponownie reklamację, opisując problem szczerzej? i czy jest szansa, że ponowna reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i w przyspieszonym tempie??:(
Pozdrawiam
Mam podobny problem jak powyższe. Wyjechałam w Bieszczady w piątek, cały czas byłam w tym samym miejscu i nagle w niedziel zablokowało mi telefon, nie bardzo wiedziałam o co chodzi, po chwili przyszły mi 3 sms, jeden po drugim o wykorzystaniu 40%, 80% i 100% limitu. Musiało na chwile przełączyć mnie na inną sieć czego kompletnie się nie spodziewałam i nie zauważyłam, szczególnie, że od piątku nic takiego się nie wydarzyło:( W poniedziałek na szybko podjechał do plusa, żeby w ogóle wyjaśnić co się stało i że cały czas była w Polsce i nigdzie nie wyjeżdżałam za granicę. Pan zaproponował mi złożenie reklamacji, pomógł mi napisać pismo reklamacyjne i stwierdził, że raczej zostanie rozpatrzone pozytywnie. Szczerze powiem, że byłam w lekkim szoku i nie do końca była w stanie napisać takie pismo, więc Pan wziął to na siebie i mi pomógł. Dopiero później w mieszkaniu czytając treść reklamacji, zauważyłam, że nie wszystko zostało dokładnie opisane i niestety dostałam pismo, że reklamacja została nie uznana. Nie ukrywam, że jest to dla mnie dość wysoka kwota:(, czy w związku z tym mogę złoży ponownie reklamację, opisując problem szczerzej? i czy jest szansa, że ponowna reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i w przyspieszonym tempie??:(
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj kemotsilf,
Opisz zatem sytuację poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL/NIP). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.kemotsilf pisze:Nie ukrywam, że jest to dla mnie dość wysoka kwota:(, czy w związku z tym mogę złoży ponownie reklamację, opisując problem szczerzej? i czy jest szansa, że ponowna reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i w przyspieszonym tempie??:(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ