Zestaw ODU-IDU
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 14:10
Re: Zestaw ODU-IDU 300
gdzie sie znajduje nadajnik o lokalizacji 39535?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zestaw ODU-IDU
kamilenty88, nie posiadamy stacji o takim numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 14:10
Re: Zestaw ODU-IDU
to w takim razie z jaka stacja sie lacze ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zestaw ODU-IDU
kamilenty88, podaj dokładną lokalizacje i pasmo w jakim się łączysz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 14:10
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zestaw ODU-IDU
kamilenty88, w lokalizacji, jaką podałeś, nie ma zasięgu LTE2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 14:10
Re: Zestaw ODU-IDU
mam do łukowa w lini prostej okolo 18 km a tam jest nadajnik 2600 i tak mam antene ustawiona tylko lokalizacja na modemie co pokazuje jest inna
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zestaw ODU-IDU
kamilenty88, lokalizacja podawana w parametrach nie jest tożsama z nazwą BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lut 2018, o 14:10
Re: Zestaw ODU-IDU
to w jaki sposob sprawdzic na odu-idu 300 z jakim bts-em sie lacze?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Zestaw ODU-IDU
kamilenty88, nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Częste utraty sygnału oraz duże spowolnienia sygnału
Witam,
Posiadam ofertę 100 GB na miesiąc,często antena nie ma sygnału w wyniku czego zapala się na niej czerwona lampka a ja tracę internet. Ktoś wie czym może to być spowodowane? Internet potrafi działać np. godzinę a po tym czasie tracę go na jakieś 10 minut po czym znowu się włącza. W takich sytuacjach najczęściej wciskam opcje "rozwiąż problemy" a system windows pokazuje problem że "serwer DNS nie odpowiada" lub "błędny protokół IP" Następnym problemem jest obniżenie prędkości, normalnie mam 30 mb/s download i 15 mb/s upload ale potrafi zwolnić do 0.10 mb/s download i 5 mb/s upload. Dodam że antena jest niedaleko a sygnał nawet przy dobrej pogodzie bez wiatru potrafi zwolnić. Proszę o pomoc :)
Posiadam ofertę 100 GB na miesiąc,często antena nie ma sygnału w wyniku czego zapala się na niej czerwona lampka a ja tracę internet. Ktoś wie czym może to być spowodowane? Internet potrafi działać np. godzinę a po tym czasie tracę go na jakieś 10 minut po czym znowu się włącza. W takich sytuacjach najczęściej wciskam opcje "rozwiąż problemy" a system windows pokazuje problem że "serwer DNS nie odpowiada" lub "błędny protokół IP" Następnym problemem jest obniżenie prędkości, normalnie mam 30 mb/s download i 15 mb/s upload ale potrafi zwolnić do 0.10 mb/s download i 5 mb/s upload. Dodam że antena jest niedaleko a sygnał nawet przy dobrej pogodzie bez wiatru potrafi zwolnić. Proszę o pomoc :)
Ostatnio zmieniony 23 mar 2018, o 18:06 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zestaw ODU-IDU
MrGozdzik, podaj proszę nazwę urządzenia/zestawu, z którego korzystasz. Czy zanik sygnału jest równoczesny z resetem routera lub anteny zewnętrznej? Podaj proszę parametry sygnału (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR). Podaj również lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Zamieść proszę wynik speed testu przed, jak i po zaniku sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zestaw ODU-IDU
Witam,
problem ze słabym internetem mam od zawsze więc zdążyłam się przyzwyczaić ale ostatnio nawet interia nie chce mi się załadować. Postanowiłam zresetować router i od tego czasu już w ogóle internet nie chce działać. Proszę o pomoc co zrobić w takim przypadku,czy zmienić jakieś ustawienia ,a może skontaktować się z infolinią ? na routerze wszystkie diody świecą na niebiesko.
problem ze słabym internetem mam od zawsze więc zdążyłam się przyzwyczaić ale ostatnio nawet interia nie chce mi się załadować. Postanowiłam zresetować router i od tego czasu już w ogóle internet nie chce działać. Proszę o pomoc co zrobić w takim przypadku,czy zmienić jakieś ustawienia ,a może skontaktować się z infolinią ? na routerze wszystkie diody świecą na niebiesko.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zestaw ODU-IDU
Mraulin, z którego zestawu korzystasz: 100, 200, czy 300?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ